Nový Volkswagen Golf prošel prvním tuningem. ABT k němu přistupoval svědomitě

Osmá generace Volkswagenu Golf již míří do prodeje, takže je samozřejmé, že své nabídky už tasí i první tuningové společnosti.

Německý ABT je jednou z prvních tuningových společností, které se pustily do nejnovější generace Volkswagenu Golf. Výsledek je překvapivě decentní. Agresivní bodykit, křídlo na zádi a další koně pod kapotou tedy zatím nečekejte, ačkoliv touto cestou se ABT v budoucnu určitě nejednou vydá stejně jako u předešlých generací Golfu.

Černý exemplář osmého Golfu v zaváděcí specifikaci First Edition byl okořeněn pouze většími koly a upraveným podvozkem. Přesněji mluvíme o novém designu 20palcových kol ABT FR-C v dvoubarevném stylu s obutím Continental o rozměru 235/20 R20. ABT ví, že kola dělají auto, tudíž zájemcům nabízí pro nový Golf i alternativu ve formě 19- a 18palcových designů.

Volkswagen Golf R ještě neřekl poslední slovo. Od Němců má 450 koní a 500 N.m

Volkswagen Golf R ještě neřekl poslední slovo. Od Němců má 450 koní a 500 N.m

Na podvozek si úpravce dovolil nahodit kratší pružiny, takže světlá výška klesla o 25 až 30 mm k zemi (v závislosti na motorizaci a výbavě). Nové nastavení má pak vylepšovat ovladatelnost a stabilitu vozu a je rovněž kompatibilní pro modely vybavené adaptivním podvozkem DCC.

ABT dodává, že tyto úpravy jsou pouhou ochutnávkou finálního programu, který dílna pro bestseller z Wolfsburgu chystá. Nejpozději v létě letošního roku už budou dostupné i balíčky pro zvýšení výkonu benzinových a naftových motorů.

ADAC otestoval novou funkci VW Golf. Tvrdí, že jde o milník jako ABS či airbagy

ADAC otestoval novou funkci VW Golf. Tvrdí, že jde o milník jako ABS či airbagy

O ABTu je v poslední době slyšet, a to rovněž v oficiální spojitosti s koncernem VW. Nedávno firma představila svou elektrickou variantu dodávky Transporter, kterou lze objednávat i přímo skrze dealery VW. Na trhu Velké Británie pak společnost nabízí tovární tuning pro limitovanou edici Cupry Ateca, u níž zvyšuje pod zárukou španělské značky výkon až na 350 koní (257 kW) a 440 N.m. U nás se musí zájemci spokojit s původní třístovkou.

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků