Zahalený sedan přímo vybízel k digitálnímu odhalení. O to se postaralo nezávislé grafické studio.
Elektromobilem ID.7 dává Volkswagen jasně najevo, že po vstupu mezi hatchbacky a menší SUV je konečně čas na vyšší střední třídy. V té si aktuálně dobře vede konvenční Arteon, dostupný ve dvou karosářských variantách. S nástupem elektrického derivátu nás automobilka škádlí už od roku 2018, kdy na svět přivedla koncept ID. Vizzion. Ten byl k vidění v České republice. Dříve se ale dočkáme sériově vyráběného fastbacku, jehož vzorem je studie ID.Aero. Zároveň půjde o globálně nabízený model.
Sériový model se splývavou zádí sice maskuje speciální svítiví lak se 40 vrstvami, ani ten však nezabránil nezávislým grafikům z portálu Kolesa, aby jej digitálně neodhalili. Z minulosti víme, že jejich rendery většinou nejsou daleko od pravdy, což dodává vizualizaci na atraktivitě.
ID.7 přijde letos jako sedan a příští rok jej doplní Shooting Brake. Díky univerzálnosti platformy MEB je novinka celkově větší než současný Arteon. Elektrická novinka bude o 74 mm delší (4940 mm) s větším rozvorem o úctyhodných 134 mm (2969 mm). Spalovacího sourozence překonává také ve výšce o výrazných 107 mm (1529 mm), ale zase bude o 12 mm užší (1859 mm). Tyto údaje podněcují myšlenku nadmíru prostorného interiéru, zvláště v případě elektrického pohonu, kde lze snadno dosáhnout rovné podlahy.
Necháme se překvapit, do jaké míry se ID.7 přiblíží konceptu ID. Aero s koeficientem odporu vzduchu 0,23. Studie také přijela na 22palcových kolech, která nepředstavují pro případnou sériovou výrobu velký problém.