Nový Volkswagen Golf zná svou cenu. Začíná na 339 900 Kč

Nový Volkswagen Golf zná svou cenu. Začíná na 339 900 Kč

Volkswagen spustil na českém trhu předprodej sedmé generace modelu Golf, znám je tedy kompletní ceník. V něm najdeme celkem tři motory a tři výbavy. Nejdostupnější je základní jedna-dvojka TSI naladěná na 63 kW. V kombinaci s výbavou Trendline za ní zaplatíte 339 900 Kč. Výkonnější alternativa stejného motoru (77 kW) vás vyjde ve stejné výbavě na 363 900 Kč, dostanete ale šestistupňovou manuální převodovku.

Fotogalerie: Volkswagen Golf VII na oficiálních fotkách (aktualizováno)

Fotogalerie: Volkswagen Golf VII na oficiálních fotkách (aktualizováno)

V nabídce benzinových motorizací najdeme také jedna-čtyřku TSI. Vybírat lze mezi verzemi CNG (81 kW), výkony 90 a 103 kW nebo 1.4 TSI ACT se systémem deaktivace dvou válců. U všech čtrnáctistovek je možné volit mezi manuální šestistupňovou nebo dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou.

Volkswagen Polo BlueGT: první jízdní dojmy

Volkswagen Polo BlueGT: první jízdní dojmy

Základem naftové části nabídky je motor 1.6 TDI (66 kW) nesoucí cenu 395 900 Kč (opět v kombinaci s výbavou Trendline. Zájemci mohou sáhnout po výkonnější variantě naladěné na 77 kW (cena od 508 900 Kč). Vrcholem nabídky je pro začátek naftový dvoulitr kombinovaný se šestistupňovým DSG. Ten lze pořídit pouze s nejvyšší výbavou Highline, a to za 592 900 Kč.

Kompletní ceník najdete zde.

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků