Nový Volkswagen Sharan již zná své ceny, jsou výrazně nižší než dosud

Nový Volkswagen Sharan si užil svůj velký debut na letošním ženevském autosalonu a my jsme vás neochudili ani o bleskové představení, ani o první video s vozem. Co tedy ještě přibalit do kufru nového, velkého, lidového MPV? No ano, ceník.

Ten český k nám zatím ještě nedoputoval, ale německý Volkswagen už musel s pravdou ven. A vzhledem k tomu, že české ceny VW se prakticky přímo určují z německých eurocen, je to pro nás velmi hodnotná informace.

Vězte tedy, že Sharan 2010 bude i přes skoro nekonečné inovace levnější než ten dosavadní. Jeho ceny budou začínat na cifře 28 875 Eur, což je bezmála o 10 procent méně (2 475 Eur, abychom byli přesní) než u doslouživší předchozí generace.

Za výše uvedenou cenu (cca 730 000 Kč) dostanete základní model s motorem 1,4 TSI o výkonu 150 koní. Od začátku produkce bude též k dispozici zřejmě výrazně žádanější provedení 2,0 TDI s výkonem 140 koní a cenovkou 30 950 Eur (cca 785 000 Kč). I tato cena je zajímavější, dosavadní dvoulitrové „tédéíčko” startovalo na částce vyšší o 1 900 Eur.

To je z německé a brzy jistě i české nabídky nového Sharanu zatím vše. Brzy můžeme očekávat doplnění variant 2,0 TDI 170 koní a 2,0 TSI 200 koní spolu s pohonem všech kol a automatem DSG.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový VW Sharan pro rok 2010
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků