Nový Volkswagen Passat

Po nedávném představení Pola GTI přichází wolfsburgská automobilka s další významnou novinkou – inovovanou verzí svého největšího modelu Passat.
Nový Volkswagen Passat
Po nedávném představení Pola GTI přichází wolfsburgská automobilka s další významnou novinkou – inovovanou verzí svého největšího modelu Passat.

Volkswagen Passat prošel důkladnou omlazovací kůrou a dostalo se mu pořádné porce technických a stylistických vylepšení. Dokladem toho je i skutečnost, že plných pět z osmi nabízených motorů je nových.

Na přepracované karoserii upoutá především nově tvarovaná příď i záď. Chromovaná mřížka chladiče inspirovaná studií AAC nastoluje základní designovou koncepci nového Passatu – písmeno V. V-tvar najdeme i na předním nárazníku a kapotě. Celkový výraz přídě vhodně doplňují dvojité přední světlomety překryté čirým krycím sklem, které mohou využívat i bi-xenonovou technologii. (bi-xenonová technologie umožňuje využívat xenonovou výbojku i pro dálková světla).

Zadní světlomety sahají až k samotné zadní hraně víka zavazadlového prostoru. Protože i zadním světlometu jsou dvě samostatné čočky není možné nový Passat přehlédnou i v noci.

Jemné linie nové karoserie jsou patrné i na zavazadlovém prostoru a v závislosti na úrovni výbavy je elegance Passatu ještě zvýšena chromovanou lištou kolem dokola.

Nový Passat se bude vyrábět, stejně jako současný model, ve dvou karosářských variantách. Jsou jimi sedan a kombi, u Volkswagenu tradičně nazývané Variant. V Passatu je tradičně kladen velký důraz na vybavené interiéru a bezpečnost posádky.

Jak již bylo napsáno, pro nový Passat bude k dispozici celkem osm motorů. Z toho bude pět benzínových a tři dieselové. Nabídka benzínových motorů začíná u čtyřválce s výkonem 101 ks a končí u známého šestiválce s výkonem 193 ks.

Nabídka dieselových motorů zahrnuje známý dieselový šestiválec s výkonem 150 koní a dva nové motory s výkony 100 a 130 koní.

Přes výrazné změny k lepšímu jak v designu, tak ve výbavě, bude nový Passat celkově levnější než stávající model. Cena základního modelu by neměla překročit hranici 40 000 DM, tedy asi 750 000,- Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků