Nový Volkswagen ID.5 si v základu namazal Enyaq iV na chleba. Dělá všechno proto, abychom řidili co nejméně

Názory k článku

miandys  |  13. 05. 2022 13:21

Z článku:

"Je to podobné jako u spalováků: lidé si kupují výkonná auta, protože je to vrchol nabídky a mají na ně. My ostatní sepisujeme "petice" pro a proti, srovnáváme ceny a hledáme ve všem smysl."

Tesat do kamene a mlátit po hlavě každého trot/lla, který tady právě tohle provozuje.

 |   |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zelí  |  13. 05. 2022 17:38

Budu citovat závěr autora :
"Volkswagen ID.5 není pro každého. Je to ale nová možnost, jak vyniknout v davu"

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Praktické auto  |  13. 05. 2022 20:11

No moc se designéři VW nepředvedli. Kia EV6 i Hyundai ioniq 5 za mě vypadají zajímavěji. Sem docela zvedav na Fordy co mají vyjet na platformách od VW.

 |   |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Martrix  |  14. 05. 2022 07:10

To by mě zajímalo, kolik procent řidičů opravdu stojí o to, aby za ně auto ovládalo řízení. Kolik dálkových jezdců ocení, že jim asistenti pomáhají. Resp. kolik lidí si pochvaluje, že dostane o čtvrt milionu dražší auto díky takovéto elektronice, která se stává standardem.

 |   |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Miguel Mello Koudak  |  14. 05. 2022 07:52

Jenim idioti

 |   |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor