Nový Volkswagen ID.4 ukázal interiér. Brácha Škody Enyaq iV potěší i vegany

Lotte  |  04. 09. 2020 11:53

Škodovka dělá líbivější vozy ne VW ... nebylo to tak vždy, ale doba se změnila. Enyaq působí dospěleji, design je hodnotnější a celkově vypadá vůz osobitě a ne jako pojízdná zubní ordinace jako VW.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  04. 09. 2020 12:37

Tak to je dobrý vtip. ID3 (a nepochybuju, že to bude platit i pro ID4) vypadá normální moderní auto z roku 2020. Enyag vypadá jako mimořádně nevkusný tuzing z roku 2010. Prý hodnotnější...

Odpovědět  |   | 
Switch007  |  06. 09. 2020 18:58

V ID.3 jsem seděl a za mě osobně hrůza. Tvrdé šedé plasty a´la první Fabie rok 2000, vše tak nějak samoúčelně rozházené, futuristické, neútulné. Schránky ze síťoviny, které měly dálkové Karosy v devadesátkách.. Možná jsem konzerva, ale ne, tohle mi jako moderní auto z roku 2020 nepřijde..

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  07. 09. 2020 17:17

OK, já psal o vnějším designu a míře kýčovitosti ve srovnání s Enyaqem. Uznávám, že v interiéru to ID.3 svou trabantovitostí poněkud přehání a šetření na dieselgate je tam znát. Nicméně jako z roku 2020 to prostě vypadá a ne že ne. Navíc ID.4 bude jiná písnička, to už bude útulné minimálně jako Warburg .

Odpovědět  |   | 
:-)  |  04. 09. 2020 12:11

Tak sorry jako, to ten enyak vypadá o dost líp než tento volkswagen… se nedivím že škoda tak naštvala němce že vyrazili Maiera! Co si to ti češi dovolujou?

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  04. 09. 2020 12:39

Už vím, proč je většina nových domů v Česku tak zoufale nevkusných. Čechům se líbí Enyaq a podobné kýče... To je marnost...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  04. 09. 2020 14:21

Sám jsi marnost. Volkswageny ID jsou designově návrat o generaci zpátky, úplně mimo charakter značky. Je vidět, že je to designová odpověď na dobu, kdy začala působit Tesla.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  04. 09. 2020 15:23

Že je to designově odpovídající Tesle 3 (určitě ne S a X) cca souhlasím. Jinak je to asi tak mimo charakter značky, jako byl Golf I mimo ve srovnání s Broukem. Banglův design jsme u BMW taky docenili až po letech. Někdy je prostě potřeba už udělat změnu a to se povedlo. Nevím k jaké generaci o generaci zpátky by to měl být návrat? K šestkovému Golfu? Jo ten byl relativně povedený, ale žádný takový návrat tam moc nevidím.
Nicméně ono ve srovnání s prasečím rypákem Enyaqu vypadá snad všechno na světě mnohem líp. Taková Scala je teď ve srovnání s Enyaqem úplná designová perla. Takže ID4 nebude mít s Enyaqem moc práce. Kdyby Enyaq vycházel z tohoto (a ne z té žluté stvůry, co přišla poté), tak to by byla jiná písnička: https://www.auto.cz/galerie/autosalony-autosa... ...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  04. 09. 2020 16:05

Hele, chápu, že nemáš rád Škodu a Enyaq, ale vyzdvihovat krámy od VW jako designově povedenější, s tím fakt neobstojíš. A že hledáš v textu něco, co jsem nenapsal, je tvá chyba.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  04. 09. 2020 16:49

Škoda mi nevadí, ale design přední části Enyaqu opravdu nerozdýchávám. Podle mě je povedenější nejen VW (ID3 je výrazně povedenější), ale prakticky i všechno ostatní na trhu včetně Lady, Dacie, půl metru vysokých ledvinek BMW a snad i ta cáklá Kona.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  04. 09. 2020 14:34

jj, na rozdil od Nemcu, kteri jsou svym vytribenym vkusem a sarmem povestni.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  04. 09. 2020 18:20

Jestli narážíš na německou národnost, tak Oliver Stefani je skutečně Němec, to jsi trefil dobře.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 09. 2020 14:45

Já s tím nevkusem plně souhlasím, ale neviděl bych rovnítko k autům. Koncern je brutálně fádní a konzervativní, kdyby takto vypadala většina českých domů, tak je CZ jedno z nejlepších míst k životu. Tady je to bohužel naopak, jsme konzervativní tam, kde je prostor si hrát - design věcí (např aut) a právě naopak prasata, kde by trochu té konzervativnosti neuškodilo - bydlení, reklama, oblékání,... Takže je běžným jevem vidět stříbrnou Octavii před polystyrenem obloženým barákem se sytě zelenou fasádou. O sídlištích ani nemluvím. Jedno z mála vkusných sídlišť má snad jen Zlín, kde paneláky respektují "cihlovitost" města. Jinak ty tyrkysové, žluté či růžové vytvářejí dojem getha. Něčeho nízkého, často je to násobně horší, než před rekonstrukcí. Bohužel. Ale auta s tím paradoxně nemají nic společného.

Odpovědět  |   | 
:-)  |  04. 09. 2020 14:50

jojo, nejradši mám sytě tyrkysové nebo žluté fasády (ala Burešova řepka).

Odpovědět  |   | 

agrofert není největší pěstitel řepky. Komunisto padej na rudý právo, todle je o autech.

Odpovědět  |   | 
:-)  |  04. 09. 2020 16:30

Voni sou bolševník bolševnickej!

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  04. 09. 2020 15:28

Taky myslím, že k fejkovému polystyrenovému domku v pastelkových barvách a s plastovými okny, bude fejkový Enyaq s koženkou (teda eco kůží) a svítícím rypákem a jako stvořený.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  04. 09. 2020 19:15

ID4 vypadá zepředu jak ID3 stejně divně.To Eña je vzhledem podstatně lepší ale na živo můžou vypadat jinak.Hůř či lépe. Škoda by měla brzdit ať s prémiový 3 nesesadí Audi. :))

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 09. 2020 19:55

Za mě VW klasicky nevypadá prostě nijak. Nebo spíš Nijaq? To je fukt, prostě klasické VW - žádný design, žádné emoce, prostě průmyslově definovaná užitková věc. To je celé. A bude to fungovat. VW není na lásku ani na krásu. V tomhle kontextu mě vždycky pobaví, když vidím prostě fádní produkt, ale je kolem něj legenda, že jen navrhovaly větry. Vlastně nechápu, proč se pořád snaží dělat marketing na "emoce". VW je pracovní parťák, emoce ani krásu nikdy neuměli, tak proč to pořád zkouší? Ale každej jsme nějakej. No a Enyaq na prémii určitě neútočí. Sice tím divně polámaným čumákem může být levnější alternativou k divně polámaným čumákům Audi, ale to ze Škodovky prémii neudělá. Ne že bych ji to nepřál, ale i v dobát totality byla škodovka tím co je teď "ta druhá značka" a prémii tu zajišťovala Tatra. Takže škoda je na tom stále stejně statusem, nesrovnatelně lépe vývojem a možnostmi, ale slepice prostě zůstane přistřižená, aby nikam nelítala a věnovala se snášení zlatých vajec.

Odpovědět  |   | 
Horyna  |  04. 09. 2020 22:20

Jedna věc je vyrábět něco co nazýváte prémie a druhá věc je rentabilita celého projektu. Bohužel osobní vozy Tatra měly to první, na druhé se bohužel nedostalo a bylo vymalováno. Škoda je tu stále.

Odpovědět  |   | 
JK  |  05. 09. 2020 00:42

Tak u nás by se automobilismus dal povrchně rozdělit do čtyř fází. Počátky automobilového průmyslu (Rakousko-Uhersko), Zlatý věk (meziválečné období), dehonestace (po roce 1948), a "zachraňme aspoň něco" (od roku 1990). Tatra bohužel neměla štěstí. Kdyby zůstala v rukou "Pithartově týmu", mohla být možná - čistá spekulace - dnes na tom minimálně stejně jako Škoda. Místo toho si ji vzal do rukou "Klausův tým" a je z ní béčkový výrobce náklaďáků a osobáky už nedělá vůbec. A to vlastně buďmě rádi, že vůbec existuje. U nás je zvykem všechno házet na Havla, ale přitom za velkou většinu ekonomických průserů může Klaus a jeho kabinet a následně Zeman a jeho kabinet. A snad žádný náš produkt po otevření hranic nebyl konkurence schopný, proto jsme vyváželi ženský, chlast a pervitin.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  05. 09. 2020 08:03

Pamatujes trebas radary? Ty byly tak nekonkurence schopne, ze dostaly zakaz prodeje... takovych veci tu bylo vic.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  05. 09. 2020 10:35

"potěší vegany"
jsem si myslel, že na palubce bude možné pěstovat proso a ony zatím potahy z petflašek.
Nu to jste mě nepotěšila milá redakce.

Odpovědět  |   | 
Lotte  |  07. 09. 2020 14:28

Od odchodu Winterkorna přitomíná VW slepce, který neví kam kráčí. Enyaq působí o třídu dospělejším vozem.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  07. 09. 2020 17:21

Leda tak viděno indickýma očima...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro