Je to nepříjemná věc, ale z pohledu regulací z Brusele nemá větší motor než 2.0 žádný smysl. U medvědů s třílitrem taky brzo skončí. Na časově omezenou dobu, která je tomuto multivanu určena je logické, že z pohledu nákladů použili komponenty z MQB. Má to samozřejmě horší podvozek než tam byl, ale bohužel.
Naprostý nesmysl, v Bruseli nic takového nenařizují a automobilky mohou klidně vyrábět osmilitrové desetiválce, pokud jim je včetně výpalného zákazník zaplatí, tohle je ryzí volkswagenská zatemněnost.
Ano, za komancu taky nemuseli rolnici do druzstva. Jen museli plnit povinne odvody.
Jo to je podobné, ale u aut od dvou mega nahoru s tím kupující nemají problém. Problém s tím má zelenohloupý management VW/Audi, který to nechce chápat a těm zákazníkům ochotným platit nutí (marně) nesmysly..
Chybí tomu pořádný naftový motor.
Ne, chce to motor z Rav4, 2,5l hybrid s třema elektromotorama a bude to ve městě jezdit o 5l méně jak diesel.
Vím jak to myslíš, Ravka je dobrá, ale nafta je nafta.
Takový hybridní paskvil by koupil jen úplný cvok.Pro příznivce elektro se za rok na trhu objeví elektrický iD.buzz.
Čekal jsem, že to bude cena za nějakou ořezanou 2.0 tdi jak je v caddy (120hp). Ale tsi bez podpory nějakého hybridu, aby to bylo použitelné aspoň do města... :(
Oni jsou toho bohužel schopni. A když pominu to, že plugin hybrid je z principu naprostý nesmysl, dokonale spojující všechny nevýhody elektropohonu i spalovacího motoru, tak jeho volkswagenská verze s malou baterií, velmi pomalým dobíjením, dojezdem v lehkých autech stěží 40km (= ve vysokém a těžkém T7 ještě o třetinu méně) a téměř nulovou schopností rekuperace je nesmyslem na druhou.
Dobře to zprasili.:-D
Nemontovali do toho dříve i 5válce 2,5l D ?
Mimochodem i 6-tiválce benzin 2.8 nafta 3.0 ;-)
Naftu 3,0 do MPV Volkswagen nikdy nedával a ani nemohl, žádnou pro příčnou zástavbu nemá a nikdy neměl. Vždy to byly pětiválce 2,4D a 2,5TDI a čtyřválce 2,0TDI, když nepočítáme krátkou epizodu se slaboučkým 1,9TD
:-D Montovali do T4 Multivan/ Caravelle, /Transporter 2.5TDI od 75kW do 125kW nejlepší motory Audi VW R5 at už benzin nebo nafta benzin se používal uspěšně v Audi TTRS i A4RS a ty nafty ?? Znám jezdící dvě T4 s 1 MEGA km++ !! Bez generalky a jednu s 800.000km jen po spojce a Turbu sam jsem měl 500.000km jen spojka +Turbo, vstřiky ,čerpadlo vše origo...i blbá váha vzduchu... ;-) + zadní tlumiče...Boge a prošly testem !!! Suché !
Motorizacemi určitě. Ostatní je cajk.Při pohledu do ceníku v kontextu s nabídkou motorů se u Mercedesu musejí smát až jim slzy stříkají.
Vito je nejhorší dodávka na trhu. Už dvacet let nepřetržitě.
Prej Vito nejhorší dodávkaNaopak, stále jedna z nejlepšíchW638 byl spolehlivější, než T4, plus se s ním lépe jezdí, W639 dtto, asi o kilometr, než T5, obzvlášť 2.5tdi vs 3.0cdi jiný vesmírW447 je pak už jiná generace, na kterou třetí facelift dvacet let staré T5 (=T6.1) jednoduše nemáDokonce i ta plebejská předokola s celým čumákem a motorem z rencka je pořád lepší Jinak zde je téma Multivan, ne TransporterA na V-classe s motorem podél a pohonem primárně zadní nápravy a airmaticem se ten podřadnej kepl od VW nehrabe, ne nadarmo se VIP minivany dělaj téměř výhradně na základě V-class, ne uskákaný dodávky s motorem napříč a pohonem primárně předku a ucukanou dvojspojkou, jako má podřadnej MultivanTuplem ne teď, na platformě Golfa
To je naprostý blábol. T6/T6.1 ještě na dodávkovém podvozku drtí Viano i V-Klasse v prodaných počtech rozdílem třídy a Mercedes se ani s nižší cenou nechytá, protože je (kromě motoru 300d) těžce pozadu úplně ve všem.T7 se naopak nebude chytat, protože pětimetrovou Grossraumlimousine s patnáctistovkou pod kapotou nekoupí ani úplný cvok.Takže T7 považujme za neprodejné designérské cvičení mezi T6.1 a iD.Buzz
Ahá, a kde ty zázraky jezdej? Nikdo si tu echtkvalitu uz podruhý nekoupil, pár poslednich jezdí mezi letištěm a hotelama, teda teď už nemaj koho vozit.
Vito možná, ale V-Klasse nejhorší MPV rozhodně není. Natož ve verzi 300d (176kW). Pokud proti tomu chce VW stavět T7 2,0TDI 110kW, bude jen k smíchu.
V-klasse jako pracovní auto? A když už si ho někdo koupil "domu" a třetí zimu začlo reznout tak už podruhý stejnou chybu neudělal.
A nespletl sis článek o Multivanu s Transporterem? Takže Viano je správně.Mimochodem po prvním dešti rezavěla předminulá a minulá generace véčkových mercedesů, tahle už je v cajku.
Tomu se smějí asi i v Hyundai s tou jejich Starii
Ta je technicky stejně špatná a navíc je narozdíl od T7 ještě hnusná
Je tam 4x4?
ne
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.