Nový Volkswagen Golf přišel o neprávem vysmívaný motor. Bez tankování vydrží déle než řidič

11 komentářů (11 nových)

mika cilic
15. února • 4:08

v takovém autě by měla být spotřeba paliva nižší než průměr
https://tutuapp.uno/... https://9apps.ooo/...

Hlinda
25. ledna • 7:39

Bez tankování vydrží déle než řidič......? 😂😂😂😂Kec. Rozhodně nevydrží déle jak řidič. To jsou zas titulky..... 🙄

Petr Paulika
25. ledna • 6:11

Koukám, že nám tu nastupuje nový design trend v podobě svítícího loga a světel s 3D efektem. Taková pitomina, ale lidem se to bude líbit. Nebojte, soudruzi z Číny to do půl roku budou mít i na blinkrech. O vyšší ceně náhradních dílů nemluvě.
Závody o co největší tablet také úspěšně pokračují.
Uvítal bych spíše trend slevňování předražených aut.

DreadX
25. ledna • 11:45

Je to pitomina, uvital bych dobre udelane H7 lde svetlo stoji 5000 a ne tyhle moderni vymozenosti co stoji 50+ ....jenze i kdyby to delali, tak s lepsi vybavou nepujde spojit.

Hamarel
24. ledna • 19:46

Vyřazení tříválcového chrchle a nahrazení podladěným čtyřválcem je v dnešní době chvályhodný počin. Ještě by měli zapracovat na větší nabídce manuálu, třeba u GTI by jej jako alternativu k automatu určitě někteří zákazníci rádi viděli.

Dřevo Levně
24. ledna • 23:28

Mám oba motory a pocitově je tříválec 81kw lepší než ty dva spojený dvouválce 110kw.

Hamarel
26. ledna • 0:13

Blbost, čtyřválec je čtyřválec, to nikdo neokecá a navíc průběh výkonu u 1,5 litru bude daleko příjemnější než u litříku.

Dřevo Levně
27. ledna • 2:14

Jakmile u 1,5 přestaneš přidávat plyn nebo nejedeš do kopce znatelně přepne na dvouválcovej provoz. Měl jsem předtím 1,4 110 kw - můžu srovnávat.

Hamarel
27. ledna • 19:34

No a? To nic nemění na tom, že 1.5 je daleko kultivovanější a příjemnější motor i v podladěné verzi na 85 kW než tříválcový chrchel s 81 kW, protože větší objem zatahuje už v daleko nižších otáčkách (tříválec s manuálem má při rozjezdu dokonce tendenci chcípnout, takže je potřeba jít daleko více na plyn a ničit tak zbytečně spojku). A to že běží při minimální zátěži v dvouválcovém režimu na věci nic nemění, v motoru pořád kmitají čtyři válce, čtyři ojnice, takže z hlediska mechanického vyvážení je to pořád luxus proti tříválcovému ratlíkovi. A co se týče porovnání s 1.4, které sem nevím proč taháš, když se bavíme o srovnání s tříválcem, tak poslední generace 1.5 je zhruba do 100km/h stejně dynamická jako 1.4, ale pak od 100km/h do 200km/h 1.4 spolehlivě ujede, vyzkoušeno na ovci 3 vers. ovce 4, které obě mám ve firmě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dřevo Levně
28. ledna • 2:09

Ahá tak tobě pučili služebák abys zajel do myčky a je z tebe expert na motory?

Josef Kratochvil (Josef Kratochvil)
27. ledna • 20:49

Jel jsi s temi motory v Golfu, nebo jen vyvozujes zavery? Ten “chrchel” je na normalniho kratkeho Golfa vic nez dobry motor. Z tohoto pohledu by stara atmo 1.6 byl nepouzitelny brak :-)))

Doporučujeme

Články odjinud