budom
31. července 2023 • 13:56

Mám pocit , že prodeje nejsou takové jaké by měli být, že musí VW dávat nezvykle slevy a to zrovna na Multivan... A každopádně, kdyby tam byl TDI a 4x4 tak je to i na to jak to je škaredé auto celkem ok..ale jen s benzínema jezdit za 10-13 l/100 km po dálnici opravdu nechce nikdo, tak kde diesel měl spotřebu 8-10 /100km. Takže asi další propadák stejně jako Buzzik..že?

Jednabedna
31. července 2023 • 15:17

No ono to s 2,0TSI není 10-13, ale 8-10. To ale nic nemění to, že bez 4x4 a s lowcost plasty se to za Multivan považovat nedá. Říkejme tomu Sharan 3.generace.

Jarda
31. července 2023 • 10:46

Další kapitola do učebnic marketingu o tom, jak zničit legendární produkt a zlaté vejce v jednom ...

emkejx
31. července 2023 • 10:29

este ze hjundee nedava do toho ich obyvaka tak smiesny motor.

Pikus
31. července 2023 • 12:01

I proace je treba možná s 4x4, ale uz ne s automatem. A jak Staria tak ProAce nestoji 2M.Poslední dobou ma VW same zbytečné přeskapy v modelové řadě a pak jim prostě vypálí rybník i číňani

Franta
31. července 2023 • 8:20

Podla mna nie je problem v tomto webe, ale v tom, ze tento automobil sa nepredava tak ako vyrobca zamyslal. Jednoducho treba vyuzit kazdy kanal a urobit reklamu novemu Multivanu.
Mal som tu moznost viac krat jazdit so Seatom Alhambra. Bolo to solidne auto a velmi sikovne pre rodinu. Mozme sa bavit o tom, ze bolo nemoderne…, ale na prepravu bolo velmi ucelne.
Ked sa zacalo hovorit o tomto Multivane bol som velmi zvedavy. Hovorilo sa o akomsi moznom nastupcovi karosarskej verzie Sharan/Alhambra postavenom na podvozku Golfu. Spionazne foto/video tiez celkom OK, ale ked dostalo toto auto zelenu a ukazalo sa svetu pochopil som, ze toto auto nebude moznou nahradou Sharanu/Alhambry ako vyrobca deklaroval.
Dnes ked vidim novy Multivan, tak ide o bussiness class prepravu.

Alex
31. července 2023 • 10:27

Sharan a Alhambra suverénně vedou dlouhodobě žebříčky a testy jako nejméně spolehlivé vozy všech věkových kategorií. Vy s nimi máte nějakou zkušenost ?

Jednabedna
31. července 2023 • 15:14

To platilo o první generaci. Od 2010 je tu druhá a ta je naopak úplně v pohodě. A od 2023 uz tu je jen T7.

Jakub
30. července 2023 • 14:01

No a tobě pravděpodobně čeká všechny další modely vw. Mimochodem v červnu jsem byl na týden v Alpách a potkal jsem JEDEN T7 a JEDEN IDBUZZ. Jinak spousty t6, t6.1 a californií. Spousty MB V, Toyoty proace...

Václav
30. července 2023 • 18:48

Tak je to trochu nefér, když T6 se prodává oproti T7 mnohem déle, čili by jsi to měl brát poměrově, ale je pravda že já T7 také viděl asi jen dvakrát, a to je dost málo. A to jsem byl několikrát v A a DE, kde je bašta Téček.

jogurt
30. července 2023 • 19:17

T6.1 je vylepšený T6 a ten je facelift T5.
Takže se prodává "pouhých" 20 let.
No ale na druhou stranu, T7 tedy zrovna na odbyt v rekordy trhajících počtech nejde. Proč, Když je o něco levnější, než dnes totálně zastaralá V-Klasse (než mě budete kamenovat, podívejte se do jejího interiéru)?
Zaprvé: Není 4x4 a reálně ani nebude (pouze příští rok bude pseudo4x4 s elektromotorem na zadní nápravě).
Zadruhé: Motory, průser. 100-110kW je, jak výše uvedeno zoufalství. Hybrid strašný a nepoužitelný mimo jízdy od nabíječky do supermarketu. Takže jeden jediný použitelný motor je, jak výše uvedeno) 2,0TSI. Jediná a kupodivu dobrá volba.
Zatřetí: Malá nádrž, pouze 60litrů, u hybridu dokonce jen 45l. vezměte si dojezd v dálničním provozu se slaboučkým 1,4TSI, po pár km vybitou trakční baterií.. budete u pumpy častěji, než ID.BUZZ u nabíječky.
Začtvérté: Cost cutting. Na tom autě je šetření znát kam se podíváte. Všude tvrdé plasty, škvíry, konstrukčně nedolícované prvky interiéru, nelze otáčet sedačky jako v T6.1, dokonce to má jen jednotónovou (!!!) houkačku typu astmatická ovečka.
Zapáté: Nedostupnost na trhu. Prodejci se bojí objednat a když objednají, tak zoufalé konfigurace, které za 1,6-2,2M prostě nechcete. A to platí nejen o českých konfiguracích tradičně pod psa, ale dokonce i o Německu, kde je k dispozici pouhopouhých 60 kusů. A když si nakonfigurujete slušné auto, budete čekat skoro rok, protože v Hannoveru se vše tlačí do (rovněž blbě prodejného) ID.BUZZ.

mmichalll
30. července 2023 • 22:58

T6.1 je bola posledna dobra basta VW uzitkacov.
T7 Multivan je krok uplne mimo, mal sa ro volat Sharan.
T7 dvojity predny stlpik je za trest cez to sa neda divat.
Na ID.Buzz je to este horsie.T7 Transporter Caravella Crafter a California uz budu na podvozku Ford aj motor.
Fakt zvedavy ako to dopadne.Aby toho nebolo malo, VW od 12/2022 uplne prestal ponukat modely T6.1 s 4motion!!!Uz len doroby obkednane kusy a uz sa mozno docka.e az s prichodom T7 aj to neni iste..

emkejx
31. července 2023 • 10:31

Rasto uz testuje obe T7 s ID.Buzz, ale ani jednemu nedokazem prist na chut. skratka neponuknu to co T7 predtym, i ked ok, ID.Buzz do toho nemozem tahat, to je iny pribeh. ale auto je to dizajnovo podarene no motorov poje*ane, kto s tym chce jazdit po meste. to je auto na vylety

smějící se bestie 2
30. července 2023 • 8:06

V takovém autě je ten 2litr D dobrý.
Lepší by byl 2,5l/5válec D !

R
29. července 2023 • 16:57

Ten dvoulitr benzin pojede, ale spotřeba minimálně 9, takže ten diesel 110 ok, ale škoda, že to není 4x4 (aspoň (haldex) pro mě by to pak bylo zajímavé

Nojono
30. července 2023 • 14:24

110kw je v tak velkém a těžkém autě zoufalství.

Lukáš
29. července 2023 • 12:43

Hezké auto, hodně místa vzadu na lumpárny se starou..

. _.
29. července 2023 • 14:35

Ty nevíš, že sex mezi členy rodiny je přísně zakázány!!!

jozka
31. července 2023 • 9:04

On mel na mysli tvoji starou...

Fuj
29. července 2023 • 14:10

Gerontofile!

p.
29. července 2023 • 10:12

V texty článku píšete "1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní)", v tabulce uvádíte u tohoto motoru 100 kW. Něco je špatně.

Ev Lo
29. července 2023 • 9:14

Jo no, tohle je presne auto, kde clovek ten benzinak chce ...

Nojono
30. července 2023 • 14:18

Jo, jako bývalý majitel T5 TDI 4Motion jsem měl stejný názor, tedy že diesel a noc jiného. Než jsem si půjčil na dva dny T7 long s jediným reálně použitelným motorem, tedy 2,0TSI.
No a nestačil jsem kulit oči. Dálnice 130+kmh, k tomu něco po Praze a něco po okreskách. No a výsledek po 1000km byl: 8,4l/100km, tedy jednoznačně méně, než baštil můj "starý" Multivan.
Když pominu nepoužitelnost hybridu (nabíjení AC jen 3,7kW, DC ne, baterie 10kWh, skoro žádná rekuperace) a nesmyslnost slaboučkého TDI 110kW, dává mi právě 2,0TSI jako jediný smysl.

iPace
31. července 2023 • 15:12

po facelisftu dostane Multivan phev novejsi 1,5 benzin sparovany se silnejsim elektromotyorem, a vice nez dvoj-nasobnou kapacitou baterie s dojezdem ke 100km a moznosti DC nabijeni, otazka zda cekat?

jogurt
31. července 2023 • 16:09

Pořád to bude PHEV a tedy nesmysl. Tahle hra na skoroEV je úsměvná či spíše trapná. Je to jen a pouze komedie na flotilové emisní součty.
Jako jo, mamataxi ze satelitu do školy na kraj města, pak nehtíky a kosmetika, kafíčko s kámoškami, vyzvednou haranty a doma na nabíječku jo... Ale to lépe a s grácií zvládne Q8 e-tron.
Na dálky, což byla doména T6/T6,1 se to ani pak hodit nebude. Tím spíš, že nosnost alias užitečné zatížení hybridu T7 je necelých 500kg, tedy 6-7 lidí s bagáží do něj naložit nesmíte.

X
29. července 2023 • 10:21

Kdyby se web přejmenoval na vw multivan revue, nebyl by daleko od pravdy. Jediná dodávka na kterou tu je desítky článků ročně. Asi jde mimořádně dobře na odbyt.

Pikus
30. července 2023 • 13:02

Proč by tu nemělo víc článku než prodaných aut? Ještě by tomu pomohlo udělat rozhovor s každým kupujícím - včetně dealera, co to v rámci limitů musí koupit na sklad.

Doporučujeme

Články odjinud