Nový Volkswagen Polo bude umět jezdit také na zemní plyn. S motorem 1,0

18 komentářů

Lojza
2. května • 22:30

proc nevyvinou poradny motor na CNG, ktery by mel alespon 250kobyl, ktery by byl vhodny do vyssich rad automobilu.
Tyto moturky do sekacek jsou k nicemu.Rad bych si takovy koupil. Porad same kecy o ekologii a zadny vyrobce neni schopen vyrobit takovy motor.

Antiautomat
2. května • 20:41

...bezte na vychod od nas a uvidite, kolko zaujimavych a pritom velmi nenapadnych *tankovaciek*, pozostavajúcich s jednej budy a nadrze, tam najdete. Nooo, nie je to vysvietene neonami a nie je to ani s obchodom s portfoliom kde kupite vsetko od ponoziek az po decko, ale kupite tam to, co treba.

Tomáš Kolínek
1. května • 15:51

Sračkavágen objevil Ameriku.

tom
1. května • 16:04

Ale nerikej. A kdo teda vyrabi tolik modelu na zemni plyn jako vw?

Zelí
1. května • 15:37

Před cca 2 lety předvedlo audi systém na výrobu e-cng z plynného co2 a elektřiny z větrníků.
Je to způsob na akumulaci přebytečné energie z větrníků a přeměnu na metan. Předvedli funkční provozní jednotku.
V nastalém demagogickém šumu z dieselgate to zcela zaniklo.
Pokud je to funkční, tak je to samozřejmě o několik levelů dál než všechny elektrokáry a vodíkové nesmysly dohromady.
Zdá se, že hitlerfabrikanti na to nezapomněli a pracují na tom na plné pecky.

Kuk Vykuk
2. května • 11:32

Prober se z diskotéky, spalovací motor je mrtvej.

Pavel
2. května • 8:52

Převod "ekologické a bezplatné" větrné energie na vodík nebo methan má velmi mizernou účinnost a k drahé "bezplatnosti" zatíženou investicemi do větrníků a elektrolyzérů to přispívá velmi. Takže tato výroba je na tom obdobně jako naše fotovoltaika. Za 44 miliard kč ročně se vyrobí 2,6% celkové české výroby.

Marex
1. května • 15:37

Osobně jsem nakloněn motorům na plyn, protože u nových oturbených přímovstřiků, to začíná být čím dál větší problém. Akorát je tady problém, že tenhle vyvinul VW, což pro koncového zákazníka bude opět znamenat dělat testéra motoru za své peníze a za několik let než ho vychytají, jej zase nahradí novým kousem a tak stále dokola :-P

Pavel
2. května • 8:47

Na rodíl od LPG vozíte v autě tlakovou nádobu s přetlakem 200 bar (dříve atmosfér) takže jakákoliv závada na ventilu může mít fatální následky. Autobusy mají nádrže na střeše a uniklý plyn neškodně unikne do ovzduší (když pominu 40 násobný účinek na globální oteplování než má CO2). Nádrž pod v podlaze nebo kufru není zrovna to co by se dalo považovat za ideální umístění.

tom
1. května • 16:07

Hmm, ano nepovedla se jim jedna serie dieselu a tsi rady ea111. Kazda aitomobilka ma za sebou podobny preslap. Zajimave, ze ostatni cekali na zkusenosta s tsi a poucili se. U rady ea211. Jsem si za tech 5 let nevsiml nejakeho konstrikcniho problemu, takze nahradili to dobre. Ale ja vim, ze je u nas moderni si kopnout do vw, ikdyz to nema realny zaklad.

Kuk Vykuk
2. května • 11:36

Pohřeb spalováků už je v plným proudu, slavnej VW TDi už šoupou do země, zbytek je ve smrtelnejch křečích a plynový voblbovátka už to nespasej. :-PB-]

Marex
1. května • 16:46

Přešlapy možná, ale opravdu spolehlivé motory nechal VW dávno za dveřmi a z lidí dělá hlupáky a pouze zkouší, co všechno si nechají líbit. U koncernu to po velmi dobrých atmo motorech MPi začalo HTP a pak ten nekonečný příběh s TSI. Problém je, že když to po značných problémech odladí, za chvíli to nahradí novým motorem a zase to ladí za nucené spoluúčasti zákazníků a v servisech se jim snaží namluvit, že vše je to prostě normální :-D

Mirek
2. května • 22:42

To mě připomíná článek Světa motorů před více než 17 lety, kdy byl test nové Fabie. Auto jako celek chválili jako moderní atd. motor 1,4 MPi nazvali jako "beznadějně zastaralý". Tyto nesmrtelné motory budou jezdit s mírnou údržbou ještě za 50 let, nastupující moderny to mají buď již za sebou nebo hodně nahnuté :-)

nathan
1. května • 15:13

Tyhle nové hnoje budou za chvíli jezdit na metan zachycený z prdění a krkání krav na JZD. A motůrek budou mít jednoválcový o objemu 0.125 litru. Bože můj, kam jsme se to dostali:-O

aaabbbccc
1. května • 9:32

... Volkswagen vyvinul inovativní řízení spalovacího procesu ...
Ajeje, to za bude ... :-D

Kuk Vykuk
1. května • 13:34

VW je specialista na spalovací motory i CNG :-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud