Nový Volkswagen Golf má první české ceny. Základ moc nezdražil, teď má čtyřválec

8 komentářů (8 nových)

Moi Monami
3. dubna • 13:01

Kdysi dávno jsme jezdili ojetými auty za 1kč/km. Stačilo koupit dvouletý někdy i roční a zase ho po dvou letech prodat. To už dnes neplatí. Nejlacinější operáky nejlacinějších aut nižší střední jsou někde okolo 3Kč, většina ale spíš okolo 5Kč/km.

Dřevo Levně
4. dubna • 9:16

Ta koruna/km "kdysi dávno" byly větší náklady než dneska desetkorun/km

smějící se bestie 2
3. dubna • 10:42

JO,
85kW motory v základním vybavení, by bohatě stačily, kdyby ten VW Golf byl v té původní velikosti a nevyrostl o třídu výš, že !

Hamarel
3. dubna • 12:35

No myslím, že většina mainstreamové konkurence s tříválcovými chcípáky může základnímu 85kW čtyřválci 1.5 jenom tiše závidět.

ACE.
4. dubna • 9:21

Pouze té Evropské

Hamarel
4. dubna • 14:29

Té Korejské také.

J. R.
3. dubna • 11:41

V jaké původní velikosti? Rozhlédni se kolem sebe a zjistíš, že lidé jsou za 40let vyšší a tlustší, takže i ten golf se musel zvětšit. A to nemluvím o podstatně vyšších bezpečnostních standardech a z nich vyplývajících deformačních zónách, nebo nároků na komfort pro posádku.

smějící se bestie 2
3. dubna • 12:35

Doporučujeme

Články odjinud