Počkat, to je zase facelift 4. generace, ne. Jojo, němekej design, to je slast!
hlavně nezapomínat,že na těch fotkách je v mega výbavě.Jak bude asi vypadat v základu:-O
A proč by se měl Golf změnit? By naopak ztratil svou tvář, by to už nebyl Golf, já Golfu v tomhle fandím, ani technika se nemusí měnit, k čemu taky. Co je např. na deset let starých autech špatnýho (když nepočítám běžný opotřebení)? No nic, nebo sme před deseti lety byli rádi že to vůbec jelo? Blbost, všechny ty inovace jsou stejně k prdu :-)
Golf je poslední tři generace stále stejný na pohled. Výrobce má evidentně obavy přijít s němčím novým, protože vítězná sestavy se nemění. Budiž!Séře mě však, proč novináři píší Euro s velkým E, zřejmě z povinné úcty k tvrdé měně. Korunu nebo Dolar však v úctě nemají. Proč?
tu 1,6tku tam snad montuju uz 30 rokov:-)) inak pekne auto drzim palce
pro cumily mozna nuda, ti holt potrebujou extravaganci. jak je na statistikach videt, porad je dost lidi, kterym se nelibi vselijake vystrelky.
první dojem: vytuněná čtyřka;-)teď vážně: ty větší peníze máš v golfu od koupě až k prodeji takže pořízením hyundaie jsi ušetřil za každou cenu, druhá věc je poruchovost tam už je evropa proti asii úplně ztracená
No, nevím - docela jsem se na nového Golfa těšil - netvrdím, že je objektivně špatný, ale subjektivně mi přijde například dost nevyvážená kombinace - předek jakoby z oka vypadl sportovnějšímu Sciroccu a naopak zadek to totálně zabije svými Touareg-like světly, tím to ten design dost zabíjí. Ovšem technická stránka, alespoň na papíře mě nijak neurazila.
hmmm, nuda, sed, minimalni inovace nebo nejakej pokus o napad jako se to dari vetsine ostatnich automobilek, cena opet lidova, mno jak sozudruzi myslej, pokud chce negdo dat o cca 80 litru vic za stejny auto jako je treba i30 budiz mu tahle konzervativni porad stejna zasekla deska prana....
Ta auta nejsou stejna ani nahodou. Nerikam, ze Golf je lepsi, nez i30, nebo naopak, ale proste je normalni, ze lidi kupuji ruzne veci a to nejen v oblasti aut. Nekdo si koupi Nokii, nekdo Sagem, nekdo IBM nekdo cesky Lynx. A nekdo si koupi Hyundai a nekdo VW. Nehledejte za vsim jenom to, ze nekde mi nekdo nabidne klimu a kufr za nizsi penize. O tom svet neni, tedy je, ale jen u casti lidi, kteri porad musi/chteji hledet na to, aby dostali za sve penize na oko co nejvice, pripadne vice.
2 no name. Jestli si myslíte, že i30 a golf jsou stejná auta, tak je vidět, že jste v nich nejel nebo jste extrémně povrchní řidič. Golf je dražší, ale taky lepší. To je neoddiskutovatelný fakt. Jízdní vlastnosti - to je jiný kafe. Řeknu vám svou zkušenost, ne přímo s i30, ale se ceedem. Koupil jsem ho letos jako dárek mámě. Čistě kvůli ceně, rozhodovala každá desetitisícikoruna a ceed byl tehdy asi o 50 tisíc lacinější než focus trend. Věděli jsme, že ceed není tak dobrý, ale prostě se vešel do rozpočtu a bylo vymalováno. Od té doby s ním občas jedu, absolutně gumové řízení, sedačky jak prkno, podvozek tvrdý, na přejezdech skáče jako koza, motor papírově slušný (1.4 80 kW), ale zcela bez tahu - ne, to se opravdu s golfem a focusem nedá srovnat. Ale jsme spokojeni, za ty peníze to odpovídá. Rozhodně bychom ale neřekli, že jde o stejná auta. Vždycky dostanete to, co si zaplatíte, tak už to v životě chodí.
Tak tentokrat nesuhlasim. Mal som moznost ist v Cee'd s tym 1.4CVVT/80kW, aj v Octavii s 1.4/59kW (rovnaky motor je aj zaklad v Golfe). To je nebe a dudy! Ten v Cee'd-e je podstatne zivsi, a tych +21kW rozhodne poznas! Samozrejme, pokial porovnavas vyssi motor v Golf-e/Focus-e, tiez musis zobrat silnejsi motor do Cee'd. Ale ako zaklad je 1.4CVVT/80kW velmi slusne! Naproti tomu, zakladny motor v Golf-e/Octavii je uplna tragedia...
Neporovnávám základy, porovnávám výkonově podobné verze. Určitě bych dnes raději měl 1.6 v golfu či focusu (obě znám, výkon cca 74 kW) než 1.4 v ceedu (papírově 80 kW, ale nulový zátah). Nedávno jsem koukal na akční ceny focusu trend (1.6 motor, 6 bagů, klima) a vím, že teď už bych mámě koupil spíše focus než ceeda. No ale co nadělám. Ceed poslouží taky dobře, ale je dobré vědět, že je to tvrdá koza a že ten motor 1.4 klame tělem. A rozhodně že se nejedná o auto stejné ligy jako focus/golf.
ja som si uz skor zacal vsimat skor krutiaci moment ako vykona naco mi je 120koni ked auto pripredbiehani neakceleruje alebo ho musim vytocit do vysokych otacok podla mna nove motory typu bravo 1,4 turvo alebo vw 1,4 turbo /kompresor mozu byt zaujmave ale priznam sa nemal som este prilezitost jazdit
Hmmm, je zajímavý, že v golfu 1,4 16V jezdíme už skoro 6 roků a motor rozhodně nikomu jako tragédie nepřijde, ba naopak, na svůj objem je dost živý a hlavně nežere. Auto má 130 000 km a krom výměny lambdy je v pohodě. Kéž by byla šestka taky takovej držák....
Jazdis alebo sa presuvas :-D (no flame) lebo ta 1,4 nie je ziadna slava min 1,6
No konečne niekto krátko zhrnul rozdiel medzi týmito autami.Velmi pekne.Aj mna najviac nasralo, že 130 koní ale nejak to neťahá,to riadenie a hlavne, že dosť skáče.Tiež som si niečo posedel za volantom spomínaných áut a radšej by som vrazil peniaze určite do golfu.
jasna vec, negdo ma rad holky jinej zase vdolky, jen proste racionalne myslici clovek kterymu je jedno co si koupi ale chce srovnatelnou kvalitu tezko sahne po golfu s touto cenouvou politikou koncernu, a priplatek jen za znacku, aniz by to vozidlo bylo skutecne prokazatelne v necem o 80 tisic lepci nez konkurent me osobne prijde jako mrhani penezi... ale prodejni cisla golfu mluvi opacne, proc ale zejmena v souasne dobe absolutne netusim, asi maj lidi spoustu penez :-)
Lidi jsou stádo. Stačí reklama. Uděláš reklamu, nablbla se chytnou a prodejní čísla letí vzhůru (neříkám, že vždy), ale velice často to tak je. Jak myslíš, že přemýšlí, resp. nepřemýšlí většina tohohle národa? Chci auto, jdu do autosalonu Škoda, stereotyp, ty lidi nepřemýšlí, neuvažujou, vidí denně jen Škodovky, jdu do Škodovky nebo si připlatim za "luxus" a budu machr, koupim VW. Upřímně v čem je lepší Passat než konkurence. V ničem a stejně každý slintá jen po Passatovi. Hnusný design,vysoká cena, průměrná technika a spolehlivost .... Ale je to PASSÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁT, je to hlavně o nízkym rozhledu většiny. Ty lidi ani nic jinýho neznaj, proto nic jinýho nekupujou. Kamarád donedávna básnil o O 2, vybral výbavu, zjistil cenu a vyrazili jsme po autosalonech. Z hrůzou zjistil o kolik je dnes konkurence levnější, vybavenější, hezčí .... Teď má zas hokej, co tedy koupit. O co byl jeho život předtím jednodušší :-D :-D
Já osobně nemám moc německé vozy rád. Za svůj život jsem měl japonské, italské, francouzské a německé vozy. Nemám předsudky si koupit cokoli, pokud se mi to líbí a vyhovuje mi to.Za ty roky, kilometry a auta musím říci, že co se týká kvality jdoucí s věkem vozu, pak jsem měl nejlepší zkušenosti s německými vozy. A nejednalo se o jedno auto, ale hned několik. Jednoduše řečeno, věkem to auto neztrácelo na kvalitě, na zpracování apod.Tím neříkám, že jiná auta se rosypala, nebo že by německé vozy neměly chyby, poruchy apod. to určitě mají a mít budou.V současnosti vůz DE produkce nemám a můj další vůz bude také z jiného státu, přesto mám za to, že ony peníze navíc tam jsou částečně oprávněné a částečně se platí brend, který u nás tyto vozy mají.
jj, k té kvalitě: musel bys mít vzorek 50 stejných aut výrobce X a výrobce Y, jezdit za stejných podmínek a tehdy by se dalo říct, že něco ztrácí na kvalitě.Ježděním vše,jde o to jak rychle, ale to se z jednoho auta nedá soudit.Mám kamaráda a ten zničí každé auto a je jedno, kde se vyrobilo. Což není nic na tebe a proti tobě, ale jen, že podle jednoho auta nic nezjistíme. Náhoda, vč. jakéhosi testíku AutoBilku na 100tkm. Tabulka pro tabulku.Hodnota nula a neb mám momentálne M6, ta tam vede, jsem objektivní.Prostě mne ten údaj nezajímá, byť v prodejně s ním začínali, já je uťal, že tohle mne fakt nezajímá....jakýsi AutoBild...
Já osobně nemám moc německé vozy rád.:-P To je sice konstatování, ale protože není doloženo relevantním zdůvodněním, zavání to předsudkem. Přečti si jako celek po sobě. Buť ti nevadí, nebo vadí.Když řekneš že je nemusíš, pak asi vadí: a/ vadí z principu, nebo b/ vadí, že se to v česku nosí. ;-)
Ano souhlasim, naprosta pravda. Osobne mam druheho golfa( III,IV ) a VI si koupim opet, protoze je to mile auto a byl jsem s tim vzdycky maximalne spokojen a vetsi zatim nepotrebuju.
Nevim, proc tady vzdycky nekdo kritizuje VW, potazmo Nemce, ze jsou sedi, nudni, nevynalezavi a nedokazou udelat hezke auto.....vzdyt to je totalni blbost. Urcite by to umeli, kdyby chteli. Ale nechteji svymi auty vybocovat do extremu, protoze dobre vedi, ze rada lidi chce prave takove auto - nenasilne elegantni, s nadcasovym designem, pohodlne, bezpecne, usporne a ne extravagantni. Jedine takhle prodaji tech aut mraky a o to prece automobilce jde......Denne vidime tisice muzu chodit po ulici v sedem, cernem nebo svetlem obleku s jemnou, nenapadnou kravatou....tech co si daji zlute sako, cerveneho motylka a modre boty s kovbojskyma ostruhama a mexicke sombrero na hlavu je minimum. Ted jsem nasadil extrem, ale rozumime si, ze ano?
jestli to nebude tim ze cerny oblek a kosile je brano jako standard ktery si lide neberou proto ze chteji ale ze to situace vyzaduje, auto si kupuju jaky chci ja a je mi putna co si o tom mysli jiny :-)
Mě se v celku líbí, rozhodně je hezčí než předchozí generace, ta měla takovej tupej výraz. Ale stejně bych si ho nepořídil, na trhu jsou lepší auta...
Ja si to velice rad koupim, moc se mi libi
No... u předchozích dvou generací jsem si říkal kde jen že ti soudruzi z NSR udělali chybu... a teď už vím že to není chyba bo Wolfsburg infiltrovali agenti z východu a snaží se zničit německý automobilový průmysl. Kupodivu a k údivu všech však jejich snahy nevedou ke kýženému cíli neboť blbců je na světě tolik že VW trhá prodejní rekordy...
VW je na tom porad lepe nez jedna nejmenovana a na pokraji propasti balancujici severska automobilka 8-)
Komu se libi neco jineho je blbec. Super logika! Jses fakt dobrej :-D
Těch blbců už neni tolik, bez slev by se současné generace zdaleka neprodávala tak jako generace předchozí. Nevím jestli si pamatuješ ale hned po zahájení prodeje současné verze musel VW nasadit akční ceny! Což byla pro VW největší postupa za poslední roky!
No, kupodivu Golf za rok 07 navysil vuci 06 prodeje, stejne jako 1/2 roku 08. Obecne se da rici, ze se prodava porad. A kdo nema akcni nabidky? Maji je vsichni a mel je Golf i u minulych generaci. Jinak porad je Golf mezi top3 nejprodavanejsich aut v Evrope a na tom se nic nezmeni.Citim ve vasem prispevku jakousi zaujatost, ale nerekl bych, ze to byla potupa pro VW. Uz proto, ze prodeje se navysily a jsou vyssi, nez u G4, pripadne G3 generace a navic pokud mate za to, ze akcni nabidky u Golfu v minulosti nebyly, tak jste hodne vedle. Byly, jsou a budou.
mohli by ste spravit statistiku predanych golfov vo vrzii N1 ako stale tvrdim a bude golf by sa uz dobre nepredaval ale vacsina zahranicnych firiem je skor donutena si kupit auto VW koncernu
Byla rec o akcnich nabidkach HNED po uvedeni na trh - a ty VW nikdy driv nemel! Pravdou je, ze v dnesni dobe se uz nic za ocifialni cenu neprodava (a to i u novych modelu)
Já dostal ihned po zahájení prodeje na i30 s 1,6CRDi slevu 10%, a to se na ta auta čekalo.Sice profesní, ale sleva je sleva. Bylo to v metle,ESP,vyhř. sedačky, liťáky aj. pikačoviny, jo zadní senzor atd..za rovných 465t s daní.JENŽE NOVÝ MODEL MI NESMÍ DOMŮ.Golf+ se dal s 66kW a bezporoblémovým vstřikováním a čerpadlem, litá kola, metla,senzor,také hlavové vaky, digi.klima, naprosto identická výbava jako i30 za stejnou cenu. Je to jeden prodejce, jenže Golfa také nechci. Rozdíl byl asi 2 tisKč vč. DPH.Je třeba se naučit vyjednávat ceny. Nářky na netu nic nevyřeší. Sednu do auta a jedu.Sleva ja na vše.
VW Golf je jedno z najspolahlivesich (moj názor a skusenosti) aut na trhu a to preto, lebo má klasické, osvedčené tvary a riesenia. Preto sa VW nesnaži robit nieco svetoborne.... proste vsetko tam je tak, ako to ma byt (niekolko výnimiek je, ale to sa stáva). Je to auto pre tých, ktorí chcú mať spolahlivé a solídne auto a týmto kritériám plne zodpovedá...
Joo, a máte prosím nějaký důkaz, že akční ceny byly pro VW největší potupa za poslední roky? Já že je pravidelně nasazují u každého modelu, stejně jako prakticky každá automobilka. A golf se kupodivu pořád prodává velmi slušně a většinou je ve třídě těsně druhý nebo dokonce první. Já myslím, že kdybyste byl šéfem takové firmy, tak si docela mnete ruce. Jenže to vy právě asi nikdy nebudete.
Taky VW má na těch svých krámech minimální marži :-/. Ale je to jak říkáte, téměř každá. Honda nedá nic, mimo nějakých doplňků, Mitsubibishi, Mazda, Nissan .... se taky moc nepřetrhnou .... Bohužel :-(
Zatimco ty tim sefem uz ses, co?:-D:-D:-D
Pánové inženýři, ty zadní světla.....:-P
zadek je stejně povedený jako zadek u nového superbu :-/
Takze nepovedeny...
tie zadne svetla su zo zasob co im zostali po 2. svetovej vojne......
Resp. z těch, co jim jejich tehdejší spojenci a spolubojovníci nerozkradli,že?Když už sem někdo vnáší za každou cenu historii,pak pravdivou...B-]Kdopak to byl,kdopak??? JJ, já zase nedával ve škole pozor. Že ti to už není trapný. Prostě máš německý auto, od A po Z, jen se montuje v Žilině, tak nemel stále blbosti a smiř se s tím. Je schizo, navážet se do němců, kteří nemají s výjimkou národnosti nic společného s dobou pře 60-70. lety.Jo, design ceda 5D sdělal maďar, taky průser,že?Další spojenci němců ve 2. světové...i ten motor v naftě dělali nikoliv koreští, ale němečí inženýři.Korejští jim mohou leda vařit kafe, ty "dosud"....
Hele, myslel som to ako vtip tak klidek ;-)A proti nemcom nemam nic, robim v nemeckej firme ktora robi pre Mercedes, bol som v Stuttgarte parkrat, aj v novom Mercedes muzeu, aj v Porsche muzeu atd... a moje dalsie auto planujem BMW.Pravda ale je ze VW nemusim, lebo tie auta su cista nuda....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.