Tak toto je ocekavany Renault Grand Espace V, ktereho se zakaznici Renaultu nakonec nedockali. Kdo by kdy rekl, ze jej vyrobi Volkswagen? Ta inspirace v reseni pride, snizena vyska, interier - sedacky - vsude vidim podobnost s Espacem IV. Jen skoda, ze po vzoru Espace IV nepouzili i bezpecnostni pasy z kazde sedacky. Tim bohuzel nedosahli variability interieru jakou Grand Espace IV mel. Ale jinak dobry! Vetsi rodiny budou mit zase cim jezdit a nebudou muset do dodavek
To je fakt humus, navíc neví co by za to chtěli. Kdo chce celkově nejlepší auto, ať zkusí Mercedes V. T7 pro něj není konkurencí
Tak určitě. Už sis novyho Multivana projel a poradně osahal a tak nám tu můžeš radit, viď.
Každý nástupce stávajícího modelu v celem VWGROUP je horší a horší. Situace posledních 10 let minimálně. Jejich propadající se kvalita a neschopnost přijít s něčim opravdu novým je prostě zjevná a ne vyvratitelná. Jejich pokus o BEV - ID modely dopadly absolutním fiaskem . Nefunkční zmetky a kvalita pod úrovní Dacie. Nebude jich škoda , přeživší automobilky je nahradí a bude to jen dobře. Myslim tím rozpad VWGroup a jistá čistka, zdravé má šanci přežit.
Chlapče, kdo vlastně nahradí VW. Fiat nebo kdo?
Pro hlupáka znovu.Rozpad VWGroup - zánik, bude znamenat šanci pro zdravé - Audi, Porsche, možná i Škodu, pokud se vrátí na zem a bude dělat auta taková jako dříve - lidová.
O kvalitách VW si nedělám iluze, ale jiná iluze o tom, že části VW jsou samy o sobě životaschopné, považuji za nesmysl. Teoreticky by to mohlo zvládnout Porsche a snad Audi. Zbytek bude v koncích, Seat, Škoda jako první, protože to jsou jen uživatelé koncernových platforem a lepič_i plechů. Všichni ale budou mít problém zvládnout to, co se už dávno přesunulo na koncernovou úroveň. To pro ně bude znamenat likvidační náklady a konec nebo beznadějné zastarávání.Koneckonců příklady tu jsou: Saab, nebo Opel.Daleko lepší by už bylo tyhle samostatně neživotaschnopné části prodat někomu jinému.
zdravím redakci, už si připadám jako v "AZ kvízu" nebo "Kde domov můj" u otázky "Najděte sprosté slovo v následujících větách" :-DPříznávám se po dobrém, že jsem použil slovo prdel, ale zádrhel byl v lepi_čích :-D
vypadá to dobře, sice nevím jestli na volantu je vypínač kabinovýho osvětlení, .. jestli nebude větší problém při výběru řemeslníka, ten co bude mět citroena bude levnější.
Tak to bude stát tak 5 mega. Když ta dnešní dodávka stojí klidně 2.
Redakce 1.5tsi naladena na 204koní??nebo spíš 2.0tsi.Jediná smysluplná motorizace 2.0tdi až dají 200hp jinak konkurence byť pěkný to je.
Souhlas, 1,5 málo, 1,4plugin k ničemu, 2,0tdi 110kW příliš slabé
Poněvadž jsou v tak obrovské finanční tísni, požádali o pomoc Ford, společné náklady na vývoj . Pak zase šetřili a vyvinuli systém, který nefunguje na žádné platformě a dokreslují to nejlevnější plasty v interieru a ostatní nejlevnější použítelné materiály, které oni nazývají ekomaterialy. Dny VWGROUP jsou sečteny a každý další jejich počin je jen důkazem jejich úpadku. Nezajištěna hurá akce kompletní elektrifikce BEV jim zlomila vaz. Mnoho odborníků je varovalo a zrazovalo, ale vsadili vše na jednu kartu a prohráli.
LSD nebo absence šmk?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.