Nový Volkswagen Passat bude pěkně nabroušený kousek

Podle neoficiálních informací jednoho zahraničního motoristického serveru by se měl příští rok objevit nástupce Volkswagenu Passat. Koncern chce údajně ve střední třídě tvrdě zatopit Mercedesu a BMW. Passat bude postaven na novém podvozku, který bude o deset centimetrů delší než u současné generace – délka se tedy protáhne na 4800 mm, čímž se jen potvrdí statut etalonu třídy.

O mnoho zajímavější jsou informace o pohonných jednotkách. Vrchol nabídky tentokrát nebude ležet u osmiválcového čtyřlitru (W8) o výkonu 202 kW/275 k, nýbrž u přeplňované varianty s označením R40 (podobně jako Golf R32) a výkonem 294 kW/400 k! Pakliže BMW označuje své vrcholné modely kouzelným písmenem „M“, Audi „S“ a Mercedes-Benz spoléhá na zkratku „AMG“ – Volkswagen najíždí na řadu „R“, podobně jako má Volvo.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Podle těchto snímků VW ještě stále neupustil od konzervatismu.
Že by se chystala i verze kupé?

Klepněte pro větší obrázek
Mix současného Passatu a Phaetonu.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků