Nový Volkswagen ID.4 oficiálně: Brácha Škody Enyaq iV hned sype esa z rukávů!

johny  |  23. 09. 2020 17:26

Tak fajn, Eniaq se bude dobře prodávat...

Odpovědět  |   | 
Polo  |  23. 09. 2020 17:53

Fuj to je ošklivý.

Odpovědět  |   | 
oVWečqa  |  23. 09. 2020 17:58

Není, je to docela pěkný. Ošklivým koncernovým elektrokačátkem je Škoda Enyaq.

Odpovědět  |   | 

každýmu po chuti, EŇA má uplně jiný disajn a tak nebude problém koupit oboje.

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  23. 09. 2020 18:24

1.6M je taky krásný, nedokážu si představit jak je utratit líp než tady za to

Odpovědět  |   | 
Polo  |  24. 09. 2020 07:20

No právě. Hnusná elektropiksla za cenu Jaguara. To je prodejný opravdu jen se socialistickými dotacemi.

Odpovědět  |   | 
Diesel je mor do kulí  |  23. 09. 2020 17:56

Zrovna dneska jsem v článku o Tesle četl, že až budou baterie za 100 USD/kWh, tak budou elektromobily cenově srovnatelné s běžnými auty. Zatím jsou prý baterie za 150 USD/kWh, takže jsou elektromobily dražší.
Když vidím aktuální ceny elektromobilů, tak mi ty počty připadají jako z jiného světa. Nějak si neumím představit, jak snížení ceny baterií o 50 USD/kWh (což je cca 3000 USD u té menší baterie) zlevní ID.4 o půl milionu na úroveň Tiguanu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 09. 2020 18:21

Jenže těch 150 dolarů je cena u Tesly, která si baterie dělá sama ve svých továrnách. Ostatní je musí nakupovat, takže jsou cenově o dost výše.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  23. 09. 2020 19:43

Nejak ti z te rovnice zmizel Panasonic...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 09. 2020 20:08

Panasonic je spoluvýrobcem, ale ne čistým dodavatelem. Prospěch z toho mají oba, protože Tesla zase pomáhá zlepšovat baterie a udržovat Panasonicu náskok před ostatními. To by jim jen jako dodavateli šlo hůř.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  23. 09. 2020 22:24

Žiadnu tajnu omačku v baterkach tesla nema.Panasonic je čisty vyrobca bateriek pre teslu.Bateriove bunky panasonic su skladane v gigafactory do paketov s logom Tesla.V Čínskej gigafactory baterky tesle dodava činsky CATL ako aj mnoho dalšim vyrobcom elektrickych haraburd.To čo ma tesla maju aj ine automobilky.Vyhodu tesla ma v tom,že odobera najväčšie množstvo baterii,preto maju aj najvyššiu množstevnu zľavu.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  24. 09. 2020 20:51

Nakonec zjistí, že jezdí na Chujawej a nechají to demonstrativně zešrotovat.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  24. 09. 2020 07:05

Pak ale neni pravda, ze si to dela sama.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  24. 09. 2020 10:22

Má svou továrnu? Má. Nemusí se spoléhat na tržní nabídky ostatních, které jsou rozebrané na dlouhou dobu dopředu, a pokud si nezajistili včas objemy výroby, mají smůlu. Tesla prostě jede na své vlastní vlně, kterou ostatní ani zdaleka nestíhají.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  24. 09. 2020 12:40

Jo jo, ma svoji tovarnu. Dodala pozemky, halu a technicke zazemi. Zbytek Panasonic.

Odpovědět  |   | 
Hasič (ten původní)  |  23. 09. 2020 19:46

Já si myslím že ceny aut se budou v Evropě postupně vyrovnávat hlavně díky dotacím pro e-auta a daněnim spalovacích motorů. Při klesajícím limitu CO2 budou klasické pohonné jednotky drahé na vývoj, výrobu i údržbu. Dále je zde široká možnost dalších "ekologických" daní na paliva, protože jak aktivisté, tak "liberální" politici dokáží být při vymýšlení nových daní, poplatků, nebo regulací velmi kreativní. Nějaký Brexit, nebo Corona virus je pro tyto lidi pod rozlišovací úroveň. Oni si nekladou otázku : Kde na to ti zákazníci , či veřejné rozpočty v případě dotací vezmou peníze? (Zdroje jsou....)

Odpovědět  |   | 
Polo  |  24. 09. 2020 07:22

Zkrátka socialistický bordel, který už tak dobře známe.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  27. 09. 2020 09:27

Jo jasně. To asi někdo plánuje. Až se lidé proberou a zjistí, že nebudou mít na auto a že místo Číňanů mají na bambusových kolech teď jezdit oni, dopadne to jako zelené zdražení benzinu ve Francii. Problém je, že většina dospělých se dnes o politiku nezajímá a mrhají čas různými dětskými zábavami jak ježdění na výlety, hraní fotbalu atd. Takže reagují vždycky až 5 min po 12h.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  23. 09. 2020 19:23

Jsem jedinej komu se zda, ze hodně novych VW, které mají svůj ekvivalent u Skodovky, ve skutečnosti vypadá hur než ty konkurenční Skodovky? Už ta prezentace, enyaq ukáží v hnědé kůži atd. Tohle vypadá v interiéru, ze to německej děda přečalounil potahem ze sklepa z roku 1969. Enyag minimálně dle prezentace vypda jako hodnotnější vůz.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  23. 09. 2020 22:27

Nejsi jediný, obdobný názor mají i diváci Babovřesků, posluchači TV Šlágr, voliči Andreje Babiše, voliči Miloše Zemana a vůbec všechna ta Sůl naší země. Je vás prostě většina.
My ostatní v menšině vidíme, že VW je v jádru lepší a Škoda to svým nevkusným fejkovým pozlátkem nezachrání, ale právě naopak.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  23. 09. 2020 22:41

Ty už sis zase nevzal léky?! Kámo nebuď na to takový lajdák.

Odpovědět  |   | 
Sůl této země  |  24. 09. 2020 05:16

Náš jediný problém je v tom že si pamatujeme jak vypadala skvělá německá technika v sedumdesátkách. A tohle je prostě ono- tehdy to bylo pěkný, ale proč to dělat teď, v jednadvacátém století?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 09. 2020 21:12

"To každý umí: Hrát jak král, když v rukou má jen samý trumfy,
Ale hrát prý se má jenom s tím, co máš, co znáš."

A holt, elektricka platforma VAG toho vela nema a vela nevie.

Odpovědět  |   | 
me  |  24. 09. 2020 00:33

No mne pride, ze sa VW az okato inšpirovalo Oplom GrandlandX a Peugeotom 3008.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 09. 2020 11:20

Žádné velké překvapení po designu. Když se představil Enyaq, bylo jasný, že si obě auta budou velmi podobná.
Jenom Enyaq má ten čumák prostě hezčí.

Za tu cenu to má ale celkem ostudné parametry.
Tesla 3 Long range stojí v česku 1,5 mil. Model Y stojí oproti 3 navíc v USA 3 tis dolarů, dá se očekávat, že v Evropě bude asi o 100-150 tis dražší. Takže cenově stejně jako ID4 1st Max, akorát s daleko silnějším motorem, větší maximálkou i lepším zrychlením.
To má teda Enyaq RS a jeho VW ekvivalent co dělat.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord
Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. …

Nová generace Hyundaie Tucson se poprvé ukázala v polovině září. Výroba v Nošovicích oficiálně začne co nevidět, už nyní se ale můžete podívat na jeden z prototypů v prvním českém videu.

12.  10.  2020 | | 40 N/A
Mička Jan
NošoviceHyundai TucsonVideo