Nový Volkswagen Golf prošel prvním tuningem. ABT k němu přistupoval svědomitě

12 komentářů

Ernie
1. dubna • 18:38

Skutocne 235/20 R20? :-D

petr r. (petrumr)
29. března • 7:59

tuningoví firmy v německu končí, natož podomácku atd. už nemůžou upravovat homologovaný auta, šak v německu na to hlídání mají zvláštní policii.

ZF
29. března • 12:54

Která je tak zvláštní, že nepozná ani Bentley od Mustanga, a borcovi sebrali techničák za originální výfuk.. škoda, že to video na yt nemohu najít.

ZF
29. března • 19:38
mpolan
29. března • 12:48

Proč by nemohly upravovat? Samozřejmě, že můžou, jen se s tím nesmíš moc předvádět a machrovat, pak nikomu tuning nevadí. Jo, když se do toho pustí retard, který z toho udělá pojízdný kolotoč, a prohání ho třikrát za hodinu tam a sem, toho si zkrátka vychutnají.

Michal
29. března • 12:20

Hluková policie.

Stary pes
28. března • 21:02

Paci sa mi, tak nenasilne je to urobene...ale tie kolesa ked si predstavim na nasich okresnych cestach, asi bude treba na krankasy viac lepidla.

Smejkal
28. března • 19:49

Na těch vééélkých kolech vypadá jak rumunský žebřiňák s falešnými výfuky...:-/ někdy je míň víc...;-)

Q
28. března • 19:01

Zatím slabota. Kola má standardní Golf dostatečně velká. Co chybí, je třeba koncovka výfuku a dát pryč tu pseudochromovou náhražku v nárazníku. Pak trošku upravit motory, posunout omezovač otáček.

Michal
28. března • 14:29

Myslím že 20 na tak malé auto jsou už příliš co se týče vzhledu a bez DCC to bude katastrofa.U mého nového auta bez DCC skončili 18ky 225/40 v garáži a byli nahrazeny 17 normální rozměr.

Lulda
28. března • 17:09

Přesně tak, to nemá absolutně žádnou přidanou funkčnost. Lehký, kovaný 18” s vhodně zvoleným rozměrem pneu budou 1000x jinde. Tohle je čistě pro pozéry.

bzzz
28. března • 14:43

Ty 20ky jsou na machrovani na parkovistich u McD resp. nakupnich center.

Doporučujeme

Články odjinud