Nový Volkswagen ID.4 poprvé testujeme rovnou v Česku. Ptejte se, co vás zajímá!

Druhý model Volkswagenu na ryze elektrické platformě MEB se oficiálně ukázal už na konci září loňského roku. Poprvé se s ním svezeme až dnes, zato rovnou na českých silnicích.

Když loni na jaře začala česká zastoupení automobilek pořádat jednodenní testovací akce jako náhradu za zrušené mezinárodní prezentace, říkali jsme si, že jde pouze o dočasné řešení a brzy to bude zase jako dříve. Že se budeme znova setkávat s lidmi zodpovědnými za motory, podvozky, infotainmenty i design, abychom o nových vozech zjistili co nejvíce rovnou od těch nejpovolanějších. Jenže rok se s rokem sešel a jsme pořád tam, kde jsme byli. Cestování je tabu a nezbývá než čekat, než novinky dorazí na český trh.

Nový Volkswagen ID.4 poprvé naživo: Že už ničím nepřekvapí? Nenechte se mýlit!

Nový Volkswagen ID.4 poprvé naživo: Že už ničím nepřekvapí? Nenechte se mýlit!

Je to i případ Volkswagenu ID.4, který jsem si měl v předpremiéře prohlédnout už v září loňského roku ve Wolfsburgu. Akce ale byla na poslední chvíli zrušena kvůli koronaviru a poprvé jsem si tak mohl nový model osahat až v listopadu v sídle českého zastoupení Volkswagenu. Tou dobou měl elektromobil ID.4 i první české ceny. Před pár týdny pak Volkswagen ohlásil dodávky prvních vozů českým zákazníkům a rozeslal pozvánky na komorní dynamickou prezentaci pořádanou přímo v Praze. Je čas vyrazit s ID.4 do ulic.

VW ID.4 se s cenou dostal pod milion. V Česku je už levnější než Škoda Enyaq iV

VW ID.4 se s cenou dostal pod milion. V Česku je už levnější než Škoda Enyaq iV

Půjde o malou ochutnávku, stejně jako loni v případě menšího bráchy ID.3. Na klasický redakční test dojde později. K dispozici budeme mít aktuálně nejnadupanější provedení Max se zadním pohonem, výkonem 150 kW, akumulátorem o kapacitě 77 kWh a udávaným dojezdem 522 km dle WTLP. Vůz se základní cenou téměř 1,5 milionu korun má ve výbavě tepelné čerpadlo, navigaci, head-up displej s rozšířenou realitou, paket Sport, zahrnující třeba sportovní přední sedadla, nechybí ani podvozek DCC či progresivní řízení.

Nový Volkswagen ID.4 oficiálně: Brácha Škody Enyaq iV hned sype esa z rukávů!

Nový Volkswagen ID.4 oficiálně: Brácha Škody Enyaq iV hned sype esa z rukávů!

Nedlouho po prvním svezení přineseme jízdní dojmy a snad i pár zajímavých informací týkající se Volkswagenu ID.4 a jeho plánech na českém trhu. Jako obvykle nám během dne můžete pokládat dotazy týkající se vozu, vzhledem k dočasnému omezení diskusí pod články však prosíme o jejich zasílání na adresu dotazy.autorevue@cncenter.cz. Na vaše otázky se budeme snažit odpovědět v prvních jízdních dojmech.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků