Sériový model se splývavou zádí sice maskuje speciální svítiví lak se 40 vrstvami.  Zdroj: Volkswagen 

Sériový model se splývavou zádí sice maskuje speciální svítiví lak se 40 vrstvami.  | Zdroj: Volkswagen 

Ani ten však nezabránil nezávislým grafikům z portálu Kolesa, aby jej digitálně neodhalili. Zdroj: Volkswagen 

Ani ten však nezabránil nezávislým grafikům z portálu Kolesa, aby jej digitálně neodhalili. | Zdroj: Volkswagen 

Z minulosti víme, že jejich rendery většinou nejsou daleko od pravdy, což dodává vizualizaci na atraktivitě. Zdroj: Kolesa

Z minulosti víme, že jejich rendery většinou nejsou daleko od pravdy, což dodává vizualizaci na atraktivitě. | Zdroj: Kolesa

Díky univerzálnosti platformy MEB je novinka celkově větší než současný  Arteon . Zdroj: Kolesa

Díky univerzálnosti platformy MEB je novinka celkově větší než současný Arteon. | Zdroj: Kolesa

Elektrická novinka bude o 74 mm delší (4 940 mm) s větším rozvorem o úctyhodných 134 mm (2 969 mm). Zdroj: Volkswagen 

Elektrická novinka bude o 74 mm delší (4 940 mm) s větším rozvorem o úctyhodných 134 mm (2 969 mm). | Zdroj: Volkswagen 

Spalovacího sourozence překonává také ve výšce o výrazných 107 mm (1 529 mm), ale zase bude o 12 mm užší (1 859 mm). Zdroj: Volkswagen 

Spalovacího sourozence překonává také ve výšce o výrazných 107 mm (1 529 mm), ale zase bude o 12 mm užší (1 859 mm). | Zdroj: Volkswagen 

Tyto údaje podněcují myšlenku nadmíru prostorného interiéru, zvláště v případě elektrického pohonu, kde lze snadno dosáhnout rovné podlahy. Zdroj: Volkswagen 

Tyto údaje podněcují myšlenku nadmíru prostorného interiéru, zvláště v případě elektrického pohonu, kde lze snadno dosáhnout rovné podlahy. | Zdroj: Volkswagen 

Necháme se překvapit, do jaké míry se ID.7 přiblíží konceptu ID. Aero s koeficientem odporu vzduchu 0,23. Zdroj: Volkswagen 

Necháme se překvapit, do jaké míry se ID.7 přiblíží konceptu ID. Aero s koeficientem odporu vzduchu 0,23. | Zdroj: Volkswagen 

Studie také přijela na 22palcových kolech, která nepředstavují pro případnou sériovou výrobu velký problém. Zdroj: Volkswagen 

Studie také přijela na 22palcových kolech, která nepředstavují pro případnou sériovou výrobu velký problém. | Zdroj: Volkswagen 

 Zdroj: Volkswagen 

| Zdroj: Volkswagen 

 Zdroj: Volkswagen 

| Zdroj: Volkswagen 

 Zdroj: Volkswagen 

| Zdroj: Volkswagen 

 Zdroj: Volkswagen 

| Zdroj: Volkswagen 

 Zdroj: Volkswagen 

| Zdroj: Volkswagen 

Ani ten však nezabránil nezávislým grafikům z portálu Kolesa, aby jej digitálně neodhalili. Zdroj: Volkswagen 
Z minulosti víme, že jejich rendery většinou nejsou daleko od pravdy, což dodává vizualizaci na atraktivitě. Zdroj: Kolesa
Díky univerzálnosti platformy MEB je novinka celkově větší než současný  Arteon . Zdroj: Kolesa
Elektrická novinka bude o 74 mm delší (4 940 mm) s větším rozvorem o úctyhodných 134 mm (2 969 mm). Zdroj: Volkswagen 
14
Fotogalerie

Nový Volkswagen ID.7 v nezávislém studiu shodil maskování. Vlajková loď slibuje nadmíru prostoru

Zahalený sedan přímo vybízel k digitálnímu odhalení. O to se postaralo nezávislé grafické studio.

Elektromobilem ID.7 dává Volkswagen jasně najevo, že po vstupu mezi hatchbacky a menší SUV je konečně čas na vyšší střední třídy. V té si aktuálně dobře vede konvenční Arteon, dostupný ve dvou karosářských variantách. S nástupem elektrického derivátu nás automobilka škádlí už od roku 2018, kdy na svět přivedla koncept ID. Vizzion. Ten byl k vidění v České republice. Dříve se ale dočkáme sériově vyráběného fastbacku, jehož vzorem je studie ID.Aero. Zároveň půjde o globálně nabízený model. 

Sériový model se splývavou zádí sice maskuje speciální svítiví lak se 40 vrstvami, ani ten však nezabránil nezávislým grafikům z portálu Kolesa, aby jej digitálně neodhalili. Z minulosti víme, že jejich rendery většinou nejsou daleko od pravdy, což dodává vizualizaci na atraktivitě.

ID.7 přijde letos jako sedan a příští rok jej doplní Shooting Brake. Díky univerzálnosti platformy MEB je novinka celkově větší než současný Arteon. Elektrická novinka bude o 74 mm delší (4940 mm) s větším rozvorem o úctyhodných 134 mm (2969 mm). Spalovacího sourozence překonává také ve výšce o výrazných 107 mm (1529 mm), ale zase bude o 12 mm užší (1859 mm). Tyto údaje podněcují myšlenku nadmíru prostorného interiéru, zvláště v případě elektrického pohonu, kde lze snadno dosáhnout rovné podlahy.

Necháme se překvapit, do jaké míry se ID.7 přiblíží konceptu ID. Aero s koeficientem odporu vzduchu 0,23. Studie také přijela na 22palcových kolech, která nepředstavují pro případnou sériovou výrobu velký problém. 

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud