To bohužel utíkáš i s čísly úplně někam jinam. Golf byl vždy nejprodávanějším modelem auta pouze v Evropě, resp. EU jako celku, já tedy hovořil i v kontextu s předchozím o prodejních statistikách v Evropě. Jinak samozřejmě v jednotlivých zemích EU to bylo všelijak.
Ty sem přiletíš se statistikou BEV VW celosvětově. Což jsou prakticky nesouvisející údaje s obsahem mého příspěvku. Paráda … 
Vlastně potvrzuješ to, čím jsem začal …… ideou o manipulacích 
Navíc zrovna teď bych moc negeneralizoval, většina výroby v Evropě jede na půl plynu kvůli všemožným problémům od energie po součástky.
Já už taky čekám na jednoho VW do firmy rok a kde nic tu nic. A rozhodně nejsem sám, dnes když jdeš do autosalonu objednat auto, tak vlastně odpověď na otázku, kdy bude auto, nedostaneš. Oni to fakt nevědí.
Nakonec stejně všechny převálcuje Tesla, tak je to asi vlastně skoro jedno 
A ještě je tu jedna věc a to dost podstatná. VW nedávno oznámil úplně novou strategii výroby. Stahuje se z honby za podíly, hodlá zrušit cca 60 modelů a chce se soustředit pouze na nízkoobjemové produkce s vysokou marží. To v konečném důsledku vymaže VW ze všech tabulek, kde se počítají celkové prodeje.
Idea “lidového vozu” tím vezme definitivně za své.
Názor byl 3× upraven, naposled 14. 05. 2022 14:57