Laco
20. dubna 2023 • 10:56

Tú masážnu funkciu tam dali preto ,aby ste mali čo robiť až budete stáť pol hodinu na nabíjačke po každých 250 km na diaľnici.

Robert tvrďák
19. dubna 2023 • 16:13

Číně zuří cenový boj. Těsta zlevnila vozidla až o 20% .Domácí automobilky drtí trh a VW musel reagovat. Jak? ID3 se dá pořídit i za 398 000 Kč !!!
To má tě jen pro představu, jaké nadsazené ceny jsou v EU u všech aut. A to nejen s elektrickým motorem i benzín, diesel, hybrid.(zdroj:fdrive)
Cenová válka v Číně eskaluje, tamější komentátoři se nám smějí | fDrive.czhttps://fdrive.cz/clanky/cenova-valka-v-cin...

Vladik
19. dubna 2023 • 8:05

Fakt to bude mít průměrnou spotřebu 12,5 kWh na 100?
ID.5 je pěkný mastodont tohle bude ještě větší. To tedy moc eko nevypadá když se budou po silnicích prohánět taková monstra. O ceně raději ani nemluvě.

rembaz
19. dubna 2023 • 8:30

Monstra? Veď je to veľké ako Superb.

Laco
20. dubna 2023 • 10:59

spotreba je podvod u všetkých autách

mmichalll
19. dubna 2023 • 6:19

Ani zadarmo. A nie tak za 60k+€ co sa bude predavat
Design hroza
Dojazd hroza
Pouzitelnost hroza
Cena hrozaDispelejov jak vo veline, vsetky leskle jak psie gulky, budu nonstop upatlane.
Cena oprav len za malu nehodu v interieri bude masakralna.
Neviem co chce VW predavat ked odstavuje klasiky ako Golf, Polo, Passat

i20
18. dubna 2023 • 14:20

Na to abych se svezl z bodu A do bodu B na vzdalenost mezi body A a B = 700km, bohate postaci 36l nadrz nasi i10. Jo a za tu porizovaci cenu tohohle nesmyslu se bude vezt kdy, kudy a kamkoliv cela nase rodina. Ekologicteji, podotykam.Co tam mate dale?

rembaz
18. dubna 2023 • 15:06

700km v i10. Sen každej rodiny alebo firemného zákazníka.

pse
18. dubna 2023 • 19:59

Jojo, to je nejdůležitější, že mu ta nádrž na 700km stačí. To že bude po 700km na odpis on, neřeší. Když po cestě bude zastavovat aby se protáhl, tak to mu nevadí, u BEV je to ale strašný.

Ludovít
17. dubna 2023 • 19:58

Za Maga a půl mám krásné BMW X1 nebo prostorné 2 Active Tourer

rembaz
17. dubna 2023 • 20:08

Priestorom sú obidve minimálne o 1 triedu nižšie.

Ludovít
17. dubna 2023 • 22:56

Nepotřebuju 5 m velký krám. Řeším to co si mohu koupit za stejné peníze. Nemluvě o tom, že do 1,5 mil bych mohl mít 1 rok staré předváděcí BMW 5
A je mě jedno jaký pohon. Jestli benzín, elektrický nebo diesel. Mám rád vše. Nejsem ten elektro rusofilní hejtr, jako většina zde debilů.

renesis
18. dubna 2023 • 8:26

Bys mohl mit.. to sedi. Cum po bazarech, nymande.

neodborník
17. dubna 2023 • 19:21

Ještě k problematice toho zadku. Už jsem si skoro myslel , či se spíše lekl, že to má taky WC ! Nebo je to snad vozidlo pro poskytování služeb ? Ostatně soudím, že tímto pan redaktor prodeje el-VW nezvedne, kdoví jestli už taky není na elektriku.

Alf
17. dubna 2023 • 18:45

Nízký vůz s malým čelním odporem dává u EV velký smysl. Škoda, že se vše dělá jako suv. Kdyby měl VW nad ID.3 takový liftback, je to ideální vůz. Toto je už moc dlouhé.

Q
18. dubna 2023 • 17:00

Dává velký smysl z pohledu aerodynamiky.
Druhý úhel pohledu je, že většina výrobců dává baterie do podlahy a aby zvýšenou výšku zamaskovala, dává smysl rovnou z toho udělat vysoké SUV.

Max
17. dubna 2023 • 17:59

Interier hezkej. Exterier nehodnotim, ten zakaznici vw ocekavaj umirnenej. Klicova bude cena a pro akcionare marze - u obou se bojim, ze bude problem. A myslim, ze v cine toho moc neprodaj. Trochu se bojim, ze pro vw prichazej chudsi casy.

David
17. dubna 2023 • 15:46

Pro místní odborníky na autoforu na ty jsou všechny technologie krátké. Jelikož pro většinu socek zde je stejně vlhkým vrcholem odbornosti 15 let vyklepaná Oktáfka f čipu f tédéíčku na hlínách f topu, která má dálkové centrální zamykání a klimatórium. Na ty si nějaký našlapaný Passat. Co víc 95% všech z nich se v tomto autě nikdy nesedělo ani se nikdy nesveze. Nedej bože kdyby to bylo třeba ID.7 co si dovoluje jezdit na elektřinu.

to retard DAVID
17. dubna 2023 • 16:08

Nějak přemýslím, zda li má kryse tveho formátu vubec cokoliv sdelovat. Hamižnej křivej, nadutej tlustej blbeček s malým pérem a dobře živenej z daní slušných lidí to tu zkouší nandat každému, kdo má jiný názor. Přeju si, aby ubožáci jako Ty, všichni ty anonymní křiklouni byly odejiti do věčných lovišť. Páááá, hovado arogantní.

Ludovít
17. dubna 2023 • 20:03

Děkujeme, že jsi popsal všem, jak vypadáš😄👌

David
17. dubna 2023 • 19:31

Prosím tě socka sedni si do té tvé škodovácké sračky, zapni si klimatórium a jeď s tím rovnou do krematórium.

Mirek
17. dubna 2023 • 21:15

A ty bys mohl konečně dospět a přestat tady dokola psát stejnou pitomost do každé diskuze.

"Pro místní odborníky na autoforu na ty jsou všechny technologie krátké. Jelikož pro většinu socek zde ... "

m
17. dubna 2023 • 14:53

interier nevypadá zle, to se jim docela povedlo. Otázka je použitelnost těch displayů, ale to se ukáže. Zvenku ale vypadá o dost hůř. Plus ty spojená světla vepředu i vzadu, to je jak na matějské pouti.
Cenově to bude úplný nesmysl. Odhaduji 1,4M bez sedaček a volantu. Trochu smysluplná verze bude za 2M.
Reálný dojezd bude okolo 200-250km při trochu svižnější jízdě. Takže jako vždy, drahé auto na nic. ... :)

EL2020
18. dubna 2023 • 1:01

Vzadu bych to snad přežil, vepředu je to šílenost. Přijela pouť...

Honza
17. dubna 2023 • 23:30

Display o polovinu menší, bez svítících LED-proužků, aby to nevypadalo jak cirkus.
A byl by to první ID, o kterém bych zkusil uvažovat. Ale ve Wolfsburgu mají manageři momentálně nachystané PowerPoint-prezentace na všechny modely na 5 let dopředu a nákup už asi nasmlouval u dodavatelů miliony LED-pásků a tabletů. A když jim tam jeden Němec nařídí, že je něco hezké, tak to zbytek Němců bude chválit a kopírovat od nejmenšího miniauta až po mikrobus.

Zelí
17. dubna 2023 • 16:42

S odhadem reálného dojezdu souhlasím.

Moik
17. dubna 2023 • 14:12

No a teď cena. Ale očekávám, že to bude dost. Kdyby udělali jednu chudší verzi za 1,2 dával bych tomu šanci. Ty nadupaný verze počítám okkolo 1,6. Model 3 bude muset jít s cenou dolů, aby mělo cenu si ho koupit a Ioniq 6 je malej.Ale obávám se, že to VW něčím zabije....asi tou cenou.

Honimir
17. dubna 2023 • 19:19

Nekde jsem videl, ze i kolem 2mio ...Jako, Tesla 3 long range se zakladni autonomni sadou je na Slovensku za 47.5k EUR ... 1.1mio CZK za vybavene auto s velkou baterkou. VW to bude mit hodne tezke, za ty penize nedokazou nabidnout ani oholene ID3

Moik
19. dubna 2023 • 9:09

Konkurence pro Model3 ale není ID.7 ten jde proti Modelu S, ale spíš ID.3. ID.7 na cenu Modelu 3 určitě cílit nebude.

pse
17. dubna 2023 • 20:28

Zdražené ID3 po faceliftu stojí v Německu od 39995 EUR, na Slovensku ID3 stojí od 37995 EUR, s velkou baterkou pak 44k EUR, takže za 47.5 to fakt nebude základ. Pokud tam nacpeš vše, tak budeš s velkou baterkou přes 50, ale máš v tom třeba DCC, které fakt funguje líp než TM3 bez.... Ty 2M závisí na tom, jak moc se rozjede importer, u nás zatím tají ceník ID.3 po faceliftu, ale stará a lacinější verze stála přes 1M ale bez DPH. Takže prostě cenu nasadili tak, že ID.3 před faceliftem ve verzi GO prodávali jako plně vybavený zdražený ID3 po faceliftu na Slovensku. Pokud se rozjedou tak to bude chtít vyrazit mimo ČR protože tady tiskne peníze importer ve velkém...

Honimir
17. dubna 2023 • 21:32

Slovensko a ID.3 prekvapilo ... jsem se teda dival jen na novou Kia Niro a ta stoji skoro jako v CR. 38K je za zaklad dobra cena, i kdyz tak TM3 jim tam zacina uz na 35.5k ... a v CR pres mega. U nas porad vsichni cekaji na Euro za 27 nebo tak neco.

pse
18. dubna 2023 • 19:52

Jak jsem psal, je to cena jen u nás.
Asi v VW/AUDI/Porsche import CZ dělá ceníky nějaký petrolhead, a má snahu nás utvrdit všechny v tom jak je to drahý.

rembaz
17. dubna 2023 • 21:36

35.5tis je cena bez DPH za M3 SR

rembaz
17. dubna 2023 • 19:54

Uvidíme, ked budu konkrétne cenníky . Ale je to o niečo väčšie auto, viac možnosti výbavy, nejake zľavy pre firemných zákazníkov tiež určite budú.

petr r. (petrumr)
17. dubna 2023 • 17:25

já počítám od 2,8 milionu kč

rembaz
17. dubna 2023 • 20:07

Vraj od 55tis EUR v DE

pse
17. dubna 2023 • 18:05

LOL
Za to je celkem nabušená Q8 Etron

rembaz
17. dubna 2023 • 14:10

Z tych vsetkych ID variant asi najviac podareny dizajn.

Honza K.
17. dubna 2023 • 23:18

Souhlasím. Po dlouhé době docela pohledný VW.
Jen nechápu, proč všechna ta elektricky poháněná auta musí mít ten obrovský trčící jakoby levitující přilepený tablet. Některým zákazníkům s odlišným vkusem by stačil poloviční, stejně jako doma nemá každý potřebu mít domácí kino .-)
A ta přední a zadní světla propojená těmi svítícími proužky, připadá mi to jako levný tuning, když si "kuci" lepili světýlka na auta/kamiony. Ať to třeba dají jako doplněk na přání, ale necpou to na všechna auto od ID1 po ID7, resp AUDI etron Q8. p.s. Poznámka pro místní bojovníky: Nemám doma 15 let starou naftovou Octavii, Auto mám týden staré a nový iPhone dorazí příští týden :-)

pse
18. dubna 2023 • 19:47

Protože s tím začla tesla, a když bylo ochotno tolik lidí si za ní zaplatit zálohu, tak si ostatní výrobci myslí, že to všichni chtějí. Podívej se obrazovky přes celou palubu v MB, prostě svět se zbláznil. Škoda, že to nezajede do palubky jako kdysi v Audi A6/A7. Navíc 15" je víc než 13" a to je víc než 12". Kdo má pak víc je jasné :-).
Světýlka jsou pro Čínu, navíc jsem někde viděl že to má několik režimů, takže to může bláznit hodně nebo málo :-). Třeba to půjde i vypnout.

rembaz
18. dubna 2023 • 20:27

Svet sa nezblaznil. Akurát už nebolo príliš čo vylepšovať.

neodborník
17. dubna 2023 • 15:23

Ještě že to má logo VW, kvůli vzhledu by si to koupil opravdu málokdo, vypadá to jak nějaká levná Čína.

petr r. (petrumr)
17. dubna 2023 • 17:23

nezapadá to do podpisu vw, třeba já tam vidím citroena 5 a chtělo by to znát toho kdo to nakreslil.

pse
17. dubna 2023 • 18:04

Teda nevím, ale za mě je to pokračování ID designu ....

Q
17. dubna 2023 • 14:54

Obávám se, že naživo to bude vypadat mnohem hůř než na těchto retušovaných fotkách. Hlavním problémem je výška auta, respektive kvůli ní zvýšený základní ponton karoserie. Vedle většiny sedanů/liftbacků to bude jako nakynutá buchta.

rembaz
17. dubna 2023 • 19:48

O 5-7cm vyššie ako Passat.

Q
18. dubna 2023 • 16:56

Passat sedan už se snad ani nevyrábí, oproti Arteonu je to 11,5 cm. Ono se to nezdá podle čísel jako moc, ale při praktickém srovnání bude ten vzhledový rozdíl markantní.

rembaz
18. dubna 2023 • 17:45

Neviem. Bola to len info z autozurnalu SK.

Moik
17. dubna 2023 • 14:14

Tak to vidím přesně naopak. ID.3 je svoje, budiš, ale ID.4 je proporčně vyvážený hezký auto, ID.5 je trochu zvláštní, ale pořád OK...tohle je nenvyvážený, divej na ten zadek, hmotu nad zadním kolem..tragedie. Mně to neva, jen bych to nenazval jako jediný dobrý.

Rembaz
17. dubna 2023 • 14:33

Dizajn je individuálny. VW mali vždy taký univerzálny fádny dizajn aby nikoho neurazili a príliš rýchlo nestarli.U ID modelov sa trocha odviazali a osobne by som si kvôli dizajnu nekúpil ani jedno. Či zvonka alebo vnútra.Niekomu sa ale zase napr. nepáči Model Y a mne áno.

Doporučujeme

Články odjinud