Nový Volkswagen Golf prošel prvním tuningem. ABT k němu přistupoval svědomitě

Osmá generace Volkswagenu Golf již míří do prodeje, takže je samozřejmé, že své nabídky už tasí i první tuningové společnosti.

Německý ABT je jednou z prvních tuningových společností, které se pustily do nejnovější generace Volkswagenu Golf. Výsledek je překvapivě decentní. Agresivní bodykit, křídlo na zádi a další koně pod kapotou tedy zatím nečekejte, ačkoliv touto cestou se ABT v budoucnu určitě nejednou vydá stejně jako u předešlých generací Golfu.

Černý exemplář osmého Golfu v zaváděcí specifikaci First Edition byl okořeněn pouze většími koly a upraveným podvozkem. Přesněji mluvíme o novém designu 20palcových kol ABT FR-C v dvoubarevném stylu s obutím Continental o rozměru 235/20 R20. ABT ví, že kola dělají auto, tudíž zájemcům nabízí pro nový Golf i alternativu ve formě 19- a 18palcových designů.

Volkswagen Golf R ještě neřekl poslední slovo. Od Němců má 450 koní a 500 N.m

Volkswagen Golf R ještě neřekl poslední slovo. Od Němců má 450 koní a 500 N.m

Na podvozek si úpravce dovolil nahodit kratší pružiny, takže světlá výška klesla o 25 až 30 mm k zemi (v závislosti na motorizaci a výbavě). Nové nastavení má pak vylepšovat ovladatelnost a stabilitu vozu a je rovněž kompatibilní pro modely vybavené adaptivním podvozkem DCC.

ABT dodává, že tyto úpravy jsou pouhou ochutnávkou finálního programu, který dílna pro bestseller z Wolfsburgu chystá. Nejpozději v létě letošního roku už budou dostupné i balíčky pro zvýšení výkonu benzinových a naftových motorů.

ADAC otestoval novou funkci VW Golf. Tvrdí, že jde o milník jako ABS či airbagy

ADAC otestoval novou funkci VW Golf. Tvrdí, že jde o milník jako ABS či airbagy

O ABTu je v poslední době slyšet, a to rovněž v oficiální spojitosti s koncernem VW. Nedávno firma představila svou elektrickou variantu dodávky Transporter, kterou lze objednávat i přímo skrze dealery VW. Na trhu Velké Británie pak společnost nabízí tovární tuning pro limitovanou edici Cupry Ateca, u níž zvyšuje pod zárukou španělské značky výkon až na 350 koní (257 kW) a 440 N.m. U nás se musí zájemci spokojit s původní třístovkou.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

dnes | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků