Nový Volkswagen Polo GTI dostal od HG-Motorsport 260 koní

Modernizovaný Volkswagen Polo GTI působí tak trochu jako zjevení. Na místo očekávaného dowsizingu se dostavil upsizing. Větší motor má nově velikost 1,8 litru a výkon 141 kW (192 koní). Že vám to nestačí? Pak tu je jedna nová možnost, jak výkon zvednout až na 260 koní.

Volkswagen Polo GTI dostal větší motor a manuální převodovku  

Volkswagen Polo GTI dostal větší motor a manuální převodovku  

Jde o úpravu od německé společnosti HG-Motorsport. Ta se zaměřila na systém sání, výfuk, změnila mezichladič stlačeného vzduchu a především je jiný software řídicí jednotky. Na místo původních 141 kW (192 koní) a 320 Nm nabízí tohle Polo 192 kW (260 koní) a 350 Nm. Součástí úpravy jsou také jiné pružiny, oranžová litá kola a klapka ve výfuku.

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Bohužel přesnější informace k dispozici nejsou, takže jen připomeneme, že už standardní provedení dokáže akcelerovat z nuly na stovku za 6,7 s a dosáhnout maximální rychlosti 236 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků