Nový Volkswagen Golf GTI Clubsport konečně oficiálně. Svých 300 koní představil v Zeleném pekle

12 komentářů (12 nových)

OnlyTruth
3. června • 15:46

300k na predny pohon je vela

Miloš Dundr
3. června • 21:16

V Golfu GTI není problém 300 koní při pohybu vpřed, horší je ten zástup berliček než se těch 300 koní přenese na silnici v použitelné podobě: Elektronický samosvor, DSG..... Tohle všechno zrychlí průměrného řidiče, nadprůměrného zpomalí... GTI už holt není rozverná hračka ale status...😁

Hamarel
3. června • 22:28

Samosvor i dsg zrychlí samozřejmě i nadprůměrného jezdce. Ani nejlepší piloti nedokáží řadit s manuálem stejně rychle jako dvojspojka. A samosvor v zatáčce také nejde s otevřeným diffem okecat. Přenos hnací síly na vnější zatížené kolo díky samosvoru toho dobrého řidiče naopak zrychlí daleko víc než toho průměrného.

Miloš Dundr
3. června • 23:17

Ohledně dvouspojky: nesouhlasím, dvouspojka nevidí za řidiče trať a nepodřadí k aktuální potřebě rovnice "kroutak/otáčky/výkon"- vždycky má nějaký "průměrný "algoritmus. Něco jiného je možnost sekvenčního řazení automat, ale to už musí bejt zase ta "hlava", že...
Ohledně zrychlení u samosvoru: já mluvím o elektronickém, vs. mechanickém. GTI má elektronickou náhražku aby byla spotřeba nižší a opotřebení pneumatik také. Každopádně mechanický samosvor je "navostro" zcela jinde a to bez ohledu na to, jestli šlape na plyn Jouda nebo závodník 😁

Hamarel
4. června • 9:26

Nesmysl, dvojspojka v GTI a v R má možnost manuální volby pomocí pádel a nepodřadí a vlastní změna převodů ať již nahoru nebo dolů je vždy daleko rychlejší než u jakékoliv kombinace řidič-manuál. GTI nemá elektronickou náhražku (XDS), ale elektronicky řízený mechanický samosvor. Pleteš si pojmy s dojmy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Miloš Dundr
4. června • 10:53

Diferenciál u WV funguje jako Haldex, něco zachrání, něco posere, stejný princip, stejné výhody i nevýhody (pripojuje se až ve chvíli, kdy elektronika zaznamená problém). U DSG je problém jasný z tohoto videa, kde papirove nejlepší GTI na zrychlení v pohybu pohoří.... Čímpak to je?😁
https://youtu.be/tT9equ-M_3Q...

Dřevo Levně
3. června • 18:13

Na suchu cajk. Na mokru je to hodně i na 4x4.

Miloš Dundr
3. června • 21:22

Není, a právě na mokru nebo jiných
sajrajtech je vyšší výkon při 4x4 výhoda, tedy pokud je vůz ještě dobře vyvážený..... Ale to jistě víš 😁

Dřevo Levně
4. června • 7:19

Jj. v tom žijou všichni. Než to utrhnou. Pak sedí v neovladatelnym ingotu a čekaj jak to dopadne.

Miloš Dundr
4. června • 10:54

O gramlavych rukou se nebavíme....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dřevo Levně
4. června • 16:13

Permanentni 4x4 (kdysi audi, subaru, suzuki) jenom čekalo na jezdeckou chybu - typicky prudký pohyb volantem a tradá mimo silnici. Na 4x4 nečekaně snadno.

Miloš Dundr
4. června • 16:46

Některý stroje z konce éry skupiny B měly někde kolem 800-1200 koní....to je samozřejmě absurdní výkon ( z dobových záběrů bylo jasné, že výkon nebyl problém) a víc než polovinu řízení obstarával plynový pedál (s občasnou turbodirou to musel být zážitek jako prase). Je jasné, že fyzika takových letadel už byla dávno za čárou a tak to stopli.... Každopádně nic rychlejšího už nevzniklo..

Doporučujeme

Články odjinud