Nový Volkswagen ID.4 poprvé naživo: Že už ničím nepřekvapí? Nenechte se mýlit!

39 komentářů

E15
12. listopadu • 18:11

Jinak je zajímavé, že Enyaq má rozvor stejný jako ID.3, ale rozvor ID.4 je o milimetr větší. To vzbuzuje podezření, protože to vypadá, jako když kdysi postavili Superb 2 na podvozku Golfu 5, zatímco Passat měl podvozek o level výše.

Kuk Vykuk
14. listopadu • 18:24

Po úspěchu Superbu 1 to kašpaři z Vlkohradu nerozdejchali a nařídili udělat S2 na menší platformě. Prostě žárlivý německý kravaťáci co nejsnášej cizí úspěch. Teď se to zase opakuje a chtěj aby Bolka sekala šroty jako Dáčie. Škoda je pro ně jen dojná kráva který ještě házej klacky pod mohy. :-DB-]

Chytrak
15. listopadu • 18:33

No ten úspěch Sup1 byl tak gigantickej, ze se jich neprodalo víc než 20 tis. Ročně.naopak po takovým propadaku je zázrak ze to auto nezarizli. Amici by to udělali hned. Zaplat pánbůh za Němce.

Rakowski
13. listopadu • 15:26

No aby na vaší uvaze ještě něco nebylo

jan
12. listopadu • 17:52

Další článek o elektromobilu na Autorevue. Kupujte pánové, jdou na dračku. Nebudou,,,honem!;-)

Jak40
13. listopadu • 4:59

Je to novinka;-) Ale za pár desítek let třeba nebudeš mít na výběr. Jó dobře, to už bylo. Dneska je pomalu vše nad 2000 ccm v běžných autech jako sprostý slovo.

emkejx
12. listopadu • 15:51

takze oni neprestanu stym klavirnym lakom na najviac obchytkavanej casti po volante a riadiacej pake... tie madla budu vypadat, pokial je majitel slobodny a nema rad prstene bude to OK o nejaky cas dlhsie... a tie tapaciry su uz konecne aspon trosku makcene kde sa davaju lakte je to v ID3 ako la drevenej lavici...

mrkvickar
12. listopadu • 15:23

Ani zadarmo... Nie tak este za mega a stvrt...Aj niekto z vas realne sedel v elektromobile kde bola zapnute kurenie, vyhrievanie sedaciek, spetnych zrkadiel, celneho skla zadneho skla aj radio a auto bolo pripojene na net a malo zapnutu wifi???
Sedel niekto?A vsimli ste si ako brutalne rychlo klesal dojazd?A ten udavany dojazd je totalne sci-fi... Jedine ked je uplne ale uplne setko vypnute a clovek a z miesta rozbieha maximalne 2x. Pri starte a max jedno zastavenie na krizovatke. Akykolvek dalsi rozbeh brutalne ubera z dojazdu.
Stacila mi sefova tesla S a neskor tesla X.

Kuk Vykuk
12. listopadu • 15:03

Interier je oproti Škoda Nijaku dost vixvajlantovej, ale zvenku to vypadá o dost normálnějc než ta zrůda Nijaq, zvláště maska. B-]

E15
12. listopadu • 16:01

Souhlas. Na druhou stranu vixvajlantovej interiér vydrží určitě více škodovácký posmrkaný hadr a nebo oloupaná koženka. Takže na autosalonu sice to není tak cool, ale do běžného života beru rozhodně radši ten vixvajlant, který bude i za 10 let vypadat cca stejně.

Jiri
12. listopadu • 14:53

Co furt maj s těmi obřími koly? V r 2007 jsem koupil auto na 18" (v embéčkárně tou dobou dělali tak max 17") a uz tehdy jsem si řikal uf, to bude drahé, a taky že jo. Kolik sakra budou stat nova kola na tohle, navíc když se to na tom elektrošrotu sjíždí o dost rychleji. Jako dizajnovka OK, ale předpokládám, že 16-17" to v TP vubec nemá. Přitom na ten tankodrom co tu máme, by se menší ráfek hodil.

emkejx
12. listopadu • 16:05

a teraz si zober ze vo vnutri je 90% tvrdenych plastov s velkymi plochami ktore su do seba zacvaknute... spojenim s tymi velkymi kolesami a toho tankodromu aj u nas davam tomu autu pri dennej jazde prave v meste kde su cesty brutal tak 2 roky a majitel bude chciet to auto zahodit. nebude pocut ani radio. ale bodaj by som sa mylil...

E15
12. listopadu • 16:13

Tak někdo umí naladit podvozek tak, že i ta nízkoprofilová kola zvládne (jestli je to případ toto VW nevím), ale jinak souhlasím, že móda nízkorpofilových kol je absurdní pitomost. Zvlášt ve světě, kde stejně 90% uživatelů jezdí jako připosraných a naopak třeba policejní Octavie mají klasiku 195/65 R15 (a jak na těch balonech lítaj).

Chytrak
12. listopadu • 22:25

No já na svým autě mám 17”, profil 55 a je to poměrně hnusny. Jediná výhoda je ze s těmito balony jsem vzal už dvakrát obrubnik a kola jsou v cajku. Pobrala to bočnice.

emkejx
12. listopadu • 16:21

neviem, mozno mi daju viaceri minusky ale tusim R.Scenic to ma slusne vyladene stymi jeho "speci" tlmicmi a on ma predsa 19tky a smiesne uzko vypadaju... a udajne ten podvozok toho znesie...

Jiri
12. listopadu • 21:51

Každopádně mě v komentu šlo hlavně o cenu obutí, to bude tak že co nezaplatí na dražším palivu zaplatí na gumách.
Prostě znemožnit ježdění na levnějším (ne nekvalitním) a pohodlnějším obutí je další ze zločinů celé elektrokauzy

šofér
12. listopadu • 14:53

Pokud to bude spolehlivější, než ID3, tak určitě překvapí!!! Mimochodem, boční silueta mi připomíná nový Tucson :)

Jak40
13. listopadu • 4:57

Jak jsi starý, tak jsi blbý. Žádná dementovina od pofidérního Hnojdé tam není. Běž hledat své pokémony jinde :-D

E15
12. listopadu • 14:24

Design neurazí nenadchne, ale ve srovnání s Enyaqem je to i tak balzám pro oči.

Majkl
17. listopadu • 17:43

Vždyť ty auta jsou téměř stejné.

Joe Doe
12. listopadu • 13:37

Vymenit par slov a eroticka poviedka je na svete...

Čech
12. listopadu • 13:11

Kdy napíšete, že germáni odsouvají z kolonie Čechy výrobu Superbu?
Nebo to by neprošlo přes cenzuru?

Allamarein
12. listopadu • 15:21

Proč se zabývat něčím tak nepodstatným? Odsune se výroba nezajímavého modelu, a budou se tu namísto toho vyrábět SUV a elektrická auta, což budou ziskovější modely.

Kirovec
12. listopadu • 15:03

Když se všechny modely do ČR výrobně nevejdou, je jasné, že nějaký se bude dělat i mimo ČR. Zda je to ten, nebo ten, je primárně jedno. Práce je totiž nadbytek a jde jen o to, aby byla hezky udělaná. ;-)

E15
12. listopadu • 14:30

Tak oni jim navěší na nos, že výroba jde sice na Slovensko, ale tady bude vývoj, což jsme přece chtěli - posunout se z montovny na vývojovnu. Já si tedy o "vývoji" ve Škoda auto myslím své.

Joe Doe
13. listopadu • 7:55

Prosim ta, nerob si iluzie o 'vyvoji' v Skoda Auto. Ano, Skoda ma vyvoj, ale ten vyvoj je dany rozhodnutiami centraly, kedze Skoda je 100% dcera VAG.

Chytrak
12. listopadu • 22:22

No jenže on tady bude vývoj i toho passata. Což je mazec, to bude první VW (evropský) vyvinuty škodou.

Mirek
14. listopadu • 19:37

Jestli si myslíš, že si to Němci nebudou hlídat a určovat co a jak bude, tak to jsi ve velkém omylu. Pokud Škoda vyrábí například koncernové díly, tak na kontrolu kvality... k výrobcům jezdí Němci z VW.

Lojza
15. listopadu • 10:50

Jo, globalizace. Česká značka, německý majitel, slovenská výroba, společný vývoj Superbu a Passatu mnohonárodním týmem vývojářů v Česku financovaný koncernovými penězi.
Zisk v konečném důsledku se zdaní kde a poteče kam? Platí se větší daně do státní pokladny z vývoje nebo z výroby? Jaký bude finanční přínos v konečném důsledku pro Česko?

Moik
12. listopadu • 16:55

Já se toho nebojím. Proto je Škodovka tam kde je oproti Seatu, protože má super vývoj.

E15
12. listopadu • 17:41

Z vývoje Škody auto si pamatuju akorát 1.2 HTP a 1.2 TSI EA111, oboje byl takový průšvih, že to museli v Německu předělat.

Moik
12. listopadu • 21:41

Paměť teda nemáš moc dobrou...co dál?

Prince
12. listopadu • 14:17

No Euro, no Škoda. Se mohou vy****t na nějaké kurzovní převádění.

E15
12. listopadu • 14:28

Přesně, koruna přináší jenom nevýhody, protože o samostatné monetární politice stejně nemůže být řeč a přináší to všech akorát naprosto zbytečné náklady navíc. Mít euro, tak nás Slovensko tak snadno nedoběhlo, jak se stalo. Nicméně pokud většina národa volí Zemana, Babiše, Okamuru a podobné obskurnosti, pak si nic jiného než zůstat chudí nezaslouží.
Klaus junior to říkal alespoň férově: Vystupme z EU i kdybychom měli o třetinu zchudnout. Jste připraveni na pokles HDP o 33%? Ne? :-D

Karloos
13. listopadu • 7:37

Slušná demagogická agitka. 🤕

Michal
12. listopadu • 16:57

Píšeš nesmysly! S Eurem ztratíme další a velký kus svobody rozhodovat o sobě samých. Euro je politický projekt odsouzený již od počátku k neúspěchu z mnoha důvodů. Přece kdyby mu EU, potažmo Německo, věřilo nebude si uchovávat staré dobré marky. Píšeš něco o monetární politice - tu si do jisté míry můžeme dělat sami, s eurem neuděláme nic. Vše řídí ECB a my můžeme jen přihlížet. Viz Rakousko si dalo do ústavy právo platit CASH, ale vlastně to tam dali zbytečně, protože jak se bude platit rozhodne ECB atd. atd.
Takže běžte už s tím eurem do prdele - proč přijímat měnu, která je pro nás nevýhodná, ale hlavně za pár let nebude existovat?

E15
12. listopadu • 17:34

Jak píšu výše, jako ekonomicky 17tá spolková země máme leda tak iluzi svobody a iluzi monetární politiky. Jediné, co máme skutečné, jsou ty transakční náklady a obecně horší postavení. Jako jo, ČNB může devalvovat korunu dle libosti, kdyby nám aktuální tříprocentní inflace nestačila. Nicméně když to dělala naposled, tak nemám pocit, že by se to setkalo s nějakým nadšením.

jozka
12. listopadu • 15:08

No, ono nas sice nedobehlo, ale nenechte se tim rusit.

Doporučujeme

Články odjinud