Nový VW Multivan T7 konečně přijíždí: Je od podlahy jiný, praktičtější i hybridní

Názory k článku

_Info_  |  10. 06. 2021 19:13

Poněvadž jsou v tak obrovské finanční tísni, požádali o pomoc Ford, společné náklady na vývoj . Pak zase šetřili a vyvinuli systém, který nefunguje na žádné platformě a dokreslují to nejlevnější plasty v interieru a ostatní nejlevnější použítelné materiály, které oni nazývají ekomaterialy. Dny VWGROUP jsou sečteny a každý další jejich počin je jen důkazem jejich úpadku. Nezajištěna hurá akce kompletní elektrifikce BEV jim zlomila vaz. Mnoho odborníků je varovalo a zrazovalo, ale vsadili vše na jednu kartu a prohráli.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Michal2  |  10. 06. 2021 19:56

Redakce 1.5tsi naladena na 204koní??nebo spíš 2.0tsi.Jediná smysluplná motorizace 2.0tdi až dají 200hp jinak konkurence byť pěkný to je.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Moik  |  10. 06. 2021 20:36

Tak to bude stát tak 5 mega. Když ta dnešní dodávka stojí klidně 2.

 |   |  Odpovědět
avatar
10. 06. 2021 21:16

vypadá to dobře, sice nevím jestli na volantu je vypínač kabinovýho osvětlení, .. jestli nebude větší problém při výběru řemeslníka, ten co bude mět citroena bude levnější.

 |   |  Odpovědět
M Mira  |  10. 06. 2021 21:51

To je fakt humus, navíc neví co by za to chtěli. Kdo chce celkově nejlepší auto, ať zkusí Mercedes V. T7 pro něj není konkurencí

 |   |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Michal Vodička  |  30. 06. 2021 15:36

Tak toto je ocekavany Renault Grand Espace V, ktereho se zakaznici Renaultu nakonec nedockali. Kdo by kdy rekl, ze jej vyrobi Volkswagen? Ta inspirace v reseni pride, snizena vyska, interier - sedacky - vsude vidim podobnost s Espacem IV. Jen skoda, ze po vzoru Espace IV nepouzili i bezpecnostni pasy z kazde sedacky. Tim bohuzel nedosahli variability interieru jakou Grand Espace IV mel. Ale jinak dobry! Vetsi rodiny budou mit zase cim jezdit a nebudou muset do dodavek

 |   |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor