Nový Volkswagen Golf R oficiálně: Tohle nikdo nečekal! Driftuje a umí až 270 km/h

83 komentářů

Wolff
9. prosince • 18:57

Za Golfa bych 1.200.000 nikdy nedal.

Dobrý mäsiar
6. listopadu • 9:00

Nezbývá, než poslat tisíceré díky geniálnímu Ferdinandu Piëchovi za to, jaký koncern stvořil!

OnlyTruth
4. listopadu • 19:08

priecne ulozeny motor a haldex .. to budu drifty

kraken
5. listopadu • 7:42

blbeček po mamince nebo tatínkovi? :-)

OnlyTruth
6. listopadu • 17:44

pravdepodobne asi ty ak nevies co znamena rozlozenie vahy a rozlozenie vykonu ...blbeček

.
5. listopadu • 8:36

To je hodně sprostý příspěvek

Dave
4. listopadu • 13:53

Drift se 4kolem. Lame.

emkejx
4. listopadu • 13:09

chvalabohu ze tam neni 1,4 s hybridom a aspon 4 turbami.

WRC Fabia R2 TwinCharger
4. listopadu • 13:30

..me by stacil jeden kompresor americke vyrobyB-]

covidový Protektorát
4. listopadu • 10:44

No vida, že to u VW jde i bez ultrašaškovských felkových výfuků! Ovšem takový povýšenecký přístup, kdy automobilka považuje zákazníky 1.5 TSI za dementní plebs, kterému se fejkové výfuky líbí, a teprve nejvyšší verze s cenovkou milion plus zbaví tohoto balastu, tak to jim tedy nežeru.

emkejx
4. listopadu • 13:10

Volkswagen = ludove auto za ludove peniaze ;-)

Twan
4. listopadu • 10:17

Spojky v hnací soustavě, drift mod, speciální setup na nurburgring...no nevím, zní to jako hračka. Větší husinu jsem měl z drbů, že se uvažuje o novém Evu. To mělo také drift mod. Jen opravdový, mechanický. A mimo těch nesmyslů bylo rychlé i bez paketu na NR.

k22
4. listopadu • 9:49

To se u nás bude prodávat jako teplé koblížky :-D

Karcher Tool
4. listopadu • 9:09

Hezky hezky moc hezky, tohle chceme.

tonda
4. listopadu • 9:02

Ale toto vše také umí Ford, Mercedes a plno další aut... Takže co tam máte dalšího...

goes
4. listopadu • 9:42

Ford to uz zabalil. Mercedes taky a pak uz tech rychlych 4kolek moc na trhu nemame... navic Golf na to jde jinak svou filozofii, kdy se nehoni za tim, aby z toho delal pseudosportaky s nejakym extra zamerenim na okruhy, jako jini, byt 99% majitelu s tim jezdi do Lidlu, ale jde cestou maximalizace funkcnosti v beznem zivote a v tom je proste Golf pred vsema, byt treba na nejakem pseudozavode prohraje o sekundu...

goes
4. listopadu • 9:43

u toho mercedesu nemelo byt taky, ale ze ma tu koncepci...

.
4. listopadu • 9:20

Však jo. Máš alespoň možnost si vybrat z aut co toto vše umí. Pokud chceš něco mimořádného, musíš jít jinam (a zaplatit mimořádnou cenu).

Joe Doe
4. listopadu • 8:49

Tohle nikdo necekal... zejmena na Litomericku.

stealth01
4. listopadu • 10:34

Ty repliky divadla Járy Cimrmana už dávno ztratili své kouzlo. Fanatik zůstane fanatikem. Dost by mě překvapilo, kdybys na adresu VW někdy řekl něco pochvalného. Každý má své favority mezi značkami aut (u mě je to Audi, Porsche, Maserati a Lexus). Ale i když miluji historii jedné značky a dívám se na ni s úctou a respektem, rád pochválím design Hyundai nebo techniku Corvette.

stealth01
4. listopadu • 10:35

*(y)

Lorenzo Nádherný
4. listopadu • 11:02

Nemáš možnost se dostat k testování benzínového Ghibli nebo Quattroporte? Jsou to úžasné vozy.

goes
4. listopadu • 11:34

Dyt Ghibli testoval a byl to propadak :))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lorenzo Nádherný
4. listopadu • 12:00

Aha, to jsem nějak nedohledal. :-) Ale zvuk motoru super, ne? :-)

goes
4. listopadu • 12:14

tak koukam, ze to video stahl... no zvuk "super" ale uprimne delaly to vyfuky, takze takovy zvuk muze udelat kde kdo no

zvláštní škola
4. listopadu • 9:17

ani na Americku,kam se hrabou volby prezidenta,tohle přebíjí vše,naprosto.A jak by řekl Voříšek z Primy:Golf R jede!👍

Chytrák
4. listopadu • 8:45

To kolem milionu stát imho nebude......vsadím 1,2 mega a kvůli emisím jich bude k dispozici omezený počet kusů. Bohužel....

goes
4. listopadu • 9:00

Cenikve s vybavou tak 1,3-1,4 reane to mega

goes
4. listopadu • 8:08

Redakce ma kapku zmatek...
320 koni je o 10 koni vice
270 jezdi i sedmicke erko
4,6 ma sedmickive s LCZa mne tedy moc progresu nepobralo ale to sem cekal. Az doslouzi soucasne tak proc ne...

Pepan
4. listopadu • 9:57

A kolikpak ten zázrak váží? 15 metráků min.?......velké brzdy...velká kola.....a ušetřili jsme 600g na třmenu.....nějak mi to připomíná kocourkov.:-)

goes
4. listopadu • 10:26

Vazi tak, jak vazi dnesni auta. Bohuzel/bohudik to neresim... pokud nekdo chce lehka auta musi jinam naz do kategorie HH...

Jan Mička
4. listopadu • 8:55 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,srovnání se vztahuje ke Golfu R minulé generace v době, kdy přišel na trh (do textu doplním, děkuji za upozornění). To bylo v roce 2014. Po faceliftu motor posílil na 310 koní, na podzim 2018 ale z nabídky kvůli emisím vypadnul manuál a motor se vrátil zpátky na 300 koní.Hezký den,Honza

goes
4. listopadu • 9:13

to mas pravdu

Allamarein
4. listopadu • 8:26

Marketing říká revoluce, tak poslouchej a kývej! :-D

Vóša
4. listopadu • 8:43

Správně, už Brůna se kýval...a jak je slavný !

Pantani
4. listopadu • 8:04

"standardem jsou 18palcová kola, protože menší by se neprošla přes 18palcové brzdy (u předchůdce 17palcové)."To zní nějak divně, ne? Nejsou standardem spíš 19"?Těch 4.7 s je naopak horší zrychlení než u předchůdce po FL.

Kankunen
4. listopadu • 7:58

Bez ručky to bude driftování jen na velkém parkovišti.

LADA
4. listopadu • 9:15

Neumíš čist?
...Cílem je nového zadního diferenciálu je eliminovat nedotáčivost, erko ale díky němu umí i jezdit dveřmi napřed. Ostatně, má na to režim nazvaný Drift. Společně s módem Special je „hierarchicky“ umístěn pod nejostřejším režimem R, po aktivování se přepne stabilizační systém do úrovně Sport (není tedy zcela vypnutý, vypnout ale lze) a řízení pohonu všech kol je upraveno tak, aby byla umožněna jízda driftem. U nového erka je možné režimy přepínat přímo tlačítkem „R“ na volantu, aby ale nedošlo k aktivaci driftovacího režimu omylem, je nutné volbu potvrdit na displeji infotainmentu.Čili dá se driftovat. I bez ručky.

kari
4. listopadu • 11:26

Jestli on neumí číst, tak ty se nauč řídit.
Utrhnout čtyřkolku do driftu nabude zase taková sranda abudeš na to potřebovat podmínky, jako dostatečnou rychlost, popřípadě hodně utaženou zatáčku a stejně tam budeš muset mít ut rychlost, aby jsi to do nějakého driftu dostal. A budeš se s tím prát a doufat, že když to utrhneš, tak to uřídíš. Když si do toho cukneš ručkou, tak můžeš udělat krásný řízený drift podstatně lépe.
Proč myslíš, že v rally mají mechanické ručky?

goes
4. listopadu • 12:15

Tak zrovna u haldexu a podobnych systemu to neni zase tak slozite dostat auto do rizeneho smyku a jet bokem. Proti treba torsen C audine to je vyrazne jednodussi a jde to realtivne snadno pri praci s plynem a opravdu neni treba velke rcychlosti.Ano, rucka by urcite pomohla o tom zadna, ale zase... je to auto na vozeni decek do skolky a na patecni nakupy. Neni to nic, co by smerovalo na okruhy.

Twan
4. listopadu • 12:31

vy dva jste dobří kašpaři :-D To do diskuse poslali ty pravé :-D :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goes
4. listopadu • 13:13

kaspari mozna, coz o to. Na druhou stranu ja se v tom erku projedu a klidne si ho koupim znovu. Ty v tom EVU a STI ne... takze lepsi kaspar co ma v cem jezdit, nez teoretik. Ale preju ti splneni tech snu.

LADA
4. listopadu • 13:49

vidim to stejne goes. doplnim jen werichovo konstatovani, ze pokud se hadas s blbcem dele nez 5 minut, tak se uz hadaji 2 blbci. zkratka moudrejsi ustoupi a kdyz te zdejsi experti oznaci za kaspara, tak je to ve skutecnosti oceneni a pochvala...

Twan
4. listopadu • 14:00

Utíkej Foreste :-D

Twan
4. listopadu • 13:43

Heleď tak má to drift mód, má to speciální setup na NR (to mně také děsí, takže sériově je špatně nastavený nebo jak tomu mám rozumět?), 320 koní, ale je to na nákupy. Marketing nějak selhává nebo co? A sny už jsem si splnil, další si ještě splním až budou moct peníze téct do auta. Děkuji za přání.

LADA
4. listopadu • 13:56

ty si tak hloupy, ze si nepochopil jeho nadsazku? erko je rychly auto s vybornymi vlastnostmi na silnici a nic vic. driftovaci special to neni. jezdi se s tim normalne do prace a na nakupy a obcas se s tim sveze clovek trosku svizneji. podobne jako s octavii rs. kdo chce vice, tak kupuje jinde. treba hondu rtype nebo neco od 3d. a treba s tou ruckou kdyz chce casto driftovat.

goes
4. listopadu • 13:54

Netusim na co to je... ja to mam jako auto se kterym vozim maleho do skolky a jezdim s tim na nakupy. A na rozdil od mokrych snu je realne a lze si ho koupit...

LADA
4. listopadu • 11:59

jel si s tim? asi to bude vyreseny aby to dobre fungovalo i bez rucky, vyvojari nejsou prece uplni pitomci a pokud by to nefungovalo, tak tam tu rucku dali.
driftovaci special erko ale neni, to je snad kazdymu jasny. stejne tak musí byt kazdymu jasna i cilova skupina zakazniku. rucka mi ale osobne vyhovuje. uz kvuli pocitu, ze pokud by prestal fungovat brzdovy pedal, tak mam po ruce tu rucku.

kari
4. listopadu • 13:22

Ty jsi dobrý prospektista :-D
Co myslíš, že to bude umět? Jako že když dáš driftmode, tak to při větším zatočení volantem nadhodí pr*del? To asi těžko co, to by bylo po pangejtech plno eRek.
Jediné, co to bude dělat bude, že ti elektronika povolí v tom driftu jet a maximálně trochu pomůže přenosem síly dozadu. Nic víc to ani umět nemůže. Takže pokud tu čtyřkolku budeš chtít dostat do driftu a nebudeš vyloženě na sněhu, nebo trávě, tak je ručka ndocenitelný pomocník. Myslíš, že u tak ulimativně zaměřeného auta jako je Yaris GR, který opravdu zvládne celkem extrémní jízdu je ta manuální ručka kvůli ušetření nákladů?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LADA
4. listopadu • 13:42

precti si vetev diskuse a potom teprve reaguj.
LADA | 04. 11. 2020 09:15
LADA | 04. 11. 2020 10:40
nikde jsem netvrdil, ze je rucka zbytecna. ja ji naopak vyuzivam a povazuji za dulezitou. protoze jsem erko nezkousel, tak nic dogmaticky nevyvracim ani nehodnotim. urcite to ale vyvojari vykoumali a funguje to. blamaz by snad VW nedopustil. ze to erko nebude driftovaci special to je jasny.
vis co? vyzkousej erko a potom nam neco napis. nejsi prece prospektista aby neco odsuzoval bez osobni znalosti a zkusenosti. pouze prospektista rozumuje podle textu a ne podle praxe.

kari
4. listopadu • 16:05

Ty jsi slušně mimo. Zkus si někde vzít nějaký šrot, aby bylo jedno že to zničíš a zkusi si někde, kde to jde nějaké průjezdy, otočky a podobně. Pak sem přijď teoretizovat.

Kankunen
4. listopadu • 9:41

Evidentně si nikdy nezkoušel driftovat, vezmi si v zimě na parkovišti zadokolku, dej na parkoviště kužel a zkus si to s ručkou a pak jen plynem. Zjistíš že s ručkou to jde mnohem přesněji.

Leopard
4. listopadu • 9:50

Přesnější možná, ale zrovna na sněhu jak to tady popisuješ utrhnes zadokolku i prislapnutim plynu.

Kankunen
4. listopadu • 9:59

Utrhneš, ale ten záčátek toho smyku zdaleka tak přesně neuřídíš. Auto ve smyku už jde přehazovat na druhou stranu, ale vracák bez ručky a z rovinky moc nejde. To je na škarpu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LADA
4. listopadu • 10:48

jeste jednu pripominku, kdo to moc neumi, tak do skarpy vlitne i s tou ruckou. osobne mam u auta rad rucku, v tom se shodneme. rucku lze nahradit tim, ze se slape na plyn a brzu soucasne, coz dobre funguje u predokolek. asi nejak podobne to bude mit v tom rezimu osetreno to erko, ktery necha brzdit vice zadek a predni brzdy bude pretahovat vykon motoru.

Kankunen
4. listopadu • 12:42

Vsadím boty milí mínusáři, že driftovat neumíte ani trochu, bez ručky se neobejde ani závodník na drift race a z levou nohou na brzdě zkoušeli jste to někdy, to je úplně jiná liga, to amatér nedá. Spojka, ručka a plyn, tak to umím já, no trénuju.

Twan
4. listopadu • 14:24

Pro Toma: Ano Tome, lamely tam jsou. Ale netřou se o sebe, třou se o kapalinu. Dá se říci, že Subaru má v podstatě mezinápravový samosvor, který má regulovatelnou svornost (u STI). VW R má přídavný pohon zadních kol. p.s.: VW si také urputně hlídá technické detaily. Dříve se třeba haldex rozpojoval při brždění, což si nejak při rychlé jízdě neumím představit. 7. generace také nemá samosvory, o téhle se to také nikde nepíše. Takových otazníků je více. Holt je to záhadné jak hrady v Karpatech...a plné hodně zapáchajících detailů.

LADA
4. listopadu • 13:22

amater kankunene ani nedrifuje. mohl bys mozna vedet, ze se ta brzda plyn dela pravou nohou pata spicka. erko neni urceno pro zavodniky na drift race, to musi byt jasny kazdymu kdo ma vsech pet pohromade. je zajimavy ze to nechapes kdyz ses takovy odbornik, co trenuje. rucku ti nikdo nebere ani nevyvraci, je to jen uhel pohledu.

Twan
4. listopadu • 13:32

VW k tomu vymyslelo nové jízdní techniky? Tohle používali i WRC jezdci jen k udržení turba v otáčkách, nikdy jsem nikoho neviděl si rozhazovat auto brzdou...možná tak závodní auto bez ABS kdysi dávno a jen při hodně pozdním brždění. Nebo si snad zvládnete před zatáčkou přehodit rozložení brzdné síly (dejme tomu že ten golf to na tom volantu má), pak držet jednou nohou brzdu i plyn tak, aby přední kola držela a zadní šla do smyku? To jste potom řidičský bůh. Má pravdu v tom, že pro reálný "drift" je ta ručka třeba, protože na neznámé cestě nikdo neodhadne o kolik ho skandinávský švih zpomalí, i na okruhu to zvládnou jen ti nejlepší. Začínáte panikařit, lhaní vás ale ještě nepřešlo :-D

LADA
4. listopadu • 15:02

vis co je to lhani twane? nevis vubec o cem pises. napsal jsem na zacatku ve vztahu k obsahu clanku:
s tim erkem to pujde taky. ale jinak a bude se to muset naucit, poznat figly erka, jak to u neho v realu funguje. spise je zde otázka, kolik ridicu bude jezdit driftem s timto erkem a jestli vůbec budou resit vracak bez rucky v beznem provozu. ti, co to umi to nedelaji v beznem provozu. nechavaji si tuto zabavu na parkoviste nebo uzavrene prazdne cesty a tam se dobre pobavi i s erkem bez rucky.zminujes pojem "realny drift" a ze na nezname ceste nikdo neodhadne o kolik ho skandinavsky svih zpomali. to je ale prece neco uplne jinyho nez nekdo ze zakazniku bude delat s diskutovanym erkem. Samozrejme na na tebou uvedeny a zmineny relny drift bude asi rucka nezbytna a tim i jiny auto nez erko. (pokud tedy nevymyslel vw v erku neco prevratnyho)

Twan
4. listopadu • 11:29

Chtěl bych tu věc vidět driftovat hodinu v kuse. Zajímalo by mně jestli to shoří nebo jestli ti to počítač prostě zatrhne :-D

goes
4. listopadu • 11:33

jako resis co? ze bezne auto na vozeni decek do skolky, patecni nakup, jizdu do prace nedokaze jezdit hodinu na limitu? No to nedokaze... kdo chce driftovaci special si toto asi nekoupi...

Twan
4. listopadu • 11:44

Řeším, že si to hraje na něco, co to není. Stejně se daly děti do školy vozit i Evem nebo Imprezou ne...co řešíš ty? Na autowebu chceš pochvalu pro VW že prodává Haldex s trochu víc fouknutým obyčejným motorem za stejnou cenu jako se prodávala plná mechanika, která na limitu vydržela klidně několik hodin?

goes
4. listopadu • 11:51

A kde si na neco hraje? Ja tam nic takoveho nevidim, ze by z toho delali nejake specialni nacini na hodiny a hodiny nonstop driftu...jinak impreza je ukazkou toho co ta "mechanika vydrzela" v podstate bez naliti pul mega do podvozku a brzd to nefungovalo a motory se menily jak benzin... takze zase bych z toho takove super kary nedelala ve finale jsi tu ty jediny, kdo ztoho dela neco jineho, nez to je. Neregistruji tu nikoho jineho, krom tebe, kdo by z toho delal nejaky zavodni special apod. naopak

Twan
4. listopadu • 11:57

Sice si na nic nehraje, ale to tlačítko drift mod tam je. Takže to myslí vážně tedy? :-D A ano, Subaru motory nejsou nejodolnější na světě. Jenže většina rally aut (myšleno evo a imp) si s tou hnací soustavou vystačila. S tou hnací soustavou o které se celou dobu bavím, ne o podvozku nebo brzdách. A ve finále jsi jediný, který si tahá argumenty z prstu, protože se píchlo do citlivého tématu, že?

LADA
4. listopadu • 12:07

boha jeho. kazdymu musí byt jasny, ze tlacitko drift v takovym aute, jako je erko, je neco jinyho nez drift v driftovacim specialu. oznaceni rs u skodovek je taky neco jinyho nez zkratka rallye sport a ze se se skodou rs zadny opravdovy rallye nejezdi.

Twan
4. listopadu • 12:28

Jak vidím tlačítko, tak je jasné že je tam něco hodně špatně. Takže pokud se nemýlím, (jste nějaký tajnůstkářští co se toho špičkového pohonu týče) ten váš systém má spojky, které nahrazují samosvory a mezinápravový diferenciál. Je to tak? Nebo jste tam nějak dostali klasický samosvor a spojky jsou jen mezi nápravami? Nebo to žádný mezinápravový diferenciál nemá? Uvítal bych nějaké detaily.

goes
4. listopadu • 13:12

Twane a je ti jasne, ze i STI pouziva spojku, ktera resi jeho svornost a to v ramci svych diferaku a je jedno zda budeme resit mechanicke, ci ty elektromechanicke... to jen abys nebojoval proti necemu, co ty tvoje snove auta maji taky...

Twan
4. listopadu • 13:21

To je naprosto jasné. Stejně tak je jasné, že použili viskózní spojku, protože lamela by toho moc nevydržela. Jen VW to nějak jasné není :-D

LADA
4. listopadu • 14:21

.....že mne opravdu rozčiluje jakou formou se ohýbá realita a ovlivňuje názor lidí.:-D
- jak to muzes vedet Twane, kdyz v clanku chybi detailni vysvetleni? neni lepsi pockat na dalsi podrobne informace a teprve potom diskutovat, aby se "neohybala realita"?

Twan
4. listopadu • 14:37

Takže to má fakt spojky místo samosvoru? :-D Tak to pak jo. Koukám že i XDS si tam stále držíte, to je taky paráda, to mají výrobci destiček a kotoučů jistě radost. Jediné, co tam je trochu zajímavé je to DCC. A k těm kecům: jednou je to ostrý golf, pak se tím vozí děti do škol, když někdo vytáhne předlohu téhle krabičky, nebo napíše co se nehodí tak na něj dáte během minuty 11 mínusů které ovlivňují názory především u dětí...to mně rozčiluje. Holt dno je stále hlubší a hlubší a přesah stále širší.

Twan
4. listopadu • 14:53

Takže vzadu náhražka diferenciálu která svírá podle teploty a jen chvíly. To stejné mezi nápravami, vepředu XDS. To je dobrý prasopes. A ještě to šahá na tlumiče. Hmm, to teda čumim. To bude za volantem dobrý ródeo když se budou všechny ty věci stále měnit, ať už svornost a reakce mezinápravového diferenciálu, nebo toho R nesmyslu vzadu. To bude co kolo, to unikátní zážitek :-D

goes
4. listopadu • 14:52

Twane uznavam, ze jsi vitez souteze, ve ktere ti poradatel zapomenul zajistit soupere.

Twan
4. listopadu • 15:00

Uvádění marketingových blafů na pravou míru nepovažuji za soutěž. R performace torque vectoring prej :-D Aneb použijeme i věci, co jsou z principu odsouzené selhat, hlavně že budou o 1€ levnější :-D

Tom
4. listopadu • 13:48

A viskozni spojka nemá lamelu( lamely)?

LADA
4. listopadu • 14:23

;-) pozor na ohybani reality, twan je na to citlivy.

LADA
4. listopadu • 12:56

odborniku, musi ti byt prece jasny, o co se v pripade erka jedna a komu je urceno (kdo ho bude kupovat a jaka je cilova skupina zakazniku) a proc ma tlacitka, coz urcite neni spatne. tlacitka maji totiz i podstatne drazsi a lepsi auta premiovych znacek a neni ani u nich nic hodne spatne. protoze mas ale ohromny zajem o specialy, tak se ti divim, ze se tim zabyvas zrovna tady. nebo si snad myslis, ze zde diskutuji profici (tedy krome tebe)? kdyz jsi takovy expert, tak prece musis vedet, kde ty informace najdes a kde si driftovaci special koupis, nebo kde ti ho postavi na miru podle tvych pozadavku a predstav. divim se, ze ty informace a detaily hledas tady, protoze opravdovy expert profik je zde urcite nehleda.
poradim ti. jdi a vypujc si to erko, poradne ho vyzkousej a porovnej driftovani se specialem a potom nam neco napis. radi se od tebe poucime.

Twan
4. listopadu • 13:19

Tuhle hru jste začali sami, stačilo poslat pár palců dolů na první komentář a byli jste v suchu. A ty informace o 4motionu jaksi nikde nejsou, proto se vás ptám, jako marketéři určitě víte co propagujete. Driftovací speciál od toho nikdo nečeká, to je jen váš obranný konstrukt. A nejsem expert, stačí se zajímat. Tlačítka mají i ostatní, třeba i Jaguár. Ale také k tomu mají aktivní diferenciály, takže se tam reálně něco děje.. U vašeho systému se jen více či méně peče nějaká spojka (stejně jako u Fordu, abych byl fér). Už mne opravdu rozčiluje jakou formou se ohýbá realita a ovlivňuje názor lidí. Vážně uvažuji, že zaplatím nějakému studentovy ať mi napíše podobnou věc jako máte vy na ty lajky a tím bych vás dokonale odzbrojil. Tedy předpokládám že v tom nejede i redakce, nebo se pletu? No, na to možná brzy přijdeme :-P

LADA
4. listopadu • 14:15

vyhral jsi....jen si pozorne precti to co bylo v clanku napsano, je tam zminen "novy system rizeni jizdni dynamiky...upravuje miru tlumeni, sevrení spojek zadniho diferencialu a podobne". je to zde v diskusi k tomuto clanku o erku a nemam vice infomaci, ktere se schovavaji treba pod tim "a podobne" - treba je to ta forma aktivnich deiferencialu, jak zminujes. co se tyka ohybani reality, tak ty varis z vody, protoze erko nepoznas a nejel si s nim, cize jen tusis a ohybas tu realitu predevsim ty sam....vzadu najdeme systém vektorování točivého momentu R-Performance Torque Vectoring s dvojicí spojek, který teoreticky umožňuje přenést až 100 % točivého momentu na vnější zadní kolo a pomoci tím vozu do zatáčky.
Pokud je vám tento systém povědomý, vězte, že něco takového používá například Opel Insignia s pohonem 4x4 nebo zmiňovaný Ford Focus RS. Volkswagen uvádí, že vůbec poprvé je pohon všech propojen s elektronicky nastavitelnými tlumiči DCC, progresivním řízením a elektronickou uzávěrkou diferenciálu XDS skrze nový systém řízení jízdní dynamiky. Systém neustále kontroluje, zda není vůz nedotáčivý, přetáčivý, zda nemá tendence se příliš naklánět a podobně. Podle toho upravuje míru tlumení, sevření spojek zadního diferenciálu a podobně.

goes
4. listopadu • 12:01

Hnaci souprava je u Golfu dostatecna k tomu, k cemu ma slouzit. Pokud si to nekdo poridi s tim, ze s tim bude chtit jezdit driftem hodiny, tak ho brzy upozorni system, ze se pohon prehriva. Na druhou stranu tech par desitek minut to da i tak... pokud nekdo potrebuje vice, tak si holt musi koupit Evo nebo STI...ej promin, vlastne to super Evo se uz roky nedela a STI se tu neprodava...

Michal2
5. listopadu • 10:15

Na drift spíš F mustang Gt s pohonem zadku a silným motorem a řidič to musí umět.Není třeba ani sníh.

LADA
4. listopadu • 11:38

souhlas.

LADA
4. listopadu • 10:40

s tim erkem to pujde taky. ale jinak a bude se to muset naucit, poznat figly erka, jak to u neho v realu funguje. spise je zde otázka, kolik ridicu bude jezdit driftem s timto erkem a jestli vůbec budou resit vracak bez rucky v beznem provozu. ti, co to umi to nedelaji v beznem provozu. nechavaji si tuto zabavu na parkoviste nebo uzavrene prazdne cesty a tam se dobre pobavi i s erkem bez rucky.

Doporučujeme

Články odjinud