Jednou z novinek ve výbavě jsou světlomety Matrix LED. Základní model využívá jednodušší verzi diod, i ty však svítí solidně.

Jednou z novinek ve výbavě jsou světlomety Matrix LED. Základní model využívá jednodušší verzi diod, i ty však svítí solidně.

I díky prodlouženému spoileru s bočními křidélky (finlety) dosahuje multivan výborného aerodynamického koeficientu cX = 0,30. Zadní světla jsou nově dvoudílná a nákladová hrana zůstává nízko (58 cm).

I díky prodlouženému spoileru s bočními křidélky (finlety) dosahuje multivan výborného aerodynamického koeficientu cX = 0,30. Zadní světla jsou nově dvoudílná a nákladová hrana zůstává nízko (58 cm).

Digitální kokpit 10,25“ je standardem, stejně jako 10“ středová obrazovka. Nová generace multimediálního systému, známá z golfu, zde funguje svižně. Předchozí provedení však bylo na obsluhu intuitivnější a ovládání klimatizace klasickými tlačítky méně odvádělo pozornost.

Digitální kokpit 10,25“ je standardem, stejně jako 10“ středová obrazovka. Nová generace multimediálního systému, známá z golfu, zde funguje svižně. Předchozí provedení však bylo na obsluhu intuitivnější a ovládání klimatizace klasickými
tlačítky méně odvádělo pozornost.

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen

| VW Multivan T7 | Foto: Volkswagen

Volkswagen nechybí  na právě probíhajícím IAA Mnichov . Pozornost diváků ale strhává spíše směrem k elektromobilům. Kdo chtěl včera vidět nový Multivan, musel na stánku vystát frontu u schodů do druhého patra. Foto: Vladimír Kadera

Volkswagen nechybí na právě probíhajícím IAA Mnichov. Pozornost diváků ale strhává spíše směrem k elektromobilům. Kdo chtěl včera vidět nový Multivan, musel na stánku vystát frontu u schodů do druhého patra. | Foto: Vladimír Kadera

 Multivan  byl na stánku VW jediným autem se spalovacím motorem a vyfotit ho bez tlačenice diváků je takřka nemožné. Foto: Vladimír Kadera

Multivan byl na stánku VW jediným autem se spalovacím motorem a vyfotit ho bez tlačenice diváků je takřka nemožné. | Foto: Vladimír Kadera

Tak to ostatně má už  model Caddy , což by nám mohlo dávat malou nápovědu, jak to s novinkou dopadne. Zatím jsme ale s autem nejezdili, zato jsme ho alespoň poprvé viděli! Foto: Vladimír Kadera

Tak to ostatně má už model Caddy, což by nám mohlo dávat malou nápovědu, jak to s novinkou dopadne. Zatím jsme ale s autem nejezdili, zato jsme ho alespoň poprvé viděli! | Foto: Vladimír Kadera

Příď auta je největší designovou změnou za posledních 18 let, od uvedení generace T5. Zatímco základní design pětky se každým dalším omlazením jen lehce inovoval, u T7 jde o větší přepracování a pokračování v trendu, který nastolil už model Caddy.  Foto: Vladimír Kadera

Příď auta je největší designovou změnou za posledních 18 let, od uvedení generace T5. Zatímco základní design pětky se každým dalším omlazením jen lehce inovoval, u T7 jde o větší přepracování a pokračování v trendu, který nastolil už model Caddy.  | Foto: Vladimír Kadera

Zajímavostí pak je, že vůbec poprvé nebude Multivan sdílet základy s Transporterem, protože pro ten se vyvíjí základy společně s automobilkou Ford. Spolupráce značek funguje od poloviny minulého roku a výsledek bychom měli vidět v příštím roce. Foto: Vladimír Kadera

Zajímavostí pak je, že vůbec poprvé nebude Multivan sdílet základy s Transporterem, protože pro ten se vyvíjí základy společně s automobilkou Ford. Spolupráce značek funguje od poloviny minulého roku a výsledek bychom měli vidět v příštím roce. | Foto: Vladimír Kadera

Moderní architektura palubní desky s digitálním přístrojovým štítem a velkým infotainmentem je nám dobře známá. Foto: Vladimír Kadera

Moderní architektura palubní desky s digitálním přístrojovým štítem a velkým infotainmentem je nám dobře známá. | Foto: Vladimír Kadera

Volkswagen Multivan T7 je doslova od podlahy nový. Přezbrojil totiž na modulární platformu MQB, od čehož si automobilka slibuje posun jízdních vlastností směrem k osobnímu vozu. Foto: Vladimír Kadera

Volkswagen Multivan T7 je doslova od podlahy nový. Přezbrojil totiž na modulární platformu MQB, od čehož si automobilka slibuje posun jízdních vlastností směrem k osobnímu vozu. | Foto: Vladimír Kadera

Stejně tak i multifunkční volant, který si však zachoval klasická tlačítka místo dotykových s haptickou odezvou, jak to má třeba nový VW Golf. Co už se bez dotykových tlačítek neobešlo je ovládání klimatizace a audia. Foto: Vladimír Kadera

Stejně tak i multifunkční volant, který si však zachoval klasická tlačítka místo dotykových s haptickou odezvou, jak to má třeba nový VW Golf. Co už se bez dotykových tlačítek neobešlo je ovládání klimatizace a audia. | Foto: Vladimír Kadera

Multivan T7 má také ten samý panel s dotykovými tlačítky pro volení jízdních režimů, menu s možnostmi pro usnadnění parkování i nabídku asistenčních systémů, kterých je díky novému základu mnohem víc než dříve.  Foto: Vladimír Kadera

Multivan T7 má také ten samý panel s dotykovými tlačítky pro volení jízdních režimů, menu s možnostmi pro usnadnění parkování i nabídku asistenčních systémů, kterých je díky novému základu mnohem víc než dříve.  | Foto: Vladimír Kadera

Ohledně ovládání má tedy skoro vše, co se nám na  novém golfu  tak úplně nelíbí. Foto: Vladimír Kadera

Ohledně ovládání má tedy skoro vše, co se nám na novém golfu tak úplně nelíbí. | Foto: Vladimír Kadera

Vzhledem k jeho vlastnostem se mu to však snáze odpustí. Nový základ nic neubral z dodávkového posazu za volantem. Foto: Vladimír Kadera

Vzhledem k jeho vlastnostem se mu to však snáze odpustí. Nový základ nic neubral z dodávkového posazu za volantem. | Foto: Vladimír Kadera

Nemusíte se ničeho bát, pořád máte perfektní přehled o dění okolo vás a o rozměrech auta. Interiér auta je ve prospěch úložných prostorů využitý opět na maximum. Foto: Vladimír Kadera

Nemusíte se ničeho bát, pořád máte perfektní přehled o dění okolo vás a o rozměrech auta. Interiér auta je ve prospěch úložných prostorů využitý opět na maximum. | Foto: Vladimír Kadera

Nechybí dvojice přihrádek pro spolujezdce, přihrádka na vrchu palubní desky, sklopné držáky na nápoje pro cestující vpředu ani ikonický variabilní stoleček pro cestující vzadu.  Foto: Vladimír Kadera

Nechybí dvojice přihrádek pro spolujezdce, přihrádka na vrchu palubní desky, sklopné držáky na nápoje pro cestující vpředu ani ikonický variabilní stoleček pro cestující vzadu.  | Foto: Vladimír Kadera

Na všech sedadlech je spousta místa a zadní jsou vyjímatelné. Vzhledem k tlačenici okolo auta jsme si toho ale moc nevyzkoušeli. Foto: Vladimír Kadera

Na všech sedadlech je spousta místa a zadní jsou vyjímatelné. Vzhledem k tlačenici okolo auta jsme si toho ale moc nevyzkoušeli. | Foto: Vladimír Kadera

VW Multivan T7 se bude prodávat výhradně se čtyřválci. Na výběr bude z benzinů 1.5 TSI (100 kW) a 2.0 TSI (150 kW) a naftového dvoulitru 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 koní). Foto: Vladimír Kadera

VW Multivan T7 se bude prodávat výhradně se čtyřválci. Na výběr bude z benzinů 1.5 TSI (100 kW) a 2.0 TSI (150 kW) a naftového dvoulitru 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 koní). | Foto: Vladimír Kadera

Na place pak byla žhavá novinka - plug-in hybrid kombinující motor 1.5 TSI a jeden elektromotor. Systémový výkon činí 160 kW (218 koní) a díky baterii o kapacitě 13 kWh ujede na jedno nabití 50 km. Foto: Stanislav Kolman

Na place pak byla žhavá novinka - plug-in hybrid kombinující motor 1.5 TSI a jeden elektromotor. Systémový výkon činí 160 kW (218 koní) a díky baterii o kapacitě 13 kWh ujede na jedno nabití 50 km. | Foto: Stanislav Kolman

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

I díky prodlouženému spoileru s bočními křidélky (finlety) dosahuje multivan výborného aerodynamického koeficientu cX = 0,30. Zadní světla jsou nově dvoudílná a nákladová hrana zůstává nízko (58 cm).
Digitální kokpit 10,25“ je standardem, stejně jako 10“ středová obrazovka. Nová generace multimediálního systému, známá z golfu, zde funguje svižně. Předchozí provedení však bylo na obsluhu intuitivnější a ovládání klimatizace klasickými tlačítky méně odvádělo pozornost.
| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen
| VW Multivan T7 Foto: Volkswagen
51
Fotogalerie

Nový Volkswagen Multivan má české ceny! Za dva miliony z něj pořád stříká luxus

Historicky první VW Multivan na platformě MQB se už dostal do českého konfigurátoru.

Nová verze rodinného přepravníku Volkswagen Multivan již přistála do českého konfigurátoru. První vůz své kategorie na platformě MQB je k mání v několika verzích. Základ s motorem 1.5 TSI o výkonu 100 kW (136 koní) a 7stupňovým dvouspojkovým automatem startuje na ceně 1.202.104 Kč.

Výbava čítá LED světlomety, zadní LED svítilny, Front Assist, Lane Assist, klimatizaci, digitální přístrojový štít či rádio s osmi reproduktory. Silnější motor 2.0 TSI (150 kW/204 koní) vyjde na 1.329.932 Kč a plug-in hybrid (160 kW/218 koní) stojí 1.436.876 Kč. Na diesel si ještě počkáme. Prodloužená varianta Long začíná na 1.242.576 Kč.

Lepší varianta Life startuje na částce 1.307.981 Kč a přidává do výbavy servodovírání bočních posuvných dveří či čtyři USB rozhraní pro cestující vzadu. Vrcholná varianta Style již není k mání s motorem 1.5 TSI a startuje až s dvoulitrem na částce 1.641.533 Kč. Jeho posuvné dveře jsou elektricky ovládané a má vyhřívaná přední sedadla.

Volkswagen Multivan 2021: české ceny
Výbava 1.5 TSI 2.0 TSI 1.4 PHEV
Cena Multivan [Kč] 1.202.104 1.329.932 1.436.876
Cena Multivan Long [Kč] 1.242.576 1.372.451 1.479.396
Cena Life [Kč] 1.307.981 1.421.254 1.528.215
Cena Life Long [Kč] 1.350.503 1.463.791 1.570.737
Cena Style [Kč] - 1.641.533 1.739.985
Cena Style Long [Kč] - 1.684.054 1.782.507

Za metalízu se připlácí 25.690 Kč a dvoubarevné lakování je za 74.894 Kč. Základní varianta má ocelové šestnáctky a za hliníkové sedmnáctky připlácí nejméně 32.718 Kč. Style na nich startuje, ale může mít až osmnáctky. Varianta Style se uvnitř vyznačuje také loketními opěrkami, dřevěným obložením palubní desky či hliníkovým dekorem.

Travel Assist a Emergency Assist jsou v jednom balíčku za 48.620 Kč. Adaptivní tlumiče DCC vyjdou na 34.058 Kč, navigace Discover Media Plus na 18.881 Kč a multifunkční stolek je za 17.244 Kč. Škoda, že základní výbava bez příplatku nemá třeba vyhřívané čelní sklo či vyhřívané sedačky.

K mání jsou pak dva pakety. Family přidá zatmavená skla v prostoru pro cestující, dva odpadkové koše, stolek, boční posuvná okna a boční dveře se servodovíráním. Stojí 42.886 Kč. Paket TOP za 88.409 Kč obsahuje LED světlomety IQ.Light, 3zónovou klimatizaci, panoramatickou střechu či dešťový senzor pro stěrače předního skla.

Do varianty Style pak stačí přidat pár příplatků a jste na dvou milionech korun. Už je to ale auto namačkané výbavou, ve kterém nechybí ani elektricky nastavitelná přední sedadla AGR ErgoComfort s masážní funkcí, vyhříváním, ventilováním, s funkcí paměti a dvoubarevnými potahy.

Podobně na tom byla i předchozí generace, kde jste na hranici dvou milionů korun měli už opravdu luxusní auto. S motorem 2.0 TDI 110 kW vyjde vstupní Multivan na 1.297.170 Kč. V konfigurátoru však zatím není.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud