"Často kopírován,nikdy nepřekonán" No doufám,že žádná automobilka nepřekoná golfa v co nejvíce pochcaných kalhotách. Das welt auto.
Ještě jste zapoměl dodat "dozvracel jsem" Prosím, dopište si to tam :-)
Kto nepouziva kimatizaciu, nevadi mu smrad a ohrozenie zdravia vdychovanim plesni, alebo si dal hardcore gumene koberce tomu to opravit netreba vlastne o tom nemusi ani vediet.Oni su vymakani ta firma.
Toto by sa Vam vo Volve nemohlo stat!
To se ti muže stát v uplně každem autě.... Takové Ferrari 458 při rychlé jizdě začalo hořet... Zatejkání nic není... pod zárukou se to proste opraví... občas se to někomu povede.
Největší průser jsou plísně a bakterie. Pak se lidi diví, že jsou stále nemocní, unavení a rakovina na vzestupu. Lidi, nepodceňujte výměny filtrů v klimačkách!
Filtr s tím nesouvisí. Dezinfekci potřebuje vlastní výměník, který je až za filtrem. Ten díky ochlazení povrchu pod rosný bod udržuje vlhkost pro růst psychrofilních potvor. Desinfekce je proto účinnější při demontovaném filtru. Pokud ho na vstupu vzduchu necháte, kvarterní amonné soli, které jsou účinnou látkou, neprojdou v dostatečné koncentraci až do výměníku a plísně vesele rostou dál.
A bude svolavaci akce ? Ani nahodou, protoze auta od koncernu jsou bezchybna a nevyzaduji svolavaci akce. Das Auto.
Tohle jsou opravdu novinky CEZET... Nevětší pitomost má nejvíce plusu:D O5 se ukazuje hloupost českého národa...
A to je novinka?
Tohle neni chyba super-modularni-platformy a dokonce ani konkretni znacky - jen lajdacke sestaveni konkretniho vozu. Tenhle problem jsem resil na vypujcenem aute v JAR (najeto pred nami asi 300km), kdy jsme si nejdriv mysleli, ze jsme rozlili flasku s vodou. Nakonec se jedna jen o spadlou hadici od svodu kondenzatu klimatizace pod auto gumovou hadici, asi 20 cm dlouhe. Jeji nasazeni trva asi 15 minut vcetne hledani, ktery plastovy kryt sundat a odkud to vlstne vyteka (kdyz uz jednou zjistite, ze to ma na svedomi klimatizace).
Lámu si hlavu proč jsou v tomto článku zmíněni jen Golf, A3 a Leon, když se tento problém týká i Oktávie. Že by kvůli štědrému inzerentovi Škoda Auto ?Nechci tento problém zlehčovat, sám mám nového Golfa, takže mě tyto zprávy rozhodně nenechávají klidným, ale ze článku Autobildu vyplývá, že únik vody způsobuje špatně smontované plastové potrubí, takže oprava by měla být vcelku jednoduše řešitelná. Navíc by na problém měly už v počáteční fázi upozornit upozornit 2 věci: mlžící se okna, mokrý koberec spolujezdce.Každopadně by měl VW uspořádat svolávačku, protože servisní intervaly jsou o nového auta dost dlouhé a možnost plísně u nového auta rozhodně není sranda.
Nejde o konstrukční ale montážní záležitost, takže se netýká všech montoven ani všech modelů a kusů.
zrejme mali v DAS auto montážnikov z Hyundaya. :-)
To jako že tam byl pan Vošický na brigádě a všech 300 000 aut poškodil? Tak tím se vše vysvětluje.
300 000? V systému je k dnešnímu dni 49 záznamů. Navíc Vošický je hloupě žvaní, ničeho jiného se od něj nedočkáme.
Ano podle popisu Autobildu souhlasím s tím, že to vypadá na montážní problém, přesněji řečeno lidský faktor. Právě proto se možnost špatné montáže týká všech montoven a všech modelů vyrobených do změny způsobu montáže, tzn. do června 2013.
Ludsky faktor. To by znamenalo, ze na tom jednom vyrobnom takte (pre neznalych je to usek vyroby kde sa dana vec montuje) pracuje jeden clovek a nepretrzite a to tri smeny denne. A robi stale tu istu chybu. Alebo je to inak?
Dělníci jsou na to,aby makali, a ne aby přemýšleli.Existuje nějaký technologický postup a nějaká dílčí kontrola.Hold za málo peněz málo muziky.
To sice ano ale žádné auto, ani rolls royce, neprochází 100% past-assembly kontrolou, takže na absolutně každém autě se může montážní problém projevit. A i ten nemusí být nutně zaviněn jen lidským faktorem. Může jít o vadnou šarži tmelu nebo řadu dalších ne-lidských příčin. Takže 2 efreeti: to neznamená, že tím octavia musí a nebo nemůže, být postižena taky. Může a nemusí.
Prave, ze z toho co sem pochopil ja, tak je problem v montazi plastoveho potrubi, jehoz dily se nijak netmeli, ale nejakym zpusobem spojuji/sroubuji/zasunuji. A kdyz se to smontuje spatne tak to potom proste tece. Tyto dily by mely byt podle Autobildu stejne i pro A3,Leon, Oktavku. Takze kdyz to delnik na lince spatne posklada(stres,neduslednost atd.), tak to netesni...tudiz mi z toho logicky vychazi, ze to neni neni problem jedne vyrobni linky a jednoho konkterniho cloveka..
neprotiřečíš si trochu? ..."když to dělník špatně poskládá..." ......."tudíž mi z toho logicky vychází, že to není problém jedné výrobní linky a jednoho konkrétního člověka"Takže myslíš, že ten co to špatně skládá (stres, nedůslednost, menstruace,bolavé zuby,...) dělá na všech linkách od Martorellu po Shanghai?
Že to bude zase nějaká ta moderní vychytávka? Takové osvěžení smradlavejch nohou v létě bude docela příjemné! :-D
Nie je nic nove, trebars do Touaregov tieklo tiez, vyriesila to technicka zmena.Problem nie je v spolocnej platforme, problem je v prilis uponahlanom vyvoji a setreni na nezmysloch. K tomu este aj to, ze ludia su stale dostatocne blbi na to, aby na nalepku ´neu, new, nove´ sadali ako muchy na lep - mam za to, ze kazdy zakaznik, ktory kupi auto z prveho roku-dvoch vyroby by mal dostat aj clensku kartu do klubu pokusnych kralikov a gratulaciu ku kupe polotovaru. Kedy im uz konecne niekto vysvetli ze ta nalepka neznamena nic ine ako 'predrazene, neodskusane'.Na jednej strane mame super hyper zlozite ekohovadiny /rozumej k.rvitka/, na druhej sa zabuda na zakladne veci. Setrenie odnasaju to v poslednom case taketo 'mechanicke' zalezitosti. Lekciu s motormi mame /snad/ za sebou, teraz zrejme nastupi podobna skusenost s takymito capinami. Ocakavam ze dalsou bude nejaka 'made in bohvie kde' elektronika a nakoniec to zabije dajaka eko-hovadina. Tak snad o dva roky to uz bude dotiahnute vsetko :-D
Nejen do nich. Teklo už dávno do Škody 742 alias 105/120/130 na stejném místě, tam pochopitelně ne z klimatizace ale za deště díky nečistotami (listím apod.) ucpaným odvodům vody. Ze stejného důvodu už teklo do téměř každého dalšího modelu pomalu všech výrobců. Některým teče ze stejného důvodu střešním oknem. K tomu slouží servisní prohlídky a čištění všech možných odvodňovacích trubek a hadiček. Což značkový servis zpravidla provede, neznačkový jak kdy. Klima to ale dělá jen málokdy, takže odvod kondenzátu nebývá součástí servisní pozornosti. Pokud si vzpomínám, tak identický problém existoval před přesně 20lety u jedné série Seatu Toledo a vyřešila to konstrukční změna odváděcí trubky kondenzátu.
opravdu na 100 000m nebo kilometru?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.