Nový Volkswagen Passat bude pěkně nabroušený kousek

Podle neoficiálních informací jednoho zahraničního motoristického serveru by se měl příští rok objevit nástupce Volkswagenu Passat. Koncern chce údajně ve střední třídě tvrdě zatopit Mercedesu a BMW. Passat bude postaven na novém podvozku, který bude o deset centimetrů delší než u současné generace – délka se tedy protáhne na 4800 mm, čímž se jen potvrdí statut etalonu třídy.

O mnoho zajímavější jsou informace o pohonných jednotkách. Vrchol nabídky tentokrát nebude ležet u osmiválcového čtyřlitru (W8) o výkonu 202 kW/275 k, nýbrž u přeplňované varianty s označením R40 (podobně jako Golf R32) a výkonem 294 kW/400 k! Pakliže BMW označuje své vrcholné modely kouzelným písmenem „M“, Audi „S“ a Mercedes-Benz spoléhá na zkratku „AMG“ – Volkswagen najíždí na řadu „R“, podobně jako má Volvo.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Podle těchto snímků VW ještě stále neupustil od konzervatismu.
Že by se chystala i verze kupé?

Klepněte pro větší obrázek
Mix současného Passatu a Phaetonu.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků