Nejsmutnější na tom je fakt. Že za nízkoobjemový tříválec zaplatíte tolik, co jste nadávno dali za mnohem mnohem větší motor. Ten tříválec tam je jen kvůli tomu, aby splnil emisní normy. Ale to nebude jediné šetření, všechno bude super odlehčený a to tak, že se vám při sto tisících zkroutí třeba ojnice od pístů nebo kliková hřídel :-) Díly podvozku a karoserie budou časem podobně odlehčené. Takže až to začne korodovat, tak to vezme velmi rychlý konec, takže od prvních náznaků koroze k díře to bude chvilička. Dost často se o zkroucení super odlehčených podvozkových dílů postará i díra na silnici.Přesto to bude mít v technických parametrech jen samé výhody v supernízké spotřebě díky o čtvrtinu nižší hmotnosti a velmi úspornému motoru. O kratší životnosti nebude nikde ani slovo.Ono totiž vyrobit karoserii z kompozitů a nebo slitin hliníku přijde extra draho, lepší je použít doposud stejný , ale tenčí plech a ještě při tom ušetřit při výrobě za materiál. Zákazníkovi se potom nakecá, že ta ocel je tvrdší :-D U nárazových zkoušek se to neprojeví, protože tam se auta deformují vlastní vahou a ta je pochopitelně menší.
Doporučuji všem srdcařům aby s trpělivostí vyčkali do 11.11.2014 na 11,11 minutu, kdy začne další průserová kapitola Koncernu a prodeji opět vynikajících a zázračných motorů! To zase bude pláče, rodinných tragédií! :-D
Jo 11.11.2014 ve 11,12 se drž v pravém pruhu! Ať nezdržuješ borce, co budou v levém zajíždět Tsi! :-D
A ty se drz v popruhu, at nevypadnes z kocarku a nerusis borce co budou ujizdet tvoji ... :-D
10.11. odjíždíme s jednou nejmenovanou redakční skupinou do Portugalska! Jedná se o výlet a focení jednoho z dalších modelů Koncernu! Takže jsem díky Bohu mimo a doufám že vyjde počasí, bereme si s sebou i plavky!? :-D
Turbínkáři, zlo na silnicích...Když je potřeba předjíždět, trvá vám věčnost, než se turbínky natlakují a nafoukají vám tam něco vzduchu, aby to jelo. Pak i s malou atmosférkou musím čekat, než se konečně dáte do pohybu a začnete předjíždět ten pomalu jedoucí náklaďák. Ale pravda, pak na rovince umíte jet krásně rychle, do první zatáčky... a tam je to znovu a znovu, než se vám turbínky nafoukají...
Bohužel jsi trochu mimo! Turba zabírají již někde od 1200 otáček a nárust výkonu je okamžitý! A čím větší obsah motoru, tak se dá říct že přímo brutální! Ale každá mince má vždy dvě strany a tak záleží jakou ty zrovna preferuješ!? :-/
Sám jsi mimo mísu šéfe! Od 1200 otáček zabírá turbo? A to jsi vyčetl kde? V manuálu Volva?
Pane bože to snad není ani možný, že se neporadíš s babičkou!? U běžných foukaných motorů začínají turba tlačit cca od nějakých 1200 - 1800 otáček motoru! Turba pak dosahují vrcholu otáček někde kolem 24000 ot/min, záleží ale na konstrukci motoru, velikosti a konstrukci turba zda je nizkotlaké nebo vysotlaké!? Volvo například od roku 2005 používá jako jedno z prvních turba chlazená vodou, což koncern až od nástupu motorů TSI! Jo jsou to jen blbý Číňani!!! Motor TSI 2.0 206Kw 350Nm záběr turba v 1750otáčkách viz. diagram výkonu a kroutícího momentu, ale to snad babička také ví!??? :-D
Beru zpět chybička se vloudila! Oprava: otáčky turba 240 000 ot/min např. Ford 1.0 EcoBoost!:-P
Odkud se, probuh, neustale berou ti TSI fanatici? Chapal bych, kdyby nekdo byl spolumajitel, akcionar ci zamestnanec VW, ale jako jen tak, protoze si to koupili? :-OKdyz ji Odkolkovy testoviny, take se za nej biji do roztrhani tela?
Je to jednoduchy. Vem si svych vlastnich 600tis a jdi si vybrat auto. Musi se mi libit, musim do nej dat rodinu, odvezt dost veci a kola na strese. Tak si projdes par autosalonu a jsi vybaven informacema od velkych velkoodberatelu o skutecnych provoznich nakladech. Nechci budit nejake emoce, ale spoustu evropsky i asijskych vyrobcu skrtnes uz doma u stolu, byt je jejich porizovaci cena vic nez prizniva. Maji totiz znacne vysoke ostatni naklady. Zkratim to, zbyla mi Mazda6 2,0 Skyactiv. Bez a svez se... Garantuju ti, ze budes mit zoufalstvim natazeny oblicej. To je okamzik, kdy do nebes chvalim TSI, ten rozdil v zazitku z jizdy je nekolik svetelnych let. Proto ta chvala TSI. Ale pripoustim, ze stejny zazitek ti poskytne i jiny turbobenzin nez TSI...
Jasně věc názoru, potřeby a možností! Auto potřebuji jen pro radost, zážitek z jízdy! A když se mě přilepí na prd.l nějaký stíhač v TSI, tak jen lehce přišlápnu pedál a za 3 vteřiny už ho nevidím! Kola nevozím, s rodinou na dovolenou létám letadlem a pokud potřebuji něco přivést nebo odvést, tak mě k tomu stačí jen telefon! Prostě není co řešit, jednoduchý výběr! B-]
Vazeny pane kolego, o turbech, kompresorech, mezichladicich stlaceneho vzduchu, piezoelektrickem vstrikovani atd. neni sporu, neb to vsechno jsou prima veci a maji svuj smysl. Kouzlo je ovsem v tom, ze vsechny tyto technologie znasobuji schopnosti motoru. Pokud je ovsem ten zaklad prilis maly, pak i ten efekt znasobeni je prilis maly.Nevidim prilis smyslu davat turbo k motorum 1.2, 1.4 a 1.6 litru.Auto s turbo benzinem si klidne koupim, ale VW to nebude.
Naprostý souhlas, máme v rodině Tiguan TSI 1,4 118Kw turbo + kompresor, motor má najeto cca 15000km a zatím super! Bohužel se jedná o dosti problematický motor kde krom rozvodu ještě problém s písty! A tak jsem zvědavý čím nás překvapí!? Dnes není problém z motoru o obsahu 1.0 dostat výkon 200koní a více, bohužel ale vždy je něco za něco!? Momentálně jsem zvědavý na nový tříválcový motor od Oplu 1.0 85Kw 170Nm kde se na rozdíl od připravovaného tříválce TSI 1.0 81Kw od VW nešetřilo a dostal i vyvažovací hřídel a rozvod poháněn bezúdržbovým řetězem, který byl a je bohužel u TSI jedním z největších přešlapů! B-]
A kde se berou fanatici co nemůžou koncern vystát? A, že těch aut u nás jezdí-co? :-D To musí člověku zajisté rupnout žilka! :-P
Jsem fanatik, jen kdyz mam nasirat Topika. :-) To mne opravdu bavi.
Na útok je nejlepší obrana! B-]
V diskuzi je tzv. naklikávač p.Topík Za 13-minut naklikáno 40 hlasů +
40+? To je teda pěkná kravina! V zápalu boje s protivníkem jsem si taky omylem narval spoustu mínus! :-D
Tak povídej co koupit? Nechám si rád poradit! Čínské Volvo nechci...co tam máš dál? B-]
Majitel Číňan, ale vývoj, technologie a výroba v Evropě! Na rozdíl od " České Škodovky" která dostává od svého majitele jen omezenou a starší techniku a levnější komponenty! Viz. zadní náprava Octavie a jen jednoduché těsnění dveří, ale o tom mnozí Tomáškové asi ani nic nevědí, ale stačí si ty auta jen pořádně prohlédnout a vše je jasné! A druhá stránka věci je že na to Čínský Volvo asi budeš těžko mít! Pokud chceš poradit tak doporučuji odnož Toyoty nějaký model Lexuse, záleží ale na tom kolik do toho chceš vrazit! B-]
Čínský Volvo fakt nechci! Stačí, že mám čínské ponožky, které drží jak to tvoje Volvo! Toyotu měla žena..takové skákadlo, prskadlo na které nic neseženeš a když náhodou se zadaří, tak je to drahé jako prase! Nejvíc mě u toho sralo, jak lícujou díly např. mezi blatníkem a dveřmi! :-O Jinak to nebylo špatý, ale tak na poskakování po městě! Na delší cestu bych potřeboval sluchátka, jako měl Otík! B-]
JJ jsi brepta! Čínský Volvo a Česká Škodovka v čem je rozdíl!? :-P
Volvo neznaci motory TSI. To nam ke stesti staci. B-]
Myslim, ze ani Infinity neni uplne spatne auto. I kdyz uznavam, ze ne kazdy asi zkousne ten neobvykly interier.
....a realnu spotrebu to bude mat tu istu ako stary 20 rocny atmosfericky vergel, zakaznik suma sumarum ziska o nieco viac Nm v nizsich otackach a polovicnu zivotnost ako bonus. Neskor, pride 'update' na tretinovu atd. Motor s nalietanymi 1oo.ooo km bude na vymenu. A propos, ten jednoliter teesi bude mat stale o 10kW menej ako (uz pomerne stary) jednoliter ecoboost. Takze dalsi polobakelitovy polohlinikovy zazrak (ecoboost je postaveny z lepsieho materialu a preto je vykonnejsi a bezproblemovy). Len tak dalej, blizi sa doba, ked sa Vam ludia na to s prepacenim vys.ru.
Rad bych te ujistil, ze moje TSI uz bude mit pomalu ctvrt milionu km a svete div se, zadny problem se nekona. To, ze tvoje oblibena znacka jeste dnes neumi vyrobit turbobenzin neznamena, ze se taky jednou nedockas... Tak si nepoplivej svou vlastni budoucnost, nebot jednoho dne s jistotou usednes za volant vozu s turbobenzinem a pak by jsi se musel cervenat, co jsi to tu psal za kraviny...
Kolik ti je Tomášku? Kvalitní turbomotory se vyráběly již v minulém století, koukám že jsi dnes asi probudil!? :-P
Jo Tomášek, to je opravdovej "srcař" - bojuje za TSI jako lev, klobouk dolu, to jsou přesně týpci, který automobilky potřebujou - prostě ovce.
No schvalne... Tomasku mi naposledy rikala babicka a to bylo jeste v hlubokem socialismu... ;-) Takze samozrejme velmi dobre pamatuji porevolucni Fiat Uno Turbo ie, coz bylo moje prvni setkani s turbobenzinem a bylo to pro me neco jako setkani s mimozemskou civilizaci... ;-) Kazdopadne ja nikde nepsal, ze by turbobenzin byl nejakou zhavou novinkou poslednich let... Kdyztak mi to pripomen...
Jen bych ti chtěl připomenout vzhledem k tomu hlubokému socializmu takový Fiat 125 Speciál 2x OHC 110koní a bez turba!
Tak to mě mrzí že máte jiný názor! Ale skutečnost je taková že motor Audi 1,8 20V Turbo přišel na svět eventuálně do Audi A4 v roce 1994 a postupem času do dalších koncernových modelů, v roce 1997 Octavie, 2001 Superb! A ať si kdo chce co chce říká, tak vždy platil za jednu z nejspolehlivějších a nejpovedenějších jednotek! B-]
Nezoufej, mame v rukavu trumf: Nase ruske pratele s jejich kvalitni kovarskou praci. :-D Auta s podvozkem 'a la zeleznicni vagon' a motorem Sergej uz neco vydrzi! B-]
A pak se mi Garde nediv, že o místo evropského Golfu řaději koupím přítelkyni "asijskou" Mazdu 3. Přece ji neodměním takovouhle popelnicí... :/
:-D to bude rada, kdyz ji koupis takovyho couvala. Doufam, ze vyberes 1,5 Skyactiv, to je vrchol dynamickeho svezeni :-D takova japonska HTP... :) Ze pritelkyni drzim palce, at si najde chlapa co ji bude mit opravdu rad a nebude chtit usetrit... Sam si vozis zadek v poradnym TSI a svoji holku odflaknes Mazdou bez motoru... Ze ti to neni trapny... :-/
Nevím, co u vás na vesnici znamená "couval".Mazda 3 v provedení Attraction s dvoulitrem a s koncovou cenou 380 tisíc bez dph, kterou si vybrala, mi jako trapná rozhodně nepřijde. Pokud by jí tolik nebavilo řídit, Skyactiv 1,5 by také stačil.Možná to bude zklamání, uvidíme. Ale jelikož už jsem si už prošel svojí zkušeností s 1.8 TFSI 125kW, další TSI rozhodně nepánuji. Nikdy. Přeskočený řetěz, vysoká tvorba sazí, brutální spotřeba při zátěži, dvouhmotností setrvačník jako spotřební zboží...
Jasne, TSI je uplne brutalni motor a kdo na to ma, spotrebu neresi, vid.
Co naděláme nad úředníkama v Bruselu co si vozí prdele v limuzínách min. 6V motorech a ostatním kážou! 3-[ Neříkám, že Tsi je brutální a když nejsem hovado dokážu s ním jezdit v poho. i pod 4L/100 a vo to dé ;-)
Az prijdou ty trivalce, budete jeste na TSI rad vzpominat. Je potreba navysovat zisky a tak se neznalym zakaznikum podstrci technicka perverze, cimz se zkrati zivotni cyklus a zlepsi tok penez. :-D
A to ten tříválec TSI 1.0 81kw 200Nm je co? A počítej s tím že pak přijde i dvouválec TSI 0.6 200kw a 100Nm krouťáku! A všechno to budou zázraky TSI! :-))
To vim naprosto presne. To je hole nestesti! :-DMotory budou mit 2 valce, 3 turba, 4 hmotovy setrvacnik a 5 litrovou spotrebu. A v obchodech se prestane prodavat maslo. :-D
Tak v tomto se panove naprosto shodujeme... Kraviny typu tri/dva valce jsou bohuzel pouze resenim nesmyslnych norem EU, ktere predepisuji idiotskou metodiku mereni spotreby. Je dulezite nezapominat na to, ze kterykoliv vyrobce vyrabi to, co chteji zakaznici a to, co vyzaduje legislativa. Pokud nejaky chory mozek vymyslel, ze v roce 2020 bude emise CO2 cca 85g/km, tak nas cekaji daleko horsi casy nez 1,0TSI. Kazdopadne trivalce tu uz nejaky ten patek jsou, Toyota nebo Opel uz tuto vyspelou techniku pouzivali mnoho let pred HTP. Nicmene, dnesni TSI resp. vsechny Turbobenziny jsou uzivatelsky uplne nekde jinde nez prezite atmosfery. Je az k uzoufani presednout z turbobenzinu do nejake maloobjemove atmosfery a hledat tu trochu kroutaku a vykonu nekde v astronomickych otackach.
TSI = totalne srackoidni investice :-D
Ale jdi ty brepto!:-D TSI Turbo Super Investice B-]
Vy ste s těma motorama někdy jezdily? Myslim si že nove TSI EA211 jsou super...sám mám 1.2 tsi 77kw ve firemnim
"jezdily" ... probuh, ke kterym zenam hovorite? :-))
Osobně mám nové Tsi EA211 max. spokojenost..spotřeba,pojištění,svezení ....mimochodem jezdí za méně, než moje jednoválcová motorka! :-D Jen tak dál hoši! B-]
No vidíš, a to se nám snaží namluvit že čím míň válců tím menší spotřeba ! :-)
Že by už neplatilo čím víc proužků tak tím víc Adidas !? :-/
Ne ne, to uz davno neplati. Ted je to 'cim vic prouzku, tim vic Rath'. :-)
Slusnej motor, co? To se nam tu jen par snilku snazi vysvetlit, ze snem vsech ridicu je navrat do minulosti a sedlani nejake maloobjemove atmosfery... Jo turbobenzin je turbobenzin... ;-)
:D
"převodovka bude po sundání nohy z plynu vyřazovat na neutrál"Není náhodou spotřeba na volnoběh vyšší, než spotřeba při brzdění motorem? A co na to brzdové destičky?
Borci, co mi dali mínus... A co je tedy energeticky výhodnější? Nechat kola, aby točila motorem z již získané energie, a tedy bez další potřeby paliva a nebo motor od kol odpojit a muset dodávat palivo, aby se udržel v chodu? Hm?
Je... nicmene to neni žádná novinka (o tom vyrazovani DSG pri pusteni plynu)... to umi uz nyni...
Motory Wolkswagen jsou v poslední době holé neštěstí - naprosto nekonkurenceschopné!!:-/
Už jsem měl strach, že píšeš o Volkswagenu! :-O Wolkswagen bude zřejmě nějaká nedokonalá čínská kopie! :-D Nesmíš věřit zdejším naklikávačům mínusů co jezdí na kole, že současné motory nic nevydrží! ;-) Kup nové TSI či TDI a litovat určitě nebudeš! B-]
Kamarad si koupil. Najezdil s nim 70 tisic km. Ma vlastni zkusenosti. :-P
Nemá kupovat v áčkách totální bouranou stočeninu vytaženou ze dna moře! B-] Koupit nové a dávají i 5 let záruku! B-]
Koupil uplne nove, Ty chytroline. B-]
A muj kamarad si zase koupil.... Ze Te to bavi... ;-) Jsou to keci v kleci, tyhle nahodily zkusenosti jednotlivcu nevypovidaji vubec o nicem. Jedine co muzes z vlastniho pohledu nekolika jednotlivcu jasne urcit je to, ze se proste s TSI fantasticky jezdi a ta cast sveta, ktera vsadila na vecne ozivovani mrtvoly zvane atmosfericky motor, ted jen z povzdali sleduje, jak ji ujel vlak. Rad bych kazdopadne zminil, ze atmosfery s poctem valcu 6 a vice svuj smysl zatim urcite maji...Pokud chces opravdu posuzovat skutecnou kvalitu a spolehlivost, musis se obratit na nejakeho vyznamneho hrace na poli spravy vozovych parku, jako jsou velke operativni leasingovky, ktere se staraji o deset a vice tisic vozu. Z jejich vysledku ti asi praskne cevka v hlave, protoze zjistis, ze Skodovka a VW maji proste nejlepsi TCO...
Tak takovouhle "telenovelu" vyprávěj holubům, ale nutno podotknout, že jsi opravdu velká optimista nebo "naivista".
Vidis, vidis. Ja ani nenapsal jake zkusenosti kamarad s TSI ma, ale Ty uz hned vis, ze spatne. Inu, kdyz takovy milovnik TSI ocekava jen kritiku, o necem to take svedci, nemyslis? :-))
Ta ma reakce vychazela z tveho prispevku nize ve 13.36, kde je zrejmy tvuj postoj k TSI... Dale jsem jiz cetl "mezi radky"...
Takze aby ma kritika byla opravnena, musim mit alespon deset tisic aut. Zatimco na to, aby jsi zde smel pet ody Ty, je zcela relevantni zkusenost na jedinem aute.Inu, co na to rici? Snaz ze Ti naprosto verim, ze jsi se dobre ucil.
Ne ne, pozor, ta zkusenost s provozem deseti tisic aut je jen jedna. A pokud tobe tento pocet aut ukaze, ze skodovka s TSI ma smysl, tak me to dava jisty argument k tomu, abych tady pel ody na TSI... Chapeme se? Tady kazdou chvili nekdo mele, ze skodovka prodava jen do firem, a ze je draha a poruchova. A pritom prave firmy nakupuji v podstate bez emoci jen to co vychazi nakladove nejlepe, je to spolehlive a levne. Na rozdil od rodnych cisel firmy velmi pocitaji... Logicky... Nekoukaji jen na cenikovou cenu, ale kalkuluji prodejni cenu po x letech, servisni naklady...
Jsi brepta! Já mám pouze 5 válec 2,5T 220kw 400Nm a myslíš že se s tím jezdí špatně!? Rozhodně bych ho za šmejdy typu TSI neměnil, spotřebu řešit nemusím, jelikož jsem se dobře učil a navíc mám 100% jistotu že při slušném zacházení a kvalitní údržbě vydrží v pohodě minimálně 500t km! Což v případě TSI motorů končí KO někde mezi 30 až 150t Km! Znám dost chudáků kteří se ze zahraničí díky jejich kolapsů vraceli domů na odtahovce a vlakem! B-]
No tak jsme evidentne ve shode, nebot jezdis turbobenzinem... Pet valcu neni na skodu, tohle Volvu docela slo. Takze petivalcovy turbobenzin, ok! Kazdopadne dobre jsi se asi ucil, ale zjevne nejake humanitni vedy, protoze pul milionu s dobrym zachazenim najedes s kde cim. Nijak extra se o auto nestaram, auto mi ma slouzit, no a 1,8TSI bude mit ctvrt milionu bez jedine chybicky. Nadherne svezeni, mila spotreba, jsem velmi spokojeny.Uvidime co s Volvem udela novy vlastnik Geely, ale nic dobreho to asi nebude, takze zrejme brzy presednes na neco z koncernu, protoze uz do atmosfery nevlezes a Volvo je v podstate takovy svedskocinsky Volkswagen...
Tak si to TSI 1,8 moc nechval ať to nezakřikneš, nebývá to pravidlem! JJ po maturitě jsem se vyučil automechanikem a přes různé pozice až na pozici vedoucího servisu, takže mě nic moc vyučovat nemusíš! Víme svoje a díky motorům TSI máme stále dost práce ale i problémů s reklamačním oddělením koncernu a bohužel i s nasra.ými majiteli těchto zázraků! Držím palce ale těch 500t km to na 100% nebude! A jinak poctivé Volvo skončilo rokem 2010, dnes už to je zase jen předražený i když poněkud kvalitnější Ford! Nikomu nic nevnucuji, jedná se jen a jen o můj osobní názor ale i zkušenosti! B-]
Pokud jsi v autorizovanym servisu, tak nechapu kde je problem s reklamacnim oddelenim koncernu. Ja zazil dve reklamace puvodniho TSI s retezem, jednu ve Fabii v zaruce a jednu v Tiguanu dlouho po zaruce. Oba pripady byly vyreseny za jeden den a bezplatne, Fabia v garanci a Tigi v kulanci... Tehda jsem se rozhodl pro koupi 1,8 TSI, protoze to svezeni mi stalo za to, i kdybych mel auto na jeden den odstavit do servisu...;-) Jinak auto davam i pres pokrocily stav tachometru vyhradne do autorizaku, takze se o nej staram prikladne :-) Kazdopadne ja od nej 500tis km neocekavam, taky jsem se snazil dobre ucit, abych mohl auto po ctyrech letech vymenit za nove. A bude to zase TSI, jen zatim nevim v cem...
Pán zřejmě podniká v temné stodole narvané motorama Tsi! Taky mě zajímá, kde dělá vedoucího!??:-O Nerad bych tam totiž svěřil svého mazlíka! :-D
Bohužel luxusní vozy vyšší střední třídy neděláme! Ale docela slušně nás zatím živí lidovky od koncernu a jejich stále lepší a lepší motory! B-]
Jestli jsi z neautorizovaneho servisu, tak pak chapu tu jistou neochotu koncernu participovat na opravach. Co ale nechapu je to, proc nekdo, kdo ocekava garanci nebo kulanci veze auto k vam do neautorizovaneho servisu... Pokud se pletu a jsi ve znackovem servisu, tak se omlouvam... Kazdopadne, pokud se mi podela v zaruce televize SONY, tak ji taky nepovezu k Jardovi Novakovi do Nusli... :-/ Chci tim rict, ze moje zkusenost s pristupem Skodovky a VW pri reseni zaruky/kulance vedla k tomu, ze jsem si dobrovolne vybral motor 1,8 TSI i s rizikem, ze muze nastat problem s rozvody. Ten motor, jeho fungovani, mi stalo za to, abych ho pripadne nechal na naklady vyrobce den v servisu na zarucni opravu... ;-) A on se mi odvdecil bezchybnym fungovanim uz temer ctyri roky...
Mam opacnou zkusenost. Do auta kategorie A0, tedy Fabia/Polo je 1,2TSI idealni, 1,4 TSI nebo 1,8 TSI jsou paradni motory a osobne bych 1,8TSI vymenil uz jen za 2,0 TSI nebo nejakou 6-ti valcovou atmosferu, ale to uz je asi s ohledem na budoucnost kolem emisi prani z rise snu. V podstate bych rekl, ze nevim kdo ma mimo koncern tak perfektni nabidku motoru jako prave oni.
JJ poslední kloudný motor byl 1,8T 110kw a TDI 66kw! Jednoznačně dobře už bylo a až to kupující pochopí, tak to půjde s prodeji koncernu dolů jako s kurzem rublu! ;-)
By mě zajímalo, v čem nemá Gant pravdu?? Ptám se hlavně mínuskářů.
Každý má svou pravdu ale ne vždy to odpovídá skutečnosti! Je hodně takových kteří se už jednou spálili a přesto jak ovce znovu a znovu vlezou do stejné louže! Komu není shůry dáno, bohužel!? :-))
Tak to bude s tím tříhrnkem TSI pošušňáníčko! Doufám že ho dostane i Octavie RS a našim stíhačům zvadnou křídla!? :-D
Myslim, ze prostrelene slepici jde trihrnek dobre k pleti. B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.