Nový Volkswagen Golf R poprvé v akci. Jeho zvuk moc nepotěší, výkon však ano

17 komentářů

Dušan V.
28. dubna • 8:33

Paráda, 333 šemíků na to se většina mainstreamové konkurence bude dívat z hodně velké dálky.

Twan
28. dubna • 16:26

Počkám na časy z okruhů a uvidíme. Starší generace tehdy dostávala na malé trati o 1,5s při čase 1:28 pro STI. A obecně je STI na okruhu pomalejší než EVO kvůli nedotáčivosti.

Dušan V.
28. dubna • 22:20

STI skončilo bez nástupce, takže časů z okruhů se asi nedočkáš.

Twan
29. dubna • 12:56

O to směšnější bude až VW dostane naklepáno od starého auta. Ale nechci předbíhat, třeba se to VW po 20ti letech už naučil.

Dušan V.
29. dubna • 15:40

GR 7 nedostal naklepáno, takže není důvod aby GR 8 dostal.
motortrend.com/cars/volkswagen/golf/2015/2015-subaru-wrx-sti-vs-2015-volkswagen-golf-r/?gallerylmageld=921

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Twan
1. května • 14:53

To se mi moc nezdá, protože na fastestlap Golfu na Evo 9 chybí na ringu 3 vteřiny (a asi by to mohlo být víc protože prozměnu Evo 8 je o vteřinu pomalejší a mělo by to být víc) a na Imprezu 4. Na malém pomalém okruhu jsem všude viděl jen krčení rameny že to není špatné ale ani dobré a vždy bylo STi rychlejší. Tohle je popravdě první výsledek co vidím, kde je Golf rychlejší. Podle těch časů dostal dokonce i od Civicu (což mně štve protože je to předohrab :D ), ale tam bych byl opatrný protože Honda ho na rekord dost načančala. Připustím že mu mohla ta trať sednout, ale podle všech ostatních výsledků rychlejší prostě není.

Dušan V.
1. května • 19:11

Na fastestlap vidím, že na NS má GR 8:15, STI 8:26, na Hockenheimu má GR 1:16,0 STI 1:16,8 se stejným řidičem.
auto-motor-und-sport.de/test/subaru-wrx-sti-supertest/auto-motor-und-sport.de/test/vw-golf-r-alltagsbegeleiter-und-vollblutsporter/

Dzordzik
29. dubna • 7:57

100x raději ježděné STI, které mi dá emoce, jaké mi tahle plečka od VW nikdy nenabídne. To je jako bych chtěl udělat závodní traktor. Stejná blbost už od začátku.

Assasin
28. dubna • 5:36

K párek koncernu asi tak: https://www.youtube.com/watch...

vana
27. dubna • 16:22

Když motor není moc slyšet, to je nějak špatně ?

Dzordzik
29. dubna • 7:54

U auta, které si byť jenom hraje na sportovní to samozřejmě špatně je. Jinak tu posedlost Golfem jsem nikdy nepochopil, je to naprosto naprosto nudné auto s nudným designem. Na nákupy pro maminky fajn, pro puberťáky k tuzingu taky fajn, ale dělat z něho ikonu nebo rádoby sportovní auto? Někdo asi upadl na hlavičku. Větší nudu jsem nezažil. To by tam nejdřív museli dát nejdřív pořádný motor a pořádný motor začíná na 5 válcích. I kdyby tam dali 600 koňový 4válec, pořád by to znělo jako rozzuřený vysavač a ne jako sportovní auto.

Twan
27. dubna • 22:22

Zřejmě jsi nikdy neviděl jak se dříve vyráběla auta. Zde se koukni na absolutně průměrný hot-hatch z dob, kdy měli půlku výkonu ale kouzlily 10x tolik zábavy.https://www.youtube.com/watch...

Assasin
28. dubna • 7:44

Paráda. 👍👍 Bohužel tato doba je v nenávratnu.

Twan
28. dubna • 16:07

Tyvole to u VW dostali domácí úkol mínusovat co se nehodí nebo co? :D

JohnST
28. dubna • 1:41

Paradna podivana. Cumel som na to jak keby to bolo nejake Lambo. Parada.👌👍

Twan
27. dubna • 22:24

Ještě dodám že jediná elektronika je řídící jednotka motoru a ty hodiny na palubce :-)

Petr
27. dubna • 22:00

Není to špatně, ale je to nuda bez emocí. Ale chápu, že je to individuální.

Doporučujeme

Články odjinud