Nový Volkswagen Polo GTI dostal od HG-Motorsport 260 koní

Modernizovaný Volkswagen Polo GTI působí tak trochu jako zjevení. Na místo očekávaného dowsizingu se dostavil upsizing. Větší motor má nově velikost 1,8 litru a výkon 141 kW (192 koní). Že vám to nestačí? Pak tu je jedna nová možnost, jak výkon zvednout až na 260 koní.

Volkswagen Polo GTI dostal větší motor a manuální převodovku  

Volkswagen Polo GTI dostal větší motor a manuální převodovku  

Jde o úpravu od německé společnosti HG-Motorsport. Ta se zaměřila na systém sání, výfuk, změnila mezichladič stlačeného vzduchu a především je jiný software řídicí jednotky. Na místo původních 141 kW (192 koní) a 320 Nm nabízí tohle Polo 192 kW (260 koní) a 350 Nm. Součástí úpravy jsou také jiné pružiny, oranžová litá kola a klapka ve výfuku.

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Bohužel přesnější informace k dispozici nejsou, takže jen připomeneme, že už standardní provedení dokáže akcelerovat z nuly na stovku za 6,7 s a dosáhnout maximální rychlosti 236 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků