Nový Volkswagen Passat

Po nedávném představení Pola GTI přichází wolfsburgská automobilka s další významnou novinkou – inovovanou verzí svého největšího modelu Passat.
Nový Volkswagen Passat
Po nedávném představení Pola GTI přichází wolfsburgská automobilka s další významnou novinkou – inovovanou verzí svého největšího modelu Passat.

Volkswagen Passat prošel důkladnou omlazovací kůrou a dostalo se mu pořádné porce technických a stylistických vylepšení. Dokladem toho je i skutečnost, že plných pět z osmi nabízených motorů je nových.

Na přepracované karoserii upoutá především nově tvarovaná příď i záď. Chromovaná mřížka chladiče inspirovaná studií AAC nastoluje základní designovou koncepci nového Passatu – písmeno V. V-tvar najdeme i na předním nárazníku a kapotě. Celkový výraz přídě vhodně doplňují dvojité přední světlomety překryté čirým krycím sklem, které mohou využívat i bi-xenonovou technologii. (bi-xenonová technologie umožňuje využívat xenonovou výbojku i pro dálková světla).

Zadní světlomety sahají až k samotné zadní hraně víka zavazadlového prostoru. Protože i zadním světlometu jsou dvě samostatné čočky není možné nový Passat přehlédnou i v noci.

Jemné linie nové karoserie jsou patrné i na zavazadlovém prostoru a v závislosti na úrovni výbavy je elegance Passatu ještě zvýšena chromovanou lištou kolem dokola.

Nový Passat se bude vyrábět, stejně jako současný model, ve dvou karosářských variantách. Jsou jimi sedan a kombi, u Volkswagenu tradičně nazývané Variant. V Passatu je tradičně kladen velký důraz na vybavené interiéru a bezpečnost posádky.

Jak již bylo napsáno, pro nový Passat bude k dispozici celkem osm motorů. Z toho bude pět benzínových a tři dieselové. Nabídka benzínových motorů začíná u čtyřválce s výkonem 101 ks a končí u známého šestiválce s výkonem 193 ks.

Nabídka dieselových motorů zahrnuje známý dieselový šestiválec s výkonem 150 koní a dva nové motory s výkony 100 a 130 koní.

Přes výrazné změny k lepšímu jak v designu, tak ve výbavě, bude nový Passat celkově levnější než stávající model. Cena základního modelu by neměla překročit hranici 40 000 DM, tedy asi 750 000,- Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků