Tú masážnu funkciu tam dali preto ,aby ste mali čo robiť až budete stáť pol hodinu na nabíjačke po každých 250 km na diaľnici.
Číně zuří cenový boj. Těsta zlevnila vozidla až o 20% .Domácí automobilky drtí trh a VW musel reagovat. Jak? ID3 se dá pořídit i za 398 000 Kč !!!To má tě jen pro představu, jaké nadsazené ceny jsou v EU u všech aut. A to nejen s elektrickým motorem i benzín, diesel, hybrid.(zdroj:fdrive)Cenová válka v Číně eskaluje, tamější komentátoři se nám smějí | fDrive.czhttps://fdrive.cz/clanky/cenova-valka-v-cin...
Fakt to bude mít průměrnou spotřebu 12,5 kWh na 100?ID.5 je pěkný mastodont tohle bude ještě větší. To tedy moc eko nevypadá když se budou po silnicích prohánět taková monstra. O ceně raději ani nemluvě.
Monstra? Veď je to veľké ako Superb.
spotreba je podvod u všetkých autách
Ani zadarmo. A nie tak za 60k+€ co sa bude predavatDesign hrozaDojazd hrozaPouzitelnost hrozaCena hrozaDispelejov jak vo veline, vsetky leskle jak psie gulky, budu nonstop upatlane.Cena oprav len za malu nehodu v interieri bude masakralna.Neviem co chce VW predavat ked odstavuje klasiky ako Golf, Polo, Passat
Na to abych se svezl z bodu A do bodu B na vzdalenost mezi body A a B = 700km, bohate postaci 36l nadrz nasi i10. Jo a za tu porizovaci cenu tohohle nesmyslu se bude vezt kdy, kudy a kamkoliv cela nase rodina. Ekologicteji, podotykam.Co tam mate dale?
700km v i10. Sen každej rodiny alebo firemného zákazníka.
Jojo, to je nejdůležitější, že mu ta nádrž na 700km stačí. To že bude po 700km na odpis on, neřeší. Když po cestě bude zastavovat aby se protáhl, tak to mu nevadí, u BEV je to ale strašný.
Za Maga a půl mám krásné BMW X1 nebo prostorné 2 Active Tourer
Priestorom sú obidve minimálne o 1 triedu nižšie.
Nepotřebuju 5 m velký krám. Řeším to co si mohu koupit za stejné peníze. Nemluvě o tom, že do 1,5 mil bych mohl mít 1 rok staré předváděcí BMW 5A je mě jedno jaký pohon. Jestli benzín, elektrický nebo diesel. Mám rád vše. Nejsem ten elektro rusofilní hejtr, jako většina zde debilů.
Bys mohl mit.. to sedi. Cum po bazarech, nymande.
Ještě k problematice toho zadku. Už jsem si skoro myslel , či se spíše lekl, že to má taky WC ! Nebo je to snad vozidlo pro poskytování služeb ? Ostatně soudím, že tímto pan redaktor prodeje el-VW nezvedne, kdoví jestli už taky není na elektriku.
Nízký vůz s malým čelním odporem dává u EV velký smysl. Škoda, že se vše dělá jako suv. Kdyby měl VW nad ID.3 takový liftback, je to ideální vůz. Toto je už moc dlouhé.
Dává velký smysl z pohledu aerodynamiky.Druhý úhel pohledu je, že většina výrobců dává baterie do podlahy a aby zvýšenou výšku zamaskovala, dává smysl rovnou z toho udělat vysoké SUV.
Interier hezkej. Exterier nehodnotim, ten zakaznici vw ocekavaj umirnenej. Klicova bude cena a pro akcionare marze - u obou se bojim, ze bude problem. A myslim, ze v cine toho moc neprodaj. Trochu se bojim, ze pro vw prichazej chudsi casy.
Pro místní odborníky na autoforu na ty jsou všechny technologie krátké. Jelikož pro většinu socek zde je stejně vlhkým vrcholem odbornosti 15 let vyklepaná Oktáfka f čipu f tédéíčku na hlínách f topu, která má dálkové centrální zamykání a klimatórium. Na ty si nějaký našlapaný Passat. Co víc 95% všech z nich se v tomto autě nikdy nesedělo ani se nikdy nesveze. Nedej bože kdyby to bylo třeba ID.7 co si dovoluje jezdit na elektřinu.
Nějak přemýslím, zda li má kryse tveho formátu vubec cokoliv sdelovat. Hamižnej křivej, nadutej tlustej blbeček s malým pérem a dobře živenej z daní slušných lidí to tu zkouší nandat každému, kdo má jiný názor. Přeju si, aby ubožáci jako Ty, všichni ty anonymní křiklouni byly odejiti do věčných lovišť. Páááá, hovado arogantní.
Děkujeme, že jsi popsal všem, jak vypadáš😄👌
Prosím tě socka sedni si do té tvé škodovácké sračky, zapni si klimatórium a jeď s tím rovnou do krematórium.
A ty bys mohl konečně dospět a přestat tady dokola psát stejnou pitomost do každé diskuze. "Pro místní odborníky na autoforu na ty jsou všechny technologie krátké. Jelikož pro většinu socek zde ... "
interier nevypadá zle, to se jim docela povedlo. Otázka je použitelnost těch displayů, ale to se ukáže. Zvenku ale vypadá o dost hůř. Plus ty spojená světla vepředu i vzadu, to je jak na matějské pouti. Cenově to bude úplný nesmysl. Odhaduji 1,4M bez sedaček a volantu. Trochu smysluplná verze bude za 2M.Reálný dojezd bude okolo 200-250km při trochu svižnější jízdě. Takže jako vždy, drahé auto na nic. ... :)
Vzadu bych to snad přežil, vepředu je to šílenost. Přijela pouť...
Display o polovinu menší, bez svítících LED-proužků, aby to nevypadalo jak cirkus.A byl by to první ID, o kterém bych zkusil uvažovat. Ale ve Wolfsburgu mají manageři momentálně nachystané PowerPoint-prezentace na všechny modely na 5 let dopředu a nákup už asi nasmlouval u dodavatelů miliony LED-pásků a tabletů. A když jim tam jeden Němec nařídí, že je něco hezké, tak to zbytek Němců bude chválit a kopírovat od nejmenšího miniauta až po mikrobus.
S odhadem reálného dojezdu souhlasím.
No a teď cena. Ale očekávám, že to bude dost. Kdyby udělali jednu chudší verzi za 1,2 dával bych tomu šanci. Ty nadupaný verze počítám okkolo 1,6. Model 3 bude muset jít s cenou dolů, aby mělo cenu si ho koupit a Ioniq 6 je malej.Ale obávám se, že to VW něčím zabije....asi tou cenou.
Nekde jsem videl, ze i kolem 2mio ...Jako, Tesla 3 long range se zakladni autonomni sadou je na Slovensku za 47.5k EUR ... 1.1mio CZK za vybavene auto s velkou baterkou. VW to bude mit hodne tezke, za ty penize nedokazou nabidnout ani oholene ID3
Konkurence pro Model3 ale není ID.7 ten jde proti Modelu S, ale spíš ID.3. ID.7 na cenu Modelu 3 určitě cílit nebude.
Zdražené ID3 po faceliftu stojí v Německu od 39995 EUR, na Slovensku ID3 stojí od 37995 EUR, s velkou baterkou pak 44k EUR, takže za 47.5 to fakt nebude základ. Pokud tam nacpeš vše, tak budeš s velkou baterkou přes 50, ale máš v tom třeba DCC, které fakt funguje líp než TM3 bez.... Ty 2M závisí na tom, jak moc se rozjede importer, u nás zatím tají ceník ID.3 po faceliftu, ale stará a lacinější verze stála přes 1M ale bez DPH. Takže prostě cenu nasadili tak, že ID.3 před faceliftem ve verzi GO prodávali jako plně vybavený zdražený ID3 po faceliftu na Slovensku. Pokud se rozjedou tak to bude chtít vyrazit mimo ČR protože tady tiskne peníze importer ve velkém...
Slovensko a ID.3 prekvapilo ... jsem se teda dival jen na novou Kia Niro a ta stoji skoro jako v CR. 38K je za zaklad dobra cena, i kdyz tak TM3 jim tam zacina uz na 35.5k ... a v CR pres mega. U nas porad vsichni cekaji na Euro za 27 nebo tak neco.
Jak jsem psal, je to cena jen u nás. Asi v VW/AUDI/Porsche import CZ dělá ceníky nějaký petrolhead, a má snahu nás utvrdit všechny v tom jak je to drahý.
35.5tis je cena bez DPH za M3 SR
Uvidíme, ked budu konkrétne cenníky . Ale je to o niečo väčšie auto, viac možnosti výbavy, nejake zľavy pre firemných zákazníkov tiež určite budú.
já počítám od 2,8 milionu kč
Vraj od 55tis EUR v DE
LOLZa to je celkem nabušená Q8 Etron
Z tych vsetkych ID variant asi najviac podareny dizajn.
Souhlasím. Po dlouhé době docela pohledný VW.Jen nechápu, proč všechna ta elektricky poháněná auta musí mít ten obrovský trčící jakoby levitující přilepený tablet. Některým zákazníkům s odlišným vkusem by stačil poloviční, stejně jako doma nemá každý potřebu mít domácí kino .-) A ta přední a zadní světla propojená těmi svítícími proužky, připadá mi to jako levný tuning, když si "kuci" lepili světýlka na auta/kamiony. Ať to třeba dají jako doplněk na přání, ale necpou to na všechna auto od ID1 po ID7, resp AUDI etron Q8. p.s. Poznámka pro místní bojovníky: Nemám doma 15 let starou naftovou Octavii, Auto mám týden staré a nový iPhone dorazí příští týden :-)
Protože s tím začla tesla, a když bylo ochotno tolik lidí si za ní zaplatit zálohu, tak si ostatní výrobci myslí, že to všichni chtějí. Podívej se obrazovky přes celou palubu v MB, prostě svět se zbláznil. Škoda, že to nezajede do palubky jako kdysi v Audi A6/A7. Navíc 15" je víc než 13" a to je víc než 12". Kdo má pak víc je jasné :-).Světýlka jsou pro Čínu, navíc jsem někde viděl že to má několik režimů, takže to může bláznit hodně nebo málo :-). Třeba to půjde i vypnout.
Svet sa nezblaznil. Akurát už nebolo príliš čo vylepšovať.
Ještě že to má logo VW, kvůli vzhledu by si to koupil opravdu málokdo, vypadá to jak nějaká levná Čína.
nezapadá to do podpisu vw, třeba já tam vidím citroena 5 a chtělo by to znát toho kdo to nakreslil.
Teda nevím, ale za mě je to pokračování ID designu ....
Obávám se, že naživo to bude vypadat mnohem hůř než na těchto retušovaných fotkách. Hlavním problémem je výška auta, respektive kvůli ní zvýšený základní ponton karoserie. Vedle většiny sedanů/liftbacků to bude jako nakynutá buchta.
O 5-7cm vyššie ako Passat.
Passat sedan už se snad ani nevyrábí, oproti Arteonu je to 11,5 cm. Ono se to nezdá podle čísel jako moc, ale při praktickém srovnání bude ten vzhledový rozdíl markantní.
Neviem. Bola to len info z autozurnalu SK.
Tak to vidím přesně naopak. ID.3 je svoje, budiš, ale ID.4 je proporčně vyvážený hezký auto, ID.5 je trochu zvláštní, ale pořád OK...tohle je nenvyvážený, divej na ten zadek, hmotu nad zadním kolem..tragedie. Mně to neva, jen bych to nenazval jako jediný dobrý.
Dizajn je individuálny. VW mali vždy taký univerzálny fádny dizajn aby nikoho neurazili a príliš rýchlo nestarli.U ID modelov sa trocha odviazali a osobne by som si kvôli dizajnu nekúpil ani jedno. Či zvonka alebo vnútra.Niekomu sa ale zase napr. nepáči Model Y a mne áno.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.