Nový Volkswagen ID.4 GTX má českou cenu. Elektrické hot-SUV stojí 1,4 milionu

GTX přestavuje nejsilnější verzi nabídky Volkswagenu ID.4. Podle automobilky má ztělesňovat inteligentní sportovnost, spojující sportovní výkony s trvalou udržitelností.

Premiéra Volkswagenu ID.4 GTX proběhla teprve na konci dubna a dnes byl oficiálně spuštěn předprodej na českém trhu. Jde o první model rodiny ID s pohonem všech kol, dvojice elektromotorů poskytuje nejvyšší celkový výkon až 220 kW (299 koní) a na jedno nabití 77kWh akumulátoru by měl vůz ujet až 480 km. Zrychlení u nuly na stovku zabere 6,2 sekundy a maximální rychlost je elektronicky omezena na 180 km/h.

Nový VW ID.4 GTX oficiálně: Vrchol mezi SUV na baterky má 299 koní a pohon 4x4

Nový VW ID.4 GTX oficiálně: Vrchol mezi SUV na baterky má 299 koní a pohon 4x4

Základní cena Volkswagenu ID.4 GTX činí 1.384.900 Kč, jedná se tedy o nejdražší verzi  nabídky. Standardní výbava zahrnuje litá 20palcová kola, tepelné čerpadlo, navigaci Discover Pro s 10palcovým displejem, LED světlomety IQ.Light včetně osvětlené lišty uprostřed, 3D LED svítilny s animací, adaptivní tempomat, 3zónovou automatickou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla, volant i čelní sklo a spoustu dalšího.

VW ID.5 na první upoutávce. SUV-kupé varianta ID.4 je blízko, dostane křídlo!

VW ID.5 na první upoutávce. SUV-kupé varianta ID.4 je blízko, dostane křídlo!

Příplatkových položek není moc, většinu z nich navíc představují pakety. Za zmínku stojí například paket Infotainment Plus za 29.900 Kč, jehož součástí je head-up displej či 12palcový infotainment, paket Sport Plus za 29.600 Kč zahrnuje progresivní řízení a podvozek DCC a připlatit si můžete i za tažné zařízení (22.700 Kč). Z příslušenství pro nabíjení jsou v nabídce wallboxy Basic (20.990 Kč) a Connect (37.450 Kč) a nabíjecí systém Moon2Go (30.990 Kč).

Za volantem Škody Enyaq iV 80x: Poprvé 4x4. A nejvýkonnější ekoškoda v historii!

Za volantem Škody Enyaq iV 80x: Poprvé 4x4. A nejvýkonnější ekoškoda v historii!

Elektromobil s pohonem všech kol můžete od minulého týdne objednávat i u Škodovky. Enyaq iV 80x má k ID.4 GTX blízko (195 kW, 0-100 za 6,7 s, maximální rychlost 160 km/h), jedná se však pouze o dočasný vrchol nabídky. Škoda totiž plánuje i Enyaq RS iV, který by měl dosahovat velmi podobných parametrů jako ID.4 GTX. Ereso dorazí začátkem příštího roku.

TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

včera | Richard Herbich | 11 příspěvků
První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

12.  6.  2021 | Jiří Baborský | 15 příspěvků
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 26 příspěvků