Nový Volkswagen Passat dostal karoserii kupé a shooting brake

Nový Volkswagen Passat dostal karoserii kupé a shooting brake

Netrvalo to dlouho. Od představení nové generace Volkswagenu Passat uplynulo pár dnů a už tu máme další (kromě základního sedanu a kombi) karosářské verze. Samozřejmě jde pouze o virtuální návrhy. Shooting brake má na svědomí X-TOMI Design, kupé stvořil Theophiluschin.

Kupé by podle neoficiálních plánů opravdu mělo časem přijít coby nástupce provedení CC. Mluví se o tom, že původní čtyřdveřovou koncepci nahradí liftback ne příliš vzdálený Audi A5 Sportback. Když může být pětidveřové kupé, proč by nemohlo být třídveřové. Takto nějak postupoval autor návrhu. Výsledek si můžete prohlédnout na přiložených fotografiích. Auto dostalo nižší střechu, zkrácený zadní převis a upravené zadní sloupky. Jak se vám líbí?

Test Volkswagen CC Blue TDI: Passat trochu jinak

Test Volkswagen CC Blue TDI: Passat trochu jinak

Druhé provedení je od reality dále. Passat kombi přišel o zadní pár dveří a výsledkem je německý shooting brake. Vypadá poněkud zvláštně.

Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

dnes | Svět motorů | 9 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků