Nový Volkswagen Multivan T7 odhaluje první ceny. Ani základ nejde pod milion

28 komentářů

Zelí
2. října • 17:10

Je to nepříjemná věc, ale z pohledu regulací z Brusele nemá větší motor než 2.0 žádný smysl. U medvědů s třílitrem taky brzo skončí. Na časově omezenou dobu, která je tomuto multivanu určena je logické, že z pohledu nákladů použili komponenty z MQB. Má to samozřejmě horší podvozek než tam byl, ale bohužel.

Zelí
2. října • 17:09

Je to nepříjemná věc, ale z pohledu regulací z Brusele nemá větší motor než 2.0 žádný smysl. U medvědů s třílitrem taky brzo skončí. Na časově omezenou dobu, která je tomuto multivanu určena je logické, že z pohledu nákladů použili komponenty z MQB. Má to samozřejmě horší podvozek než tam byl, ale bohužel.

x12345678
2. října • 17:59

Naprostý nesmysl, v Bruseli nic takového nenařizují a automobilky mohou klidně vyrábět osmilitrové desetiválce, pokud jim je včetně výpalného zákazník zaplatí, tohle je ryzí volkswagenská zatemněnost.

jozka
2. října • 19:38

Ano, za komancu taky nemuseli rolnici do druzstva. Jen museli plnit povinne odvody.

x12345678
2. října • 21:20

Jo to je podobné, ale u aut od dvou mega nahoru s tím kupující nemají problém. Problém s tím má zelenohloupý management VW/Audi, který to nechce chápat a těm zákazníkům ochotným platit nutí (marně) nesmysly..

Petr Čížek
2. října • 1:39

Chybí tomu pořádný naftový motor.

petr r. (petrumr)
2. října • 7:44

Ne, chce to motor z Rav4, 2,5l hybrid s třema elektromotorama a bude to ve městě jezdit o 5l méně jak diesel.

Petr Čížek
2. října • 10:42

Vím jak to myslíš, Ravka je dobrá, ale nafta je nafta.

x12345678
2. října • 9:40

Takový hybridní paskvil by koupil jen úplný cvok.
Pro příznivce elektro se za rok na trhu objeví elektrický iD.buzz.

komik
1. října • 20:05

Čekal jsem, že to bude cena za nějakou ořezanou 2.0 tdi jak je v caddy (120hp). Ale tsi bez podpory nějakého hybridu, aby to bylo použitelné aspoň do města... :(

x12345678
1. října • 23:54

Oni jsou toho bohužel schopni.
A když pominu to, že plugin hybrid je z principu naprostý nesmysl, dokonale spojující všechny nevýhody elektropohonu i spalovacího motoru, tak jeho volkswagenská verze s malou baterií, velmi pomalým dobíjením, dojezdem v lehkých autech stěží 40km (= ve vysokém a těžkém T7 ještě o třetinu méně) a téměř nulovou schopností rekuperace je nesmyslem na druhou.

.
1. října • 17:23

Dobře to zprasili.:-D

smějící se bestie 2
1. října • 19:09

Nemontovali do toho dříve i 5válce 2,5l D ?

Eifel
1. října • 21:46

Mimochodem i 6-tiválce benzin 2.8 nafta 3.0 ;-)

x12345678
1. října • 23:48

Naftu 3,0 do MPV Volkswagen nikdy nedával a ani nemohl, žádnou pro příčnou zástavbu nemá a nikdy neměl. Vždy to byly pětiválce 2,4D a 2,5TDI a čtyřválce 2,0TDI, když nepočítáme krátkou epizodu se slaboučkým 1,9TD

Eifel
1. října • 21:43

:-D Montovali do T4 Multivan/ Caravelle, /Transporter 2.5TDI od 75kW do 125kW nejlepší motory Audi VW R5 at už benzin nebo nafta benzin se používal uspěšně v Audi TTRS i A4RS a ty nafty ?? Znám jezdící dvě T4 s 1 MEGA km++ !! Bez generalky a jednu s 800.000km jen po spojce a Turbu sam jsem měl 500.000km jen spojka +Turbo, vstřiky ,čerpadlo vše origo...i blbá váha vzduchu... ;-) + zadní tlumiče...Boge a prošly testem !!! Suché !

Jan Taraba
1. října • 17:55

Motorizacemi určitě. Ostatní je cajk.
Při pohledu do ceníku v kontextu s nabídkou motorů se u Mercedesu musejí smát až jim slzy stříkají.

homer
1. října • 22:17

Vito je nejhorší dodávka na trhu. Už dvacet let nepřetržitě.

Frantisek
2. října • 11:25

Prej Vito nejhorší dodávka
Naopak, stále jedna z nejlepších
W638 byl spolehlivější, než T4, plus se s ním lépe jezdí, W639 dtto, asi o kilometr, než T5, obzvlášť 2.5tdi vs 3.0cdi jiný vesmír
W447 je pak už jiná generace, na kterou třetí facelift dvacet let staré T5 (=T6.1) jednoduše nemá
Dokonce i ta plebejská předokola s celým čumákem a motorem z rencka je pořád lepší Jinak zde je téma Multivan, ne TransporterA na V-classe s motorem podél a pohonem primárně zadní nápravy a airmaticem se ten podřadnej kepl od VW nehrabe, ne nadarmo se VIP minivany dělaj téměř výhradně na základě V-class, ne uskákaný dodávky s motorem napříč a pohonem primárně předku a ucukanou dvojspojkou, jako má podřadnej MultivanTuplem ne teď, na platformě Golfa

x12345678
2. října • 21:27

To je naprostý blábol. T6/T6.1 ještě na dodávkovém podvozku drtí Viano i V-Klasse v prodaných počtech rozdílem třídy a Mercedes se ani s nižší cenou nechytá, protože je (kromě motoru 300d) těžce pozadu úplně ve všem.
T7 se naopak nebude chytat, protože pětimetrovou Grossraumlimousine s patnáctistovkou pod kapotou nekoupí ani úplný cvok.
Takže T7 považujme za neprodejné designérské cvičení mezi T6.1 a iD.Buzz

homer
2. října • 14:36

Ahá, a kde ty zázraky jezdej? Nikdo si tu echtkvalitu uz podruhý nekoupil, pár poslednich jezdí mezi letištěm a hotelama, teda teď už nemaj koho vozit.

x12345678
1. října • 23:45

Vito možná, ale V-Klasse nejhorší MPV rozhodně není. Natož ve verzi 300d (176kW). Pokud proti tomu chce VW stavět T7 2,0TDI 110kW, bude jen k smíchu.

homer
2. října • 1:27

V-klasse jako pracovní auto? A když už si ho někdo koupil "domu" a třetí zimu začlo reznout tak už podruhý stejnou chybu neudělal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
2. října • 9:37

A nespletl sis článek o Multivanu s Transporterem? Takže Viano je správně.
Mimochodem po prvním dešti rezavěla předminulá a minulá generace véčkových mercedesů, tahle už je v cajku.

Pikus
1. října • 20:57

Tomu se smějí asi i v Hyundai s tou jejich Starii

x12345678
1. října • 23:56

Ta je technicky stejně špatná a navíc je narozdíl od T7 ještě hnusná

R
1. října • 19:09

Je tam 4x4?

x12345678
1. října • 23:35

ne

Doporučujeme

Články odjinud