Po koronaviru se to bude hezky vyjímat v muzeu VW. Snad nikdo neočekává, že si to v následujících 5 letech někdo koupí?
VW se rozhodl Muskovi konkurovat nejenom v elektromobilech, ale i v kosmickem programu. Prvni pocin se jmenuje naprosto originalne Raum X, kabina pro posadku u nejlepe vybavene verze GTTTx2D bude kompletne z mekcenych plastu, cervene prosivane kuze a praveho karbonu, pohon bude resen petiventilovym sestkrat preplnovanym vznetovym trivalcem plnicim normu Euro7 a zaruka na celych 200 tisic kilometru, tj. vice nez je polovicni vzdalenost od zeme k mesici. Interval vymeny oleje je pak prodlouzen na 50 tkm, cehoz se podarilo dosahnout nove vyvinutym repkovym olejem, ktery bude koncernu dodavat dosud utajovany holding vymenou za dotacie.
:-D A kolik pak milionů lidí Tesla v Evropě zaměstnává? Kolik miliard v Evropě platí na daních ? A co pak Tesla má místo Seat, Škoda, DAF a MAN ... nebo třeba Bentley či Bugatti? Máte pravdu na to Tesla fakt nemá.
Mně osobně je celkem u zádele kolik VW platí daní do německého rozpočtu... Mně zajímá kolik kdo platí do našeho rozpočtu a kolik z něho čerpá... A samozřejmě škodovka je jistým plátcem do našeho rozpočtu, né že ne..., ale to hlavní tady už z principu nezůstává...Takže přínos tu je, ale neodpovídá velikosti toho podniku a význam automobilky a koncernu pro naše hospodářství se přeceňuje... Valná většina dodavatelů dodává i jiným výrobcům a pokud by vypadl koncern, nahradí je jiné automobilky, pokud mají ti dodavatelé odpovídající úroveň.Takže koncern, potažmo Škodovka není něco, čemu by se mělo lézt do zadnice za všech okolností. Význam pro ekonomiku jako takovou je čistě regionální.Mimochodem, současná doba tento fakt krásně odkryla, kdy najednou bylo vidět, že i takové blbosti jako svíčky jsou pro škodovku dováženy z Číny.Takže prostě...lepší montovna...
Vzhled nebo za co se to maskuje není podstatné. To auto prakticky nemůže být špatné. Ale o úspěchu rozhodně cena a dojez a o tom bude celá řaa ID nebo i jiné EV od jinách značek.
"To auto prakticky nemůže být špatné.'To auto ma nevyriesene fundamentalne softverove problemy na urovni SoC. Takze su dve moznosti - zmena fundamentalneho HW (asi ako prechod Apple od PowerPC na x86) alebo software zaplaty za hranou stability systemu.
řídící jednotku tedy i programové vybavení můžete změnit, ale úložný prostor, ergonomie, zavěšení kol, deformační zony, rozložení hmotnosti a s tím i ta stabilita není o hardware řídící jednotky..... ....tohle jsou stále veci které jsou více strojařina než elektrotechnika. Stejně i zvolené slitiny, povrchová a antikorozní úprava a kvalita laku..... ... než jestli tam nejdou funkce které tam být ani nemusí.
Virus-krize, pokud bude, odsune nástup elektromobility o nějaký ten pátek. Beztak to v tý Číně uvařil VW, aby stihli doladit SW s púrogramerama na homeoffice a mohli beztrestně zastavit výrobu ID.3 :-D
Tak já se teda na tu nádheru už nemůžu dočkat a věřím, že nejsem jediný... Na tohle momentálně celý svět čeká...Sbohem a šáteček milý VW..., čím víc peněz do podobných s...k nacpeš, tím větší radost budu mít..., neexistuje lepší cesty, jak utopit zisk.:-PVíc takových pozitivních článků..., ať je pocit, že to lidi chtějí a že se nemohou dočkat...
??? A co ty jsi za yntelygenta.
někde na netu je článek, že ID potopí koncern a že mají v plánu aby jim pomohl daimler. Nikomu se nemá přát blbé, ale když si vzpomeneme, že koncern vytruboval do světa, že jeho auta nebudou pro chudé, tak zánik celého koncernu je tedy na místě. Musím najít článek o tym pivovaru co psal, že pivo je levné a at se nepočítá, že slevní.
Hlavně, aby sehnali dost nabíjecích tužkovek, Na aliexpresu řádí nějakej Musk. Všechno vykoupil....:-D
😂😂😂😂se maskuje za opel.. konečně pochopil co je pořádné auto😂😂😂
Je úžasné že VW zase představuje nyvý ID4 když neumí udělat soft a ID3 jim stojí na parkovištích.Ale o tom se na autorevue nesmí mluvit ....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.