Nový Volkswagen Golf R poprvé v akci. Jeho zvuk moc nepotěší, výkon však ano

vana  |  27. 04. 2020 16:22

Když motor není moc slyšet, to je nějak špatně ?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 04. 2020 22:00

Není to špatně, ale je to nuda bez emocí. Ale chápu, že je to individuální.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  27. 04. 2020 22:22

Zřejmě jsi nikdy neviděl jak se dříve vyráběla auta. Zde se koukni na absolutně průměrný hot-hatch z dob, kdy měli půlku výkonu ale kouzlily 10x tolik zábavy.

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  27. 04. 2020 22:24

Ještě dodám že jediná elektronika je řídící jednotka motoru a ty hodiny na palubce

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  28. 04. 2020 01:41

Paradna podivana. Cumel som na to jak keby to bolo nejake Lambo. Parada.👌👍

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  28. 04. 2020 07:44

Paráda. 👍👍 Bohužel tato doba je v nenávratnu.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  28. 04. 2020 16:07

Tyvole to u VW dostali domácí úkol mínusovat co se nehodí nebo co? :D

Odpovědět  |   | 
Dzordzik  |  29. 04. 2020 07:54

U auta, které si byť jenom hraje na sportovní to samozřejmě špatně je. Jinak tu posedlost Golfem jsem nikdy nepochopil, je to naprosto naprosto nudné auto s nudným designem. Na nákupy pro maminky fajn, pro puberťáky k tuzingu taky fajn, ale dělat z něho ikonu nebo rádoby sportovní auto? Někdo asi upadl na hlavičku. Větší nudu jsem nezažil. To by tam nejdřív museli dát nejdřív pořádný motor a pořádný motor začíná na 5 válcích. I kdyby tam dali 600 koňový 4válec, pořád by to znělo jako rozzuřený vysavač a ne jako sportovní auto.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  28. 04. 2020 05:36

K párek koncernu asi tak: https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Dušan V.  |  28. 04. 2020 08:33

Paráda, 333 šemíků na to se většina mainstreamové konkurence bude dívat z hodně velké dálky.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  28. 04. 2020 16:26

Počkám na časy z okruhů a uvidíme. Starší generace tehdy dostávala na malé trati o 1,5s při čase 1:28 pro STI. A obecně je STI na okruhu pomalejší než EVO kvůli nedotáčivosti.

Odpovědět  |   | 
Dušan V.  |  28. 04. 2020 22:20

STI skončilo bez nástupce, takže časů z okruhů se asi nedočkáš.

Odpovědět  |   | 
Dzordzik  |  29. 04. 2020 07:57

100x raději ježděné STI, které mi dá emoce, jaké mi tahle plečka od VW nikdy nenabídne. To je jako bych chtěl udělat závodní traktor. Stejná blbost už od začátku.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  29. 04. 2020 12:56

O to směšnější bude až VW dostane naklepáno od starého auta. Ale nechci předbíhat, třeba se to VW po 20ti letech už naučil.

Odpovědět  |   | 
Dušan V.  |  29. 04. 2020 15:40

GR 7 nedostal naklepáno, takže není důvod aby GR 8 dostal.
motortrend.com/cars/volkswagen/golf/2015/2015-subaru-wrx-sti-vs-2015-volkswagen-golf-r/?gallerylmageld=921

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 05. 2020 14:53

To se mi moc nezdá, protože na fastestlap Golfu na Evo 9 chybí na ringu 3 vteřiny (a asi by to mohlo být víc protože prozměnu Evo 8 je o vteřinu pomalejší a mělo by to být víc) a na Imprezu 4. Na malém pomalém okruhu jsem všude viděl jen krčení rameny že to není špatné ale ani dobré a vždy bylo STi rychlejší. Tohle je popravdě první výsledek co vidím, kde je Golf rychlejší. Podle těch časů dostal dokonce i od Civicu (což mně štve protože je to předohrab :D ), ale tam bych byl opatrný protože Honda ho na rekord dost načančala. Připustím že mu mohla ta trať sednout, ale podle všech ostatních výsledků rychlejší prostě není.

Odpovědět  |   | 
Dušan V.  |  01. 05. 2020 19:11

Na fastestlap vidím, že na NS má GR 8:15, STI 8:26, na Hockenheimu má GR 1:16,0 STI 1:16,8 se stejným řidičem.
auto-motor-und-sport.de/test/subaru-wrx-sti-supertest/

auto-motor-und-sport.de/test/vw-golf-r-alltagsbegeleiter-und-vollblutsporter/

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A