Nový Volkswagen ID.4 ukázal interiér. Brácha Škody Enyaq iV potěší i vegany

25 komentářů

Lotte
7. září • 14:28

Od odchodu Winterkorna přitomíná VW slepce, který neví kam kráčí. Enyaq působí o třídu dospělejším vozem.

Nocniq
7. září • 17:21

Leda tak viděno indickýma očima... ;-)

Jyrka Syrka
5. září • 10:35

"potěší vegany"
jsem si myslel, že na palubce bude možné pěstovat proso a ony zatím potahy z petflašek.
Nu to jste mě nepotěšila milá redakce.

Michal2
4. září • 19:15

ID4 vypadá zepředu jak ID3 stejně divně.To Eña je vzhledem podstatně lepší ale na živo můžou vypadat jinak.Hůř či lépe. Škoda by měla brzdit ať s prémiový 3 nesesadí Audi. :))

JK
4. září • 19:55

Za mě VW klasicky nevypadá prostě nijak. Nebo spíš Nijaq? To je fukt, prostě klasické VW - žádný design, žádné emoce, prostě průmyslově definovaná užitková věc. To je celé. A bude to fungovat. VW není na lásku ani na krásu. V tomhle kontextu mě vždycky pobaví, když vidím prostě fádní produkt, ale je kolem něj legenda, že jen navrhovaly větry. Vlastně nechápu, proč se pořád snaží dělat marketing na "emoce". VW je pracovní parťák, emoce ani krásu nikdy neuměli, tak proč to pořád zkouší? Ale každej jsme nějakej. No a Enyaq na prémii určitě neútočí. Sice tím divně polámaným čumákem může být levnější alternativou k divně polámaným čumákům Audi, ale to ze Škodovky prémii neudělá. Ne že bych ji to nepřál, ale i v dobát totality byla škodovka tím co je teď "ta druhá značka" a prémii tu zajišťovala Tatra. Takže škoda je na tom stále stejně statusem, nesrovnatelně lépe vývojem a možnostmi, ale slepice prostě zůstane přistřižená, aby nikam nelítala a věnovala se snášení zlatých vajec. ;-)

Horyna
4. září • 22:20

Jedna věc je vyrábět něco co nazýváte prémie a druhá věc je rentabilita celého projektu. Bohužel osobní vozy Tatra měly to první, na druhé se bohužel nedostalo a bylo vymalováno. Škoda je tu stále.

JK
5. září • 0:42

Tak u nás by se automobilismus dal povrchně rozdělit do čtyř fází. Počátky automobilového průmyslu (Rakousko-Uhersko), Zlatý věk (meziválečné období), dehonestace (po roce 1948), a "zachraňme aspoň něco" (od roku 1990). Tatra bohužel neměla štěstí. Kdyby zůstala v rukou "Pithartově týmu", mohla být možná - čistá spekulace - dnes na tom minimálně stejně jako Škoda. Místo toho si ji vzal do rukou "Klausův tým" a je z ní béčkový výrobce náklaďáků a osobáky už nedělá vůbec. A to vlastně buďmě rádi, že vůbec existuje. U nás je zvykem všechno házet na Havla, ale přitom za velkou většinu ekonomických průserů může Klaus a jeho kabinet a následně Zeman a jeho kabinet. A snad žádný náš produkt po otevření hranic nebyl konkurence schopný, proto jsme vyváželi ženský, chlast a pervitin.

Xixao
5. září • 8:03

Pamatujes trebas radary? Ty byly tak nekonkurence schopne, ze dostaly zakaz prodeje... takovych veci tu bylo vic.

:-)
4. září • 12:11

Tak sorry jako, to ten enyak vypadá o dost líp než tento volkswagen… se nedivím že škoda tak naštvala němce že vyrazili Maiera! Co si to ti češi dovolujou?

Nocniq
4. září • 12:39

Už vím, proč je většina nových domů v Česku tak zoufale nevkusných. Čechům se líbí Enyaq a podobné kýče... To je marnost...

JK
4. září • 14:45

Já s tím nevkusem plně souhlasím, ale neviděl bych rovnítko k autům. Koncern je brutálně fádní a konzervativní, kdyby takto vypadala většina českých domů, tak je CZ jedno z nejlepších míst k životu. Tady je to bohužel naopak, jsme konzervativní tam, kde je prostor si hrát - design věcí (např aut) a právě naopak prasata, kde by trochu té konzervativnosti neuškodilo - bydlení, reklama, oblékání,... Takže je běžným jevem vidět stříbrnou Octavii před polystyrenem obloženým barákem se sytě zelenou fasádou. O sídlištích ani nemluvím. Jedno z mála vkusných sídlišť má snad jen Zlín, kde paneláky respektují "cihlovitost" města. Jinak ty tyrkysové, žluté či růžové vytvářejí dojem getha. Něčeho nízkého, často je to násobně horší, než před rekonstrukcí. Bohužel. Ale auta s tím paradoxně nemají nic společného.;-)

Nocniq
4. září • 15:28

Taky myslím, že k fejkovému polystyrenovému domku v pastelkových barvách a s plastovými okny, bude fejkový Enyaq s koženkou (teda eco kůží) a svítícím rypákem a jako stvořený.

:-)
4. září • 14:50

jojo, nejradši mám sytě tyrkysové nebo žluté fasády (ala Burešova řepka).

petr r. (petrumr)
4. září • 15:48

agrofert není největší pěstitel řepky. Komunisto padej na rudý právo, todle je o autech.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
:-)
4. září • 16:30

Voni sou bolševník bolševnickej!

jozka
4. září • 14:34

jj, na rozdil od Nemcu, kteri jsou svym vytribenym vkusem a sarmem povestni.

Nocniq
4. září • 18:20

Jestli narážíš na německou národnost, tak Oliver Stefani je skutečně Němec, to jsi trefil dobře.

Allamarein
4. září • 14:21

Sám jsi marnost. Volkswageny ID jsou designově návrat o generaci zpátky, úplně mimo charakter značky. Je vidět, že je to designová odpověď na dobu, kdy začala působit Tesla.

Nocniq
4. září • 15:23

Že je to designově odpovídající Tesle 3 (určitě ne S a X) cca souhlasím. Jinak je to asi tak mimo charakter značky, jako byl Golf I mimo ve srovnání s Broukem. Banglův design jsme u BMW taky docenili až po letech. Někdy je prostě potřeba už udělat změnu a to se povedlo. Nevím k jaké generaci o generaci zpátky by to měl být návrat? K šestkovému Golfu? Jo ten byl relativně povedený, ale žádný takový návrat tam moc nevidím.
Nicméně ono ve srovnání s prasečím rypákem Enyaqu vypadá snad všechno na světě mnohem líp. Taková Scala je teď ve srovnání s Enyaqem úplná designová perla. Takže ID4 nebude mít s Enyaqem moc práce. Kdyby Enyaq vycházel z tohoto (a ne z té žluté stvůry, co přišla poté), tak to by byla jiná písnička: https://www.auto.cz/galerie/autosalony-autosa... ...

Allamarein
4. září • 16:05

Hele, chápu, že nemáš rád Škodu a Enyaq, ale vyzdvihovat krámy od VW jako designově povedenější, s tím fakt neobstojíš. A že hledáš v textu něco, co jsem nenapsal, je tvá chyba.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nocniq
4. září • 16:49

Škoda mi nevadí, ale design přední části Enyaqu opravdu nerozdýchávám. Podle mě je povedenější nejen VW (ID3 je výrazně povedenější), ale prakticky i všechno ostatní na trhu včetně Lady, Dacie, půl metru vysokých ledvinek BMW a snad i ta cáklá Kona.

Lotte
4. září • 11:53

Škodovka dělá líbivější vozy ne VW ... nebylo to tak vždy, ale doba se změnila. Enyaq působí dospěleji, design je hodnotnější a celkově vypadá vůz osobitě a ne jako pojízdná zubní ordinace jako VW.

Nocniq
4. září • 12:37

Tak to je dobrý vtip. ID3 (a nepochybuju, že to bude platit i pro ID4) vypadá normální moderní auto z roku 2020. Enyag vypadá jako mimořádně nevkusný tuzing z roku 2010. Prý hodnotnější... :-D:-D:-D

Switch007
6. září • 18:58

V ID.3 jsem seděl a za mě osobně hrůza. Tvrdé šedé plasty a´la první Fabie rok 2000, vše tak nějak samoúčelně rozházené, futuristické, neútulné. Schránky ze síťoviny, které měly dálkové Karosy v devadesátkách.. Možná jsem konzerva, ale ne, tohle mi jako moderní auto z roku 2020 nepřijde..

Nocniq
7. září • 17:17

OK, já psal o vnějším designu a míře kýčovitosti ve srovnání s Enyaqem. Uznávám, že v interiéru to ID.3 svou trabantovitostí poněkud přehání a šetření na dieselgate je tam znát. Nicméně jako z roku 2020 to prostě vypadá a ne že ne. Navíc ID.4 bude jiná písnička, to už bude útulné minimálně jako Warburg :-P.

Doporučujeme

Články odjinud