Nový Volkswagen Golf zná svou cenu. Začíná na 339 900 Kč

Nový Volkswagen Golf zná svou cenu. Začíná na 339 900 Kč

Volkswagen spustil na českém trhu předprodej sedmé generace modelu Golf, znám je tedy kompletní ceník. V něm najdeme celkem tři motory a tři výbavy. Nejdostupnější je základní jedna-dvojka TSI naladěná na 63 kW. V kombinaci s výbavou Trendline za ní zaplatíte 339 900 Kč. Výkonnější alternativa stejného motoru (77 kW) vás vyjde ve stejné výbavě na 363 900 Kč, dostanete ale šestistupňovou manuální převodovku.

Fotogalerie: Volkswagen Golf VII na oficiálních fotkách (aktualizováno)

Fotogalerie: Volkswagen Golf VII na oficiálních fotkách (aktualizováno)

V nabídce benzinových motorizací najdeme také jedna-čtyřku TSI. Vybírat lze mezi verzemi CNG (81 kW), výkony 90 a 103 kW nebo 1.4 TSI ACT se systémem deaktivace dvou válců. U všech čtrnáctistovek je možné volit mezi manuální šestistupňovou nebo dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou.

Volkswagen Polo BlueGT: první jízdní dojmy

Volkswagen Polo BlueGT: první jízdní dojmy

Základem naftové části nabídky je motor 1.6 TDI (66 kW) nesoucí cenu 395 900 Kč (opět v kombinaci s výbavou Trendline. Zájemci mohou sáhnout po výkonnější variantě naladěné na 77 kW (cena od 508 900 Kč). Vrcholem nabídky je pro začátek naftový dvoulitr kombinovaný se šestistupňovým DSG. Ten lze pořídit pouze s nejvyšší výbavou Highline, a to za 592 900 Kč.

Kompletní ceník najdete zde.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků