Nový Volkswagen Passat

Po nedávném představení Pola GTI přichází wolfsburgská automobilka s další významnou novinkou – inovovanou verzí svého největšího modelu Passat.
Nový Volkswagen Passat
Po nedávném představení Pola GTI přichází wolfsburgská automobilka s další významnou novinkou – inovovanou verzí svého největšího modelu Passat.

Volkswagen Passat prošel důkladnou omlazovací kůrou a dostalo se mu pořádné porce technických a stylistických vylepšení. Dokladem toho je i skutečnost, že plných pět z osmi nabízených motorů je nových.

Na přepracované karoserii upoutá především nově tvarovaná příď i záď. Chromovaná mřížka chladiče inspirovaná studií AAC nastoluje základní designovou koncepci nového Passatu – písmeno V. V-tvar najdeme i na předním nárazníku a kapotě. Celkový výraz přídě vhodně doplňují dvojité přední světlomety překryté čirým krycím sklem, které mohou využívat i bi-xenonovou technologii. (bi-xenonová technologie umožňuje využívat xenonovou výbojku i pro dálková světla).

Zadní světlomety sahají až k samotné zadní hraně víka zavazadlového prostoru. Protože i zadním světlometu jsou dvě samostatné čočky není možné nový Passat přehlédnou i v noci.

Jemné linie nové karoserie jsou patrné i na zavazadlovém prostoru a v závislosti na úrovni výbavy je elegance Passatu ještě zvýšena chromovanou lištou kolem dokola.

Nový Passat se bude vyrábět, stejně jako současný model, ve dvou karosářských variantách. Jsou jimi sedan a kombi, u Volkswagenu tradičně nazývané Variant. V Passatu je tradičně kladen velký důraz na vybavené interiéru a bezpečnost posádky.

Jak již bylo napsáno, pro nový Passat bude k dispozici celkem osm motorů. Z toho bude pět benzínových a tři dieselové. Nabídka benzínových motorů začíná u čtyřválce s výkonem 101 ks a končí u známého šestiválce s výkonem 193 ks.

Nabídka dieselových motorů zahrnuje známý dieselový šestiválec s výkonem 150 koní a dva nové motory s výkony 100 a 130 koní.

Přes výrazné změny k lepšímu jak v designu, tak ve výbavě, bude nový Passat celkově levnější než stávající model. Cena základního modelu by neměla překročit hranici 40 000 DM, tedy asi 750 000,- Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků