Nový Volkswagen Sharan již zná své ceny, jsou výrazně nižší než dosud

Nový Volkswagen Sharan si užil svůj velký debut na letošním ženevském autosalonu a my jsme vás neochudili ani o bleskové představení, ani o první video s vozem. Co tedy ještě přibalit do kufru nového, velkého, lidového MPV? No ano, ceník.

Ten český k nám zatím ještě nedoputoval, ale německý Volkswagen už musel s pravdou ven. A vzhledem k tomu, že české ceny VW se prakticky přímo určují z německých eurocen, je to pro nás velmi hodnotná informace.

Vězte tedy, že Sharan 2010 bude i přes skoro nekonečné inovace levnější než ten dosavadní. Jeho ceny budou začínat na cifře 28 875 Eur, což je bezmála o 10 procent méně (2 475 Eur, abychom byli přesní) než u doslouživší předchozí generace.

Za výše uvedenou cenu (cca 730 000 Kč) dostanete základní model s motorem 1,4 TSI o výkonu 150 koní. Od začátku produkce bude též k dispozici zřejmě výrazně žádanější provedení 2,0 TDI s výkonem 140 koní a cenovkou 30 950 Eur (cca 785 000 Kč). I tato cena je zajímavější, dosavadní dvoulitrové „tédéíčko” startovalo na částce vyšší o 1 900 Eur.

To je z německé a brzy jistě i české nabídky nového Sharanu zatím vše. Brzy můžeme očekávat doplnění variant 2,0 TDI 170 koní a 2,0 TSI 200 koní spolu s pohonem všech kol a automatem DSG.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový VW Sharan pro rok 2010
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků