Nový Volkswagen Passat

Po nedávném představení Pola GTI přichází wolfsburgská automobilka s další významnou novinkou – inovovanou verzí svého největšího modelu Passat.
Nový Volkswagen Passat
Po nedávném představení Pola GTI přichází wolfsburgská automobilka s další významnou novinkou – inovovanou verzí svého největšího modelu Passat.

Volkswagen Passat prošel důkladnou omlazovací kůrou a dostalo se mu pořádné porce technických a stylistických vylepšení. Dokladem toho je i skutečnost, že plných pět z osmi nabízených motorů je nových.

Na přepracované karoserii upoutá především nově tvarovaná příď i záď. Chromovaná mřížka chladiče inspirovaná studií AAC nastoluje základní designovou koncepci nového Passatu – písmeno V. V-tvar najdeme i na předním nárazníku a kapotě. Celkový výraz přídě vhodně doplňují dvojité přední světlomety překryté čirým krycím sklem, které mohou využívat i bi-xenonovou technologii. (bi-xenonová technologie umožňuje využívat xenonovou výbojku i pro dálková světla).

Zadní světlomety sahají až k samotné zadní hraně víka zavazadlového prostoru. Protože i zadním světlometu jsou dvě samostatné čočky není možné nový Passat přehlédnou i v noci.

Jemné linie nové karoserie jsou patrné i na zavazadlovém prostoru a v závislosti na úrovni výbavy je elegance Passatu ještě zvýšena chromovanou lištou kolem dokola.

Nový Passat se bude vyrábět, stejně jako současný model, ve dvou karosářských variantách. Jsou jimi sedan a kombi, u Volkswagenu tradičně nazývané Variant. V Passatu je tradičně kladen velký důraz na vybavené interiéru a bezpečnost posádky.

Jak již bylo napsáno, pro nový Passat bude k dispozici celkem osm motorů. Z toho bude pět benzínových a tři dieselové. Nabídka benzínových motorů začíná u čtyřválce s výkonem 101 ks a končí u známého šestiválce s výkonem 193 ks.

Nabídka dieselových motorů zahrnuje známý dieselový šestiválec s výkonem 150 koní a dva nové motory s výkony 100 a 130 koní.

Přes výrazné změny k lepšímu jak v designu, tak ve výbavě, bude nový Passat celkově levnější než stávající model. Cena základního modelu by neměla překročit hranici 40 000 DM, tedy asi 750 000,- Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků