Nový Volkswagen Golf má problém, cestujícím teče do bot

V dlouhodobém testu německého Auto Bildu na 100 000 km se objevila nečekaná závada: do interiéru zatéká voda z klimatizace.
Nový Volkswagen Golf má problém, cestujícím teče do bot

Německý časopis Auto Bild pravidelně podrobuje novinky na trhu dlouhodobým testům na sto tisíc kilometrů. V závěru čeká každé auto demontáž a důkladné zhodnocení opotřebení všech součástí. Někdy ale není třeba čekat na odhalení problému až do závěru testu...

Test Volkswagen Golf 2.0 TDI 4MOTION: Něco za něco

Test Volkswagen Golf 2.0 TDI 4MOTION: Něco za něco

Technici Auto Bildu totiž zjistili, že jim při testování Volkswagenu Golf sedmé generace teče do bot. Doslova. Chybně namontované drenážní vedení odvádělo kondenzovanou vodu z klimatizace tak nešťastně, že zatékala do prostoru pro nohy u pravéhp předního sedadla. Výsledek? Páchnoucí koberce, zamlžená okna, údajně i množení bakterií.

Auto Bild upozorňuje, že to je jedno z rizik modulární platformy MQB: velké úspory při vývoji a výrobě se mohou změnit ve velké problémy, protože jedna konstrukční chyba může zasáhnout i několik modelů různých značek. 

Volkswagen v červnu 2013 upravil technologický postup při montáži tak, aby už k chybě nemohlo dojít. Ještě před tímto datem ovšem skupina vyrobila na tři sta tisíc nových Golfů, A3 a Leonů, které by teoreticky mohly být zatékáním dotčeny. Automobilka pro Auto Bild uvedla, že dosud řešila v souvislosti s tímto problémem 46 reklamací. Je to podle vás hodně, nebo málo?

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků