A co výkon a projev při jízdě? Tomu se záhadně všechny první jízdy s ID.7 vyhýbají a začínám tušit proč. Základních 150Kw v jiných ID je vyloženě šnek a na okresce na předjíždění nebezpečné. 300 koňové GTX je už docela použitelné a tady se bojím, že to bude opět tragédie. O podivně nastavených cenách raději nemluvit.
150kw id.4 jede nejhur stejne jako Superb 110kw. Ale jen v případě, ze ma Supi dsg uz podrazeno a je roztoceny turbo. Pokud ne, id.4 se radi zpet kdyz Sup vyjizdi. Rychlosti okolo 100kmh
Progresivně inkluzivní elektrická matematika..."Vůz jsme si přebrali s 91 % baterie, což se rovnalo 420 km dojezdu. Po 44 kilometrech jsme se vrátili se spotřebou 21,0 kWh/100 km a dojezdem 333 kilometrů. Zapříčiněno to ale bylo sportovním režimem, který si vyzkoušel kolega Leoš ze Světa motorů. 210 kW na zadní nápravě k tomu ostatně vybízí. Dokud jsem jel na výchozí režim, pohybovala se spotřeba někde okolo 18,0 kWh/100 km a dojezd klesal téměř úměrně počtu ujetých kilometrů."Aha! Takže po ujetí 44 km jich ubylo 87 to jest 2x tolik než byl slib.A když by spotřeba klesla z 21 na 18kWh, to jest o 14%, tak by rázem dojezd narostl o 50%, hmmmmmmmm. Ty drogy chci taky.
Ty jo další logik co všemu rozumí. Takže, to ze se vrátili se spotřebou 21 neznamená ze oni jeli za 21. To byl celkový průměr včetně jízd před nimi. Takže klidne jeli jako chro chro za mnohem vic. Konec konců píšou o zkoušení potenciálu 210 kW. Tak si radsi čem ty drogy a nepis.
To jsem moc rád, že je tu insider, co jel s nimi v tom autě a může nám to tady vysvětlit, jak to přesně bylo. A možná nám i vysvětlí význam této informace:"Vůz jsme si přebrali s 91 % baterie, což se rovnalo 420 km dojezdu. Po 44 kilometrech jsme se vrátili se spotřebou 21,0 kWh/100 km a dojezdem 333 kilometrů "My co máme jen vzdělání v rámci ČR, možná tak dobře česky neumíme. Máme tak pocit, že se nám autor snaží sdělit, že po 44 km jejich jízdy se spotřebou 21kWh ubylo 87km. Ale možná, že na prvních 9% baterie - tedy v reálu tak 6,3kWh jiní jezdci najeli hromady (asi 35) kilometrů s tou běžnou spotřebou cca 18kWh/100km. A oni teda jeli za 25kWh/100 km, aby to matematicky vyšlo, což je mimochodem taková běžná spotřeba při dálniční stotřicítce bez prasení. A nebo nám autor snad sděluje (aniž by to upřesnil) zcela zbytečný a nicneříkající údaj o dlouhodobé spotřebě a míchá ho s aktuálně ujetými km i když palubní počítač tyto údaje odděluje a tím čtenáře jen uvádí v omyl a nabízí informace s nulovou hodnotou? Jako chytrák to budeš na 100% vědět. Tak se moc těšíme na vysvětlení.
A to jsem se ještě upsal v prvním příspěvku. Když jsem napsal že by rázem dojezd narostl o 50%, tak jsem vlastně chtěl napsat o 100%. 50% by platilo směrem dolů, když by se snížil na polovinu. Když naopak roste jednou tolik, je to o 100%.
Ioniq6 má malý kufr, tady tomu do auta na cestu chybí 800V a rychlé nabíjení... Nakonec ten souboj asi vyhrává citelně levnější Tesla, ale pořád tu chybi nějaký rozumný auto na středně dlouhé cesty (do 400km).
Tohle auto je větší a luxusnější, jak Model S...patrně jsi srovnával s citelně horším Modelem 3. Může třeba dojet dál, ale opravdu je proti ID7 miniaturní.
Zase tabulkový kovboj. Vyzkoušej realitu. Dobíjení výkonem +- 200kW je super a je jedno jestli jedes na 400 nebo 800. V reálu tech nabíječek na vyšší výkon není moc a není kde to využít. Navíc jde o křivku nabíjení, která tady je zjevně velmi dobrá.
To už opravdu musí být v každém novém autě na palubce přilepena televize?
A ze to jde i celkem pekne nam ukazuji uz i cinani, napr tento interier je celkem fajn https://www.autoforum.cz/predstaveni/zrejme-nejzaj... ...
To vypadá jako interpolace Peugeotu 408 a 508 :) Ale jo, dobré.
nemusí, ale lidi bez toho displeje nechtějí, třeba já bych auto bez displeje nechtěl. Má to vůbec tuner na telku?
Neodpověděl jsi mi na dotaz ohledně světla na Lexus GS, co jsme se bavili. Tvrdil jsi, že cena je kolem 11 nebo tak něco. Za tu cenu plus tvoje provize bych to bral. Jen už ses neozval, tak co, seženeš nebo to byly jen kecy?Tady je katalogové číslo přímo z fakturyhttps://ibb.co/pPqLW7d... Akorát, že toto je pravé a já potřebuji levé.
já sem ti psal, že katalogové číslo prodejce není číslo lexusu, že to máš nesmysl.
Ty jsi psal, že to není katalogové číslo. Je to, máš to na faktuře. A když to číslo zadám do Google, tak mi to najde přesně ten díl. Takže identifikace dilu to je přesná. Podle toho to lze najít.Takže jsi kecal jako obvykle? Nebo mi to můžeš sehnat? Informace o tom dílů máš dostatek.
prostě ve firmě máme jiná čísla zhodná s orig. díly výrobce. Prostě to světlo by se nezhodovalo s rokem výroby a s VINkem. Neseženu, něco tady smrdí a nepasuje, jestli to není čorka.
Tak co, pořád neumíš sehnat, nebo jsi opravdu kecal? :-)
Nic nesmrdi, poslal jsem ti sken faktury z Lexusu kde je katalogové číslo i název. Co víc potřebuješ? Pokud to číslo zadám do Google, najde mi to v pohodě. Cena kolem 70 tisíc, tys tvrdil že to seženeš za 11.https://ibb.co/pPqLW7d... VINJTHBS1BL405004134Takže jsi kecal? Tady je VIN, podle toho to musíš umět sehnat, pokud nekecáš. A když to seženeš za dobru cenu, beru to i s tvou provizí. OK?
Display muze mit ale normalne integrovany. A ne jak skoro v kazdem nivem e-aute jak pest na oko
Napr nove Bmw 3er a 5er detto
Uvnitř hnusné. Venku pěkné. Cena vysoká. Top speed tragická. Dobíjení špatné.Takové poloviční auto za mega a půl. Strašný.
Me se taky z venku celkem libi, jina krize
Za mne uvnitř huj venku fuj. Jinak super. Konečně e-auto na dálnici a poradny cestování.
To jo, to je pecka ujet 200 km po dálnici a šup hledat nabíječku.Chápu, že chytrák, co tu všechny školí, jak si to mají zkusit, to všechno zná nejlíp sám a už má doma minimálně 2 ID.7, že?A tak jistě ví, že 77kWh v praxi znamená 71kWh, protože systém prostě víc nepustí. Na papíře ano, na měřáku ne.A dále jistě ví, že na dálnici se nejezdí 100%-0%, ale 80%-10% a tak nám zbyde 50kWh a ono nám to žere 25kWh/100km a tak nám to dá jen ty 2 kila... No jak říká pan chytrák - je to hotová dálniční střela. A vůbec nejvíc to je v DE na Autobahnu. Tam to vydrží jet i 35 minut. Protože pan chytrák zajisté ví, že 210kW zvadne za pár sekund a pak to dá jen 89kW a po půl hodině ještě méně...
Ok, pesimisticky jsi to sice popsal, ale teď mi napiš co by jsi dělal s víc než 89kW na dálnici? Akcelerace je vždy jen pár sekund a trvalý výkon potřebuješ na to abys rychlost udržel. A 89kW je fakt dost i na dálnici v DE. V prvním A6 co jsem měl to mělo 110kW (V6TDI) maximální výkon a lítal jsem v tom tenkrát po Německu 200 bez problémů. Tady máš 180 limit.Tenkrát se to dalo, dnes je i tam spousta omezení a hlavně provoz, který tě zbrzdí ať chceš nebo nechceš. A navíc jsi sám došel k tomu, že to dá maximálně 200km na dálnici, takže 80% x 71kWh baterka / 200 = 28kWh / 100? Na co by jsi pak potřeboval 89kW mi není jasné, teda kromě akcelerace.
Tak mě je k smíchu spíš ten dojezd, než to, že mnohá EV nejsou schopna udržet trvalý výkon déle, než pár sekund.Každopádně 89kW dnes v obřím těžkém autě s velkými koly není výhra.Jet se s tím dá, ale je to tak tak. Se 110kW se žít dá, se 150 je to lepší a se 200 už to je paráda. No a tady to udělali hezky vyčůraně. Výkon je na chvilku na to zrychlení a pak to tak nějak udrží zuby nehty tu maximálku, když to nebude moc do kopce. Ale běžnému EV uživateli to asi bude stačit. Stejně pojede 110 v pravým, aby dojel k další nabíječce...
Souhlas se vším, mimo z venku pěkné… 😄
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.