Nový Volkswagen ID.4 oficiálně: Brácha Škody Enyaq iV hned sype esa z rukávů!

25 komentářů

Michal
24. září • 11:20

Žádné velké překvapení po designu. Když se představil Enyaq, bylo jasný, že si obě auta budou velmi podobná.
Jenom Enyaq má ten čumák prostě hezčí.Za tu cenu to má ale celkem ostudné parametry.
Tesla 3 Long range stojí v česku 1,5 mil. Model Y stojí oproti 3 navíc v USA 3 tis dolarů, dá se očekávat, že v Evropě bude asi o 100-150 tis dražší. Takže cenově stejně jako ID4 1st Max, akorát s daleko silnějším motorem, větší maximálkou i lepším zrychlením.
To má teda Enyaq RS a jeho VW ekvivalent co dělat.

me
24. září • 0:33

No mne pride, ze sa VW az okato inšpirovalo Oplom GrandlandX a Peugeotom 3008.

Joe Doe
23. září • 21:12

"To každý umí: Hrát jak král, když v rukou má jen samý trumfy,
Ale hrát prý se má jenom s tím, co máš, co znáš."A holt, elektricka platforma VAG toho vela nema a vela nevie.

Tias
23. září • 19:23

Jsem jedinej komu se zda, ze hodně novych VW, které mají svůj ekvivalent u Skodovky, ve skutečnosti vypadá hur než ty konkurenční Skodovky? Už ta prezentace, enyaq ukáží v hnědé kůži atd. Tohle vypadá v interiéru, ze to německej děda přečalounil potahem ze sklepa z roku 1969. Enyag minimálně dle prezentace vypda jako hodnotnější vůz.

Nocniq
23. září • 22:27

Nejsi jediný, obdobný názor mají i diváci Babovřesků, posluchači TV Šlágr, voliči Andreje Babiše, voliči Miloše Zemana a vůbec všechna ta Sůl naší země. Je vás prostě většina.
My ostatní v menšině vidíme, že VW je v jádru lepší a Škoda to svým nevkusným fejkovým pozlátkem nezachrání, ale právě naopak.

Sůl této země
24. září • 5:16

Náš jediný problém je v tom že si pamatujeme jak vypadala skvělá německá technika v sedumdesátkách. A tohle je prostě ono- tehdy to bylo pěkný, ale proč to dělat teď, v jednadvacátém století?

chacha
23. září • 22:41

Ty už sis zase nevzal léky?! Kámo nebuď na to takový lajdák.B-]

Diesel je mor do kulí
23. září • 17:56

Zrovna dneska jsem v článku o Tesle četl, že až budou baterie za 100 USD/kWh, tak budou elektromobily cenově srovnatelné s běžnými auty. Zatím jsou prý baterie za 150 USD/kWh, takže jsou elektromobily dražší.
Když vidím aktuální ceny elektromobilů, tak mi ty počty připadají jako z jiného světa. Nějak si neumím představit, jak snížení ceny baterií o 50 USD/kWh (což je cca 3000 USD u té menší baterie) zlevní ID.4 o půl milionu na úroveň Tiguanu.

Hasič (ten původní)
23. září • 19:46

Já si myslím že ceny aut se budou v Evropě postupně vyrovnávat hlavně díky dotacím pro e-auta a daněnim spalovacích motorů. Při klesajícím limitu CO2 budou klasické pohonné jednotky drahé na vývoj, výrobu i údržbu. Dále je zde široká možnost dalších "ekologických" daní na paliva, protože jak aktivisté, tak "liberální" politici dokáží být při vymýšlení nových daní, poplatků, nebo regulací velmi kreativní. Nějaký Brexit, nebo Corona virus je pro tyto lidi pod rozlišovací úroveň. Oni si nekladou otázku : Kde na to ti zákazníci , či veřejné rozpočty v případě dotací vezmou peníze? (Zdroje jsou....)

Tommy
27. září • 9:27

Jo jasně. To asi někdo plánuje. Až se lidé proberou a zjistí, že nebudou mít na auto a že místo Číňanů mají na bambusových kolech teď jezdit oni, dopadne to jako zelené zdražení benzinu ve Francii. Problém je, že většina dospělých se dnes o politiku nezajímá a mrhají čas různými dětskými zábavami jak ježdění na výlety, hraní fotbalu atd. Takže reagují vždycky až 5 min po 12h.

Polo
24. září • 7:22

Zkrátka socialistický bordel, který už tak dobře známe.

Allamarein
23. září • 18:21

Jenže těch 150 dolarů je cena u Tesly, která si baterie dělá sama ve svých továrnách. Ostatní je musí nakupovat, takže jsou cenově o dost výše.

jozka
23. září • 19:43

Nejak ti z te rovnice zmizel Panasonic...

Allamarein
23. září • 20:08

Panasonic je spoluvýrobcem, ale ne čistým dodavatelem. Prospěch z toho mají oba, protože Tesla zase pomáhá zlepšovat baterie a udržovat Panasonicu náskok před ostatními. To by jim jen jako dodavateli šlo hůř.

jozka
24. září • 7:05

Pak ale neni pravda, ze si to dela sama.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
24. září • 10:22

Má svou továrnu? Má. Nemusí se spoléhat na tržní nabídky ostatních, které jsou rozebrané na dlouhou dobu dopředu, a pokud si nezajistili včas objemy výroby, mají smůlu. Tesla prostě jede na své vlastní vlně, kterou ostatní ani zdaleka nestíhají.

jozka
24. září • 12:40

Jo jo, ma svoji tovarnu. Dodala pozemky, halu a technicke zazemi. Zbytek Panasonic.

Ďoďo
23. září • 22:24

Žiadnu tajnu omačku v baterkach tesla nema.Panasonic je čisty vyrobca bateriek pre teslu.Bateriove bunky panasonic su skladane v gigafactory do paketov s logom Tesla.V Čínskej gigafactory baterky tesle dodava činsky CATL ako aj mnoho dalšim vyrobcom elektrickych haraburd.To čo ma tesla maju aj ine automobilky.Vyhodu tesla ma v tom,že odobera najväčšie množstvo baterii,preto maju aj najvyššiu množstevnu zľavu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lord Owl
24. září • 20:51

Nakonec zjistí, že jezdí na Chujawej a nechají to demonstrativně zešrotovat.

Polo
23. září • 17:53

Fuj to je ošklivý.

Pikus
23. září • 18:24

1.6M je taky krásný, nedokážu si představit jak je utratit líp než tady za to

Polo
24. září • 7:20

No právě. Hnusná elektropiksla za cenu Jaguara. To je prodejný opravdu jen se socialistickými dotacemi.

oVWečqa
23. září • 17:58

Není, je to docela pěkný. Ošklivým koncernovým elektrokačátkem je Škoda Enyaq.

petr r. (petrumr)
23. září • 18:08

každýmu po chuti, EŇA má uplně jiný disajn a tak nebude problém koupit oboje.

johny
23. září • 17:26

Tak fajn, Eniaq se bude dobře prodávat...:-D

Doporučujeme

Články odjinud