Nový VW Multivan T7 konečně přijíždí: Je od podlahy jiný, praktičtější i hybridní

14 komentářů

Michal Vodička
30. června • 15:36

Tak toto je ocekavany Renault Grand Espace V, ktereho se zakaznici Renaultu nakonec nedockali. Kdo by kdy rekl, ze jej vyrobi Volkswagen? Ta inspirace v reseni pride, snizena vyska, interier - sedacky - vsude vidim podobnost s Espacem IV. Jen skoda, ze po vzoru Espace IV nepouzili i bezpecnostni pasy z kazde sedacky. Tim bohuzel nedosahli variability interieru jakou Grand Espace IV mel. Ale jinak dobry! Vetsi rodiny budou mit zase cim jezdit a nebudou muset do dodavek

M Mira
10. června • 21:51

To je fakt humus, navíc neví co by za to chtěli. Kdo chce celkově nejlepší auto, ať zkusí Mercedes V. T7 pro něj není konkurencí

Bobo
10. června • 22:15

Tak určitě. Už sis novyho Multivana projel a poradně osahal a tak nám tu můžeš radit, viď.

_Info_
10. června • 22:38

Každý nástupce stávajícího modelu v celem VWGROUP je horší a horší. Situace posledních 10 let minimálně. Jejich propadající se kvalita a neschopnost přijít s něčim opravdu novým je prostě zjevná a ne vyvratitelná. Jejich pokus o BEV - ID modely dopadly absolutním fiaskem . Nefunkční zmetky a kvalita pod úrovní Dacie.
Nebude jich škoda , přeživší automobilky je nahradí a bude to jen dobře. Myslim tím rozpad VWGroup a jistá čistka, zdravé má šanci přežit.

Kankunen
11. června • 7:13

Chlapče, kdo vlastně nahradí VW. Fiat nebo kdo?

_Info_
11. června • 7:36

Pro hlupáka znovu.
Rozpad VWGroup - zánik, bude znamenat šanci pro zdravé - Audi, Porsche, možná i Škodu, pokud se vrátí na zem a bude dělat auta taková jako dříve - lidová.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
11. června • 15:09

O kvalitách VW si nedělám iluze, ale jiná iluze o tom, že části VW jsou samy o sobě životaschopné, považuji za nesmysl. Teoreticky by to mohlo zvládnout Porsche a snad Audi. Zbytek bude v koncích, Seat, Škoda jako první, protože to jsou jen uživatelé koncernových platforem a lepič_i plechů. Všichni ale budou mít problém zvládnout to, co se už dávno přesunulo na koncernovou úroveň. To pro ně bude znamenat likvidační náklady a konec nebo beznadějné zastarávání.Koneckonců příklady tu jsou: Saab, nebo Opel.Daleko lepší by už bylo tyhle samostatně neživotaschnopné části prodat někomu jinému.

LOL
11. června • 15:11

zdravím redakci, už si připadám jako v "AZ kvízu" nebo "Kde domov můj" u otázky "Najděte sprosté slovo v následujících větách" :-DPříznávám se po dobrém, že jsem použil slovo prdel, ale zádrhel byl v lepi_čích :-D

petr r. (petrumr)
10. června • 21:16

vypadá to dobře, sice nevím jestli na volantu je vypínač kabinovýho osvětlení, .. jestli nebude větší problém při výběru řemeslníka, ten co bude mět citroena bude levnější.

Moik
10. června • 20:36

Tak to bude stát tak 5 mega. Když ta dnešní dodávka stojí klidně 2.

Michal2
10. června • 19:56

Redakce 1.5tsi naladena na 204koní??nebo spíš 2.0tsi.Jediná smysluplná motorizace 2.0tdi až dají 200hp jinak konkurence byť pěkný to je.

Jan Taraba
12. června • 15:02

Souhlas, 1,5 málo, 1,4plugin k ničemu, 2,0tdi 110kW příliš slabé

_Info_
10. června • 19:13

Poněvadž jsou v tak obrovské finanční tísni, požádali o pomoc Ford, společné náklady na vývoj . Pak zase šetřili a vyvinuli systém, který nefunguje na žádné platformě a dokreslují to nejlevnější plasty v interieru a ostatní nejlevnější použítelné materiály, které oni nazývají ekomaterialy. Dny VWGROUP jsou sečteny a každý další jejich počin je jen důkazem jejich úpadku. Nezajištěna hurá akce kompletní elektrifikce BEV jim zlomila vaz. Mnoho odborníků je varovalo a zrazovalo, ale vsadili vše na jednu kartu a prohráli.

Jan Taraba
12. června • 14:53

LSD nebo absence šmk?

Doporučujeme

Články odjinud