VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. Má však i velice bohatou výbavu

130 komentářů

Q
22. prosince • 8:29

Rok 2020 a v základní výbavě není tempomat, jehož výrobní náklady jsou prakticky nulové? Volkswagen chce zamířit do teritoria low-endu, že šetří na zadních reproduktorech nebo nastavitelných bederních opěrkách sedadel?

petr r. (petrumr)
22. prosince • 8:40

Nejhorší je na tom, že golf má i bezpečnost za příplatek. Tempomat bych u auta oželel, ale omezovač ne.

Mirek
22. prosince • 12:55

Ten v hlavě ti nestačí?

petr r. (petrumr)
22. prosince • 17:34

Někdy ho máš vypnutý, já tomu říkám šestý smysl. Potřebuješ na plachetnici anenometr nebo ne?

Josef
23. prosince • 19:45

Mirek ti položil otázku ohledně omezovače srozumitelně, cituji:"Ten v hlavě ti nestačí?"
No a ty jsi zareagoval přesně v kontextu toho, co ti napsal Mirek - v hlavě máš omezovač, jsi "myšlením" omezený - nerozumíš ani tomu, co přečteš. Místo zdejších tvých příspěvků raději sleduj ten anemometr a dávej pozor, aby ti silnější vítr nevyfouknul z hlavy to minimum rozumu, kterým jsi byl přírodou obdařen.
:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
23. prosince • 21:47

moment pepíčku, každý má v hlavě-mozku(jestli ty ho nemáš jinde) omezovač neboli šestý smysl, třeba já jsem yachtař a nikdy jsem nepotřeboval nápovědu odkud fučí větr, každýho koho jsem vezl se mě na to ptal. Tak pepíčku, jak vlci se baví, tak jdi šoustat nohama do koutu, ty nerozumíš základním věcem a trochu ses prozradil, že nejsi ani manuálně zručný. Máš vůbec roadstera a jezdíš s větrem o závod? Asi ne, ty jsi asi gaučák a vítr ve vlasech nemáš rád.Ty potřebuješ 500l kufr jak píšeš.:-D

Josef
26. prosince • 12:11

:-)):-))
Hele jako petr r. (petrumr) 22. 12. 2019 08:40 jsi napsal, cituji tě: "...Tempomat bych u auta oželel, ale omezovač ne."
Na to ti Mirek 22. 12. 2019 12:55 reagoval, cituji Mirka: "Ten v hlavě ti nestačí?"
A ty jsi pokračoval petr r. (petrumr) 22. 12. 2019 17:34, cituji tě: "Někdy ho máš vypnutý, já tomu říkám šestý smysl. Potřebuješ na plachetnici anenometr nebo ne?"
Potom jsem se do toho vložil já Josef 23. 12. 2019 19:45, cituji: "Mirek ti položil otázku ohledně omezovače srozumitelně, cituji:"Ten v hlavě ti nestačí?" No a ty jsi zareagoval přesně v kontextu toho, co ti napsal Mirek - v hlavě máš omezovač, jsi "myšlením" omezený - nerozumíš ani tomu, co přečteš. Místo zdejších tvých příspěvků raději sleduj ten anemometr a dávej pozor, aby ti silnější vítr nevyfouknul z hlavy to minimum rozumu, kterým jsi byl přírodou obdařen.
A ty jsi potom "exceloval" a korunoval diskusi petr, r. (petrumr) 23. 12. 2019 21:47, cituji:
"moment pepíčku, každý má v hlavě-mozku(jestli ty ho nemáš jinde) omezovač neboli šestý smysl, třeba já jsem yachtař a nikdy jsem nepotřeboval nápovědu odkud fučí větr, každýho koho jsem vezl se mě na to ptal. Tak pepíčku, jak vlci se baví, tak jdi šoustat nohama do koutu, ty nerozumíš základním věcem a trochu ses prozradil, že nejsi ani manuálně zručný. Máš vůbec roadstera a jezdíš s větrem o závod? Asi ne, ty jsi asi gaučák a vítr ve vlasech nemáš rád.Ty potřebuješ 500l kufr jak píšeš."
---------------------------
Potrdil jsi, že jsi totální trotl, který si sám sobě protiřečí:
Tvé sdělení: "Tempomat bych u auta oželel, ale omezovač ne." oponuješ sdělením: "...nikdy jsem nepotřeboval nápovědu odkud fučí větr." - se dá vysvětlit též tak, že na vodě jsi "mořský vlk" ale za volantem "žabař", který potřebuje omezovač, protože ti ten v tvé hlavě nestačí...A na to ostatní, co z tebe "vypadlo" je zbytečné reagovat, to je samo o sobě dostatečným důkazem, co jsi zač a jak (ne)myslíš a jak funguje ten tvůj "omezovač":-)
Jo a ještě si někde nastuduj rozdíl mezi roadsterem a sportovním sedanem. Já jsem nikdy nepsal, že mám radstera, to se urodilo jen v tvé "kedlubně" (bez anemometru...:-)).

petr r. (petrumr)
23. prosince • 21:49

jo a pepíčku řidičák mám od 14 na malou motorku a od 13 na malou plachetnici.;-)

Josef
26. prosince • 12:14

Pokud je to, co píšeš, pravda, tak jsi poskytl důkaz, že dnes dají řidičák kde komu, i retardovi. :-) (a je to na silnicích a v některých příspěvcích zdejších "diskusí" Autorevue vidět...)

Michal
23. prosince • 9:58

Petr r každý nemá na to aby jezdil Toyotou podle spritmonitoru za 7,5l.Radši za 5,5-6l(1.0tsi a 1.5tsi).Dochlazovaní motoru se po běžné jízdě dělat nemusí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
23. prosince • 16:56

já o spotřebě nic nepíši, ale u té toyoty ta spotřeba je za dvě auta ve městě, kdežto ty píšeš o tsi spotřeba při 90 mimo město na jeden vůz. Prohlédni si spotřebu na karty ccs pro firmy, octávka normálně vykazuje spotřebu 8,4l/100km v průměru na fleet.

Q
24. prosince • 7:49

CCS pro firmy? Jenže polovina majitelů těch karet z toho kupuje benzín i do soukromého auta, kterým jezdí manželka, pak to dělá těch 8,4:-D
Druhá generace TSíček, kde už se nechladí kazalyzátor benzínem, je i při svižnější jízdě poměrně úsporná.

Michal
24. prosince • 13:31

Q to víš Petr musel mít reakci a nic jiného z větší spotřebou nenašel.

petr r. (petrumr)
25. prosince • 8:04

správně, doba už je pryč aby u čerpačky řidičovi dali rovnou peníze, nejvíce se mě líbí jak u nás je plácek a tam se přečerpává nafta do kanystrů a ten plácek používá taky dopravka, když nemají nic na vysílačce. :-D

Michal
24. prosince • 1:15

Petr r.mimo město při 90km/h mi O3rs tsi žere 5litrů a průměr mimo dálnice mám tesně pod 7litrů.Myslel jsem průměr běžných uživatelů stejně jako u Toyoty.Na spritmonitor je to podle tankovaní a ne dle pp.

Josef
21. prosince • 22:12

Některé názory "diskutérů" a "znalců" jsou opravdu roztomilé...:-) Přitom stačí jednoduše si obě auta vyzkoušet. Někdo dá potom přednost Golfu a někdo jiný Corolle, protože každý má jiné požadavky, jiné priority a jiné vnímání. A též jiný vkus. Obě auta jsou dobré alternativy výběru. Slušná kvalita a slušné parametry. Kdo má vyšší požadavky, míří jinam. Ale musí se připlatit, což je logické. Já osobně bych v této kategorii dal přednost tomu Golfu. Golfu bych dal přednost i před Octavií. Akorát ta cena Golfu - moje představa motorizace a výbavy cenu "našponuje" do takové výše, že už je lepši aternativou připlatit si a posunout se do kategorie výše do středí třídy. Někdo jiný to ale může vidět jinak. Proč ne, vždyť je to v pořádku. Proto je na trhu více alternativ a je z čeho vybírat. Ať si každý vybere, co se mu líbí a co mu vyhovuje. A některé zdejší plakátové "řidiče" - "znalce" je dobré brát akorát s nadhledem a pro pobavení. :-)

petr r. (petrumr)
22. prosince • 8:47

Josefe- golf a octávie?, Víš vůbec co chceš za auto, měříš metrem auto před koupí nebo ty ani nevíš jaký je rozdíl mezi octávií a golfem?:-D Přečti si článek a podívej se na fotky jak gofl vypadá. Napiš to zkráceně, na golfa počkat, až budou akční modely jak třeba u toyoty prestige.

Josef
22. prosince • 11:07

Protože Octavii mám jako služební od od 2. generace a vystřídal jsem jich několik, tak ji moc dobře poznám a vím o rozdílech ve srovnání s Golfem. Na rozdíl od tebe, Petře, si všechno osobně vyzkouším a to, co si někde přečtu, beru s velkou rezervou. Když jsme u toho tvého "přečtení", tak jsem to napsal srozumitelně, ale vidím, že to tobě nestačilo. Proto to pro tebe zopakuji, cituji:
"Přitom stačí jednoduše si obě auta vyzkoušet. Někdo dá potom přednost Golfu a někdo jiný Corolle, protože každý má jiné požadavky, jiné priority a jiné vnímání. A též jiný vkus."

petr r. (petrumr)
22. prosince • 18:06

dobře..chci auto pro radost a tak si koupím autobus, tam se přeci ta přepravka piva vleze lépe.:-D
A když ty auta dobře znáš tak jistě ses podíval aji za sebe, nemá ta octávia větší kufr? Nebo to pro tebe není priorita, hlavní je barva.:-D

Josef
22. prosince • 18:35

Je vidět podle obsahu tvých "příspěvků", že jsi toho rozumu moc nepobral. Služební auto Octavii Combi mám přidělené a co dostanu, tak s tím jezdím. Jako soukromé (a pro radost...) nemám autobus, ale sportovního sedana. Pro méně chápavé jedince typu petra r. připomenu, že to, co jsem uvedl, že bych dal přednost Golfu před Octavií, jasně ukazuje, že kufr není pro mne priorita. V soukromém používání auta mi stačí objem zavazadlového prostoru 450 - 500 litrů. Lyže se mi vejdou dovnitř a kola na nosič vzadu na kouli. Jo a pivním skautem nejsem a přepravky s pivem nevozím.:-) To je asi důležité pro tebe, a proto argumentuješ zkušeností s tím autobusem, do kterého se ti těch přepravek vejde dostatek. Soudě podle tvého projevu máš ten mozek propláchnutý pivem dostatečně... ;-) Měj se tedy hezky a užívej si Vánoc a o mne a o kufr mého auta se už raději nestarej.:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
22. prosince • 20:43

Uklidni se. Když nejsi skaut tak co jsi?

Mirek
21. prosince • 22:45

Josefe, pokud jde o cenu, tak se asi naplňují předpovědi o tom, že "spalovací" auta zdraží kvůli elektroautům, čas 20:17 https://www.youtube.com/watch...

mpolan
22. prosince • 12:18

Hoši, nežerte ty konspirace tolik.

Josef
22. prosince • 17:41
Josef
22. prosince • 17:46

Jo a to není všechno, co si na nás v příštích letech ještě "ekologičtí" politici "vymyslí"....;-)

Mirek
22. prosince • 13:27

To by mě moc zajímalo, co je na tom konspiračního? Nebo si snad myslíš, že si to Michal Karpat vymyslel?

Josef
22. prosince • 11:24

Ano, Mirku, už jsem se o tom též v diskusu zmiňoval. Auta - jednotlivé modely dostanou "přirážku" za takzvanou "uhlíkovou stopu". Předpokládám, že se tato "přirážka" v nějaké podobě přesune do cenového zvýhodnění elektroauta a projeví se to v konečném důsledku, že všechny typy pohonu (kromě vodíku - zatím) vyjdou cenově v podstatě nastejno. A potom už bude asi úvaha o pořízení elektroauta zajímavá. Na dojíždění do práce a obchodní pojíždění třeba pro pojišťováky, doktory, pošťáky, opraváře, rozvážkovou služby apod. taková auta budou dávat smysl - přes den těch cca 150 - 200 km bude stačit (a v nejhorším někde přes oběd nechat auto dobít - trošku dobít baterky) a přes noc bude auto zase ráno "energeticky" připraveno.
Mne se tento "vývoj" ale týkat nebude (jezdím "dálky") a projeví se akorát v tom, že za "klasické" auto hold si připlatím (a firma si také připlatí). Nebo bude dostupný vodík, ten by mi dával smysl. Toho se ale už nedožiju. Stejně - čeká mne vzhledem k mému věku koupě už jen jednoho pořádného auta a nějak tu jednorázovou "přirážku" v ceně "přežiji".
Přeji Ti hezké Vánoce a mnoho šťastných km bez nehod. :-)

Mirek
22. prosince • 12:53

Hold se vzdává.

Mirek
22. prosince • 13:10

A co tak nepoužívat nick někoho jiného? Není ti trapně psát tímto způsobem? On to dobře ví, ale chybička se každému vloudí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
22. prosince • 20:44

A jejda, tohle ti vadí? Před pár dny jsi mi psal něco o střelení do vlastní nohy když jsem uvedl, že nepř. povinná registrace by lecos vyřešila. Tohle určitě. Co se takhle střelit do vlastní hlavy, možná by se v ní rozsvítilo.

Mirek
22. prosince • 20:59

Jenže tohle nemá nic společného s úrovni a slušnosti komunikace, kterou jsi řešil. Klidně se střel.

.
22. prosince • 21:07

Když myslíš, pokud tedy...

Mirek
22. prosince • 14:15

Ví kulový. A proč bych měl používat např. nick Pepa když jsem Mirek?

Mirek
22. prosince • 17:06

Hodně "chytrá" odpověď. Evidentně, kdo tady ví kulový budeš evidentně ty.

Mirek
22. prosince • 17:18

:-D:-D:-D

Pantani
21. prosince • 18:07

Mně se nelíbí ty ústupky kvalitě, co VW u Golfu dělá a zahraniční recenze to potvrzují: vzadu tvrdý plasty, už to nemá ani krytky zámků, u kapoty chybí plynový vzpěry. Co dalšího, nebo co následuje pod kapotou? Na čem dál se ještě šetřilo?
Sedmičkový Golfy měly problém (nebo stále ještě mají?) s uložením náprav, kde je pryž u G6 zaměněna za plast u G7. Nápravy pak mlátí a vržou a prakticky na to neexistuje oprava, jen to promazávat.
Když vidím ty úlevy (zámky, vzpěry, plasty), chce se mi brečet. Upozorňuju na to, že G8 má zpoždění kvůli SW toho neergonomickýho bazmeku bez tlačítek. Chcete fakt dělat VW testera? Pak to kupujte co nejdřív.

Denny
21. prosince • 17:09

Novou Toyotu Corolla mám tři měsíce, konkrétně 1.6 atmosféru sedan a jsem s ní naprosto spokojen. Jezdím 80% město a zbytek okresy. Podvozek super, spotřeba rovněž a sedí jak pribita. Jsem klidný řidič a rozhodně nejezdím jak většina prásaku z koncernu VW. Jen ať si ty 3 hrnky o objemu 1.0 všichni koupi, nebudou s tím jezdit jak magoři a hlavně jim to nebude coudit a smrdet, jak fabrika....

JohnST
21. prosince • 18:55

Rozhodne nemozes jazdit ako vacsina koncernu lebo ten tvoj motor je lemra lina....B-]

petr r. (petrumr)
22. prosince • 17:29

132koní stačí v pohodě až až. Koncernisti stejnak musí čekat po jízdě až se schladí turbo, nebot to automatický dochlazení někdy nefunguje jak má a tak on je na místě dříve.:-D Čím ty jezdíš, možná to máš v nicku a auta co mají v názvu ST nejsou tedy určený na každý den, možná tak poruchy, ale máš průkazku na mhd?:-D

tom
23. prosince • 9:35

Nez s atmosferou podradis, tak uz to.male turbo.davno foika

mpolan
24. prosince • 10:48

Tyhle pohádky mám strašně rád... Hlavně třeba u DSG, která drží otáčky tak zoufale nízko, že pak dvě sekundy trvá, než se motor vzpamatuje.

Jozef
21. prosince • 15:18

Všetci čo tu píšu hanlivé články o Toyote , žiadnu nemajú ani nemali .Prečo je potom Corolla najpredávaňejší model na svete ?!?!?!?! Prečo tento hybrid kupujú taxikári po celom svete ?!?!?!?.........preto že je nekvalitná ?!?!?!?!

Pospa
16. ledna • 23:34

Jozef přesně pravdu máš. Byl jsem v Paříži každé druhé taxi Prius

Peter
21. prosince • 17:25

Vieš kolko ludí žije v Azii a Amerike ?To sú hlavné trhy pre Toyotu a nie Europa.Tu má predaje priemerné.Kedže sme Európania tak porovnávaj kolko predá aut v Europe a to už taká sláva nebude.Momentálne Corolla je ozaj pekné auto ale má dosť nedostatkov/malý priestor,infotainment atď/a uplne zbožnujem na Toyotách kolískove červené uzamykanie všetkých dverí z vnútra a aj tie digitálky na prístrojovke.To sú myslím osemdesiate roky.Ja osobne si to trochu všímam a väčšinou na Toyotách jazdia penzisti a dámy 60 +.Nehovoriac o tom že Toyota naliala do F1 miliony a zdupkala po pár rokoch z F1 s totálnym fiaskom.Nedokázali urobiť poriadny motor.Momentálne okrem Corolly nemá Toyota podla mna žiadne pekné auto.Ale prečo sa tu bavíme o Toyote keď králom segmentu vždy bol a aj bude GOLF !!!!!

Blábolení
21. prosince • 18:22

Tak se jdi podívat na Camry v plné palbě. To je nejkrásnější a na pohled nejluxusnější cestovní mainstreamový vůz.

Marek71
22. prosince • 12:08

Taky se mi líbí a jde sehnat v plné výbavě za 800-850, co mi přijde slušná cena.

petr r. (petrumr)
21. prosince • 17:53

V evropě je na každým rohu servis škoda VW a seat nebo audi, podívej se na mapu a zjistíš, že tak po 30km. Už to chápeš? Koncern potřebuje na toho golfa plnou armádu mechaniků, kdežto toyota si může dovolit mět servis po 100km. U nás jezdí na toyotách hlavně mladí co umí počítat, podívej se jak se prodává C-HR v hybridní verzi.

Marek71
22. prosince • 12:07

A nebude to tím, kolik se tady prodá Toyot a kolik loncernovych aut, ty Einsteine? :-)Někdy fakt žasnu...

Michal
22. prosince • 12:54

Petr.r si sám naběhl.Dejme tomu prodej 15ks koncern-Vw,Seat,Škoda,Audi,Lambo,Porsche(servis 30km) vs 1Toyota(servis100km)=toyota výrazně poruchovejsi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
22. prosince • 17:13

budou svátky, tak nechci aby koncernisti měli deprese. Tak škoda má 229 servisů,VW 41 a nebudu počítat audi a seat, toyota má 20 servisů spojený s lexusem a subaru. Já jsem měl toyoty, když nejbližší servis i prodej byl ve Vídni a nikomu to nechybělo.

tom
23. prosince • 9:33

No vidis, ja radeji zajedu na garancku do 5 km vzdaleneho servisi.nez.tomu venovat celej den a jezdit do Vidne.

Michal
23. prosince • 1:56

Servis vlastně netřeba.Poprvé vyzvednu nové auto a pak tam už netřeba.Max jednou na garancku.

petr r. (petrumr)
23. prosince • 21:33

já to dělám stejně, jedna garančka a třeba pro vadný čidlo nemá cenu jezdit do servisu, než by ses objednal, tak to je vyměněný. To stejný jak s těma motorkama, nechápu jak někdo může jezdit na motorce a dává to do servisu.

.
22. prosince • 9:09

Tak to už zůstává rozum stát nad tím jakou debilitu jsi schopen zplodit. :-D

Michal
22. prosince • 11:04

., :))

Michal
21. prosince • 17:13

Asi proto že hybrid je dobrý do města ale že by v tom jezdily ve velkým kdekoliv v evropě nevím.Buď rád že octa se neprodává v americe.Pak byla toyota druhá.

Marek71
22. prosince • 12:04

Samozřejmě, ten 1.8 bude spíš do města. Ale říct obecně, že hybrid je vhodný jen do města nelze. Jezdím hybridem dálky a je super, když to na dálnici točí 1300 otáček, krásné ticho. A spotřeba jako se stejně velkým dieselem. Pravda, není to uječená 1.8, ale opravdový motor se 6 válci :-)

001
21. prosince • 13:41

Golf nebrat, za auto nižší střední třídy jsou to zlodějský peníze.

Jano
21. prosince • 19:09

Trefa. Mali sme niekoľko VW z toho 3 golfy 6.7. Výmena oleja + základná prehliadka 256e.To je pálka.Za obdobie 3 r, sme dali na opravy 6200e nikdy,

Quasimoto
21. prosince • 22:13

VW ma drahy servis?Mne pride drahy u Hyundai/Kia, kde clovek musi kazdy rok alebo 15.000km na rozdiel od Golfu s 2 rokmi/30.000 km. Pride mi lacnejsie zaplatit raz za 2 roky okolo 230 eur vo VW ako kazdy rok 160-170 eur v Hyundai/Kia.Za 5 rokov pri najazde 15.000km/rok je to 460 vs. 800 eur v prospech VW.6200 za opravy za 3 roky? Asi nie u noveho auta, nie? Kedze nove VW maju zaruku vacsinou 5 rokov a ak nemaju, stoji len cca 350eur.
Osobne by som ziadnu znacku nekupil nove bez zaruky 4-5 rokov.

Pavel
22. prosince • 11:12

2 roky 30tisíc km na jeden olej? To může říct jenom řidičské jelito. VŠICHNI experti už roky
varují před podobnou neúdržbou, která ničí přímostřikové motory (benzín i nafta) napříč značkami. Renault (Tce), celá VW group (TSI), Ford (Ecoboosty) a podobně. Jakoby nestačilo, že tyhle motory nebyly vůbec spolehlivé, ještě to totálně pohřbili olejem na 2 roky a tankováním N95, který nesnášely už FSI motory. Jestli rád zakarbonovaný motor, tak klidně 2 roky a 30tisíc km .....

Josef
22. prosince • 12:15

Je hezky vidělt Pavle podle "příkladu" Quasimoto | 21. 12. 2019 22:13, jak skvěle funguje marketing VW (Škoda,...), jak jsou cílení zákazníci této značky perfektně zpracovaní a přesvědčení o "výhodnosti". Výsledky prodeje to dokazují. Navíc další pozitivní výsledky pro koncern vycházi v oblasti servisu, mají zajištěn pravidelný přísun zakázek... Takovým "zákazníkům" akorát sdělí, že nedodržoval provozní podmínky a chyba je na jejiech straně (něměli jezdit krátké vzdálenosti,....). Vzpomněl jsem si na příklad, kdy VW na základě stížností a žalob v Německu dal v případě VW Pola, Fabie s naftovými motory ke klíčku k zapalování minibrožurku - informaci, že musí po opakovaných studených startech a ježdění na krátké vzdálenosti motor pořádně protáhnout na větší vzádlenost ve vyšších otáčkách a tím vypálit filtr pevnách částic. Zákazníci údajně nebyli informováni prodejci o nevhodnosti naftových motorů na krátké vzdálenosti... Zkrátka - zákazníci (a řidiči) jsou různí... Na druhou stranu některé automobilky vyhlášené spolehlivostí motorů tu pověst nemají třeba z hlediska mimořádné konstrukce a kvality motorů, ale z prostého důvodu stanoveného krátkého intervalu výměny oleje. Jenže jejich výsledky prodeje v Evropě a zejména v Česku jsou žalostné... Kdo se vyzná a autům rozumí, ví co a u koho kupovat. Takových zákazníků je ale malé procento. Většina "zákazníků", na které je nastaven příslovečný marketing koncernu, je přesvědčena o své nejlepší volbě a o tom, že mají auto s "nejlevnějším" provozem. Jak je to v reálu, to nesledují a nemají čas ani ochotu si to ověřit. Spokojenost zákazníka je ale rozhodující a když jsou spokojeni, tak proč jim to vyvracet, že? ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tom
23. prosince • 9:31

Jasne, takze vetsina jou nepoucitelni blbci, jen.ty a tobe podobmi jste experti. Ty radio

Josef
23. prosince • 19:34

Myslím si, že pod nickem nereagoval tom, ale "tom" - zdejší "dement", který neumí číst, neumí myslet, a protože neumí číst tak nerozumí textu, který sotva odslabikuje a pozornost udrží sotva nad textem s délkou jednoduché věty.
Z toho, co jsem uvedl, jasně vyplývá, že ten, kdo ví, co chce a co potřebuje, nakupuje bez ohledu na reklamu. To se týká i fleetu. Jak jsem uvedl příklad výběru naftových motorů retailovými zákazníky koncernu VW, kteří provozují auta v režimu , který není vhodný pro naftové motory s filtry pevných částic a stejně tak i příklad stanovení intervalu výměny oleje, je jasné, že je to nastavené pro fleetového zákazníka, který způsobem provozu a délkou používání problémy nemá, protože než se vyskytnou, tak auto vrací a přebírá nové. A typický český zákazník, který takové auta kupuje jako použité, může mít problémy. Pokud ale dobře vybere a auto si pořádně prověří (proměří v servisu) a prohlédne a bude se k autu chovat normálně, tak může leccos zachránit. Na co jsem reagoval, to byl ten interval 30000km výměny oleje - všichni, co tomu rozumí, vyměňují olej po roce a max po 20000km (spíše po 15000km).
A co se týká těch nepoučitelných blbců, o tom by mohli povídat prodejci autobazarů....
Jo a myslíš si, že to pověstné "Simply Clever" účinkuje na fleetové zákazníky? Ti vybírají podle jiných měřítek a Škoda to moc dobře ví. Cenová politika pro fleet je velmi zajímavá a úspěšná a je to o ceně a provozních nákladech (proto těch 30000 km výměny oleje, no, dnes se hovoří o proměnném intervalu a ten "posun" měl určitě důvod...) a není to o "škrabce" ve víčku nádrže Simply Clever....

Michal
22. prosince • 11:23

Podle toho jak to Trenér myslel.První výměna možná při druhé výměně 2roky/30tkm ten olej vydrží a dobrovolně s vany nepůjde.Jsem měnil po roce a 15tkm(né moje) na 1.0tsi a byla to trochu ridsi VAZELÍNA.

petr r. (petrumr)
22. prosince • 8:33

a proč bys nekoupil auto s dvouletou zárukou? Ty máš nějaký zkušenosti s tím golfem? Ty jako si myslíš, že se ti ty druhý auta kurví jak koncern.

Ptr078
22. prosince • 1:26

Mam 4 rocny golf 1.4, menil som iba stierace, vsetko funguje ako ma, olej menim kazdych cca 10tisic. A na zaklade mojich skusenosti, nebal by som sa kupit dalsi golf. Ale novy sa mi nepaci predok, tak asi kupim nieco ine

expat
22. prosince • 13:54

Mám 7 letý Yaris a neměnil jsem na něm krom oleje nic. B-] Příští rok bude nový model....budu měnit....;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
23. prosince • 9:52

Nový yaris v 2020 bude v 1.5hybrid už standardní motor?nebo ještě ponechají litr a normální 1.5

Michal
22. prosince • 11:13

Ptr od nova O3 olej skoro stejně a žádný závady ale jen 70tkm.Novou bych nebral jen kvůli ceně když i O3fl v tom motoru je o 200tisíc dražší než byla moje před 5lety.

Trenér
21. prosince • 23:50

Long life by se měl měnit též po roce. 30tis km vydrží.

Q
22. prosince • 8:35

U koncernu VW je long-life interval 30 tkm/2 roky, pokud auto nevyzve k servisu dřív kvůli krátkých jízdám.

Jozef
21. prosince • 12:01

Za tie prachy Toyotu Corollu ......spolahlivá , lepší motor , lepšia výbava , KVALITA !!!!!

.
21. prosince • 12:47

Kamarád je prodává a jak tvdí, tak tohle by už nikdy nenapsal.

Blábolení
21. prosince • 12:59

Kamarád je dvacetiletý prodavač nebo majitel showroomu? A co by tedy napsal o Corolle a proč?

.
21. prosince • 13:06

Ani jedno ani druhé. Šedesátiletý prodavač u dealera. Prostě tvrdí, že to už dávno není pravda o té super kvalitě.
PS Máš zajímavé jméno. :-)

hudler
21. prosince • 13:32

Asi neexistuje víc asexuální značka než Toyota. To už i ten sterilní Golf křičí "emoce"! Corolla je totálně neřidiské auto s hnusným interiérem. Veškerá kvalita je o tom nechat si to 7 let a pak poslat dál, jinak to zrezne. Značka pro důchodce, kteří ještě věří na ty zvěsti o japonské kvalitě...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pospa
16. ledna • 23:30

Hudler chlapče ty jsi v životě Toyotu neřídil, jinak by jsi takové ubohosti v životě nenanapsal. Mám 22 let starého Avensise a jediné co začíná reznout jsou zadní podběhy... Prober se

Peter
21. prosince • 14:50

A ešte treba napísať že Corolla HB je vo vnútri totálne maličká/hlavne vzadu/ takže priestorovo to je na úrovni VW Polo.

petr r. (petrumr)
21. prosince • 17:40

Vůči golfu to jde tak o 2cm, když sedíš vzádu, tak se poohlídni po jiném autu, my co tady diskutujeme, jezdíme jen za volantem a auto nepůjčujeme. Vzadu je corolla širší, naložíš po sklopení sedadel delší zavazadla je prodávanější, bezpečnější........

Jean
21. prosince • 21:19

I prd veliteli, ta toyota je vnutri fakt silene mala, pritomje skoro najvacsia vonkajsimi rozmermi.

petr r. (petrumr)
22. prosince • 8:26

nejsem velitel, vezmi si metr a jak jsem psal, je to tak o 2cm a když chce někdo prostor vzadu, tak si koupí touringa-ten začíná na 499tkč prestige, podívej se na výbavu.
Nejhorší je, když si do toho sedneš a nemůžeš si poštelovat sedadlo a volant a potom děláš závěry.

jean
23. prosince • 9:34

Ty musíš byť iný za každú cenu, čo? Ja som si to auto chcel kúpiť, bol som na skúšobnej jazde viacerými kombíkmi nižšej strednej (Tipo, Corolla, Golf, Leon, octávka). Tá toyota je suverénne najmenšia, nepotrebujem meter na to, aby som zistil, že nemám kde mať kolená a hlavu. Okrem toho je corolla z tejto pätice najhoršie odhlučnená. Ten motor je taký, že síce nenasiera, ale nadšenie nerobí, ťahá horšie ako 1,0 tsi, ale dá sa s ním žiť. A ešte sa mi tá toyota moc páči, lenže to auto zabili tým neodhlučnením. Golf je výrazne výrazne tichší, má podstatne lepšie naladený podvozok a je subjektívne živší. Leon a octávka je tak niekde medzi - od Leona som čakal viac, je to jazdne cca jak octávia, aj spracovanie a celkový dojem je na úrovni škodovky.

T-rex
23. prosince • 10:04

Teď je dobrá doba na velké slevy u končícího golfa. Nebo budeš čekat na nového? :-)

petr r. (petrumr)
23. prosince • 21:24

moment, tady je článek o novým golfu.......

.
21. prosince • 14:40

Tak tihle důchodci již vymřeli.

Michal
21. prosince • 11:08

U toyoty se blbě vybírají motory když jediný dobrý bude ten nejdražší 2l hybrid.Na koncern sice lidé nadávají ale motorizace se vybrat dá.

petr r. (petrumr)
21. prosince • 11:44

Nestačí ta 1,8 hybrid? Podle slovenských serverů a srovnávacích testů stačí.

Misa
21. prosince • 14:14

Stačí...tedy pokud nejezdíte po dálnicích,kde je 1.8 hybrid v koncích i se spotřebou...new Corola se mi taky opravdu velice líbí...Japonci udělali s designem obrovský skok vpřed...co mi jediné vadí,je ostrá velká hrana přístrojové desky(každý majitel se do ní musí při nastupování x-krát bolestivě bouchnout do kolena) a místo na zadních sedačkách sedanu a harchbacku pro chodidla...opravdu malé. 1.8 hybrid je super do města a na okresky,nicméně na dálnici je tento motor nedostatečný! 2.0L hybrid už je ale super...ovšem skokově jinde s cenou,kde už dostanete u konkurence x možných alternativ,které jdou nakonfigurovat...

petr r. (petrumr)
21. prosince • 17:14

tak na tento případ má toyota camry, ta umí na dálnici s nejmenšími otáčkami.

tom
23. prosince • 9:28

Za stejnou cenu?

Michal
21. prosince • 12:30

Pokud nespěcháš a nebo prostě nemáš výkon k předjíždění tak hold jezdis pomalu za 4,6l podle pp.Jestli to má nastavený tachometr jak 1.6valvematic tak přidejte ještě litr oproti pp.

ACE
22. prosince • 10:04

Ono se dá jezdit svižně i s autem co má relativně pár kobyl, jen nesmíš bejt dřevo.

mpolan
21. prosince • 12:55

Corolla má výkonu k předjíždění dost, a ještě jako bonus to dovede s nízkou spotřebou. Nestačí to akorát prasatům, která se musí cpát do míst, kde jedou za hranicí bezpečného a na úkor ostatních v provozu.

Jozef
21. prosince • 12:04

Mám ju 8 mesiacov a môžem povedať že úplne stačí , výborné auto priemerná spotreba 4,6l/100 km .

Trenér
21. prosince • 11:12

Nemusím tříválec. Na semaforech vůz příčně vibruje. Uvidím, jak kultivovaný bude tady. Podladěná 1.5 má bohužel už cenový odskok.

Jozef
21. prosince • 10:28

Za tie prachy Toyotu Corollu ......spolahlivá , lepší motor , lepšia výbava , KVALITA !!!!!

Kiki
22. prosince • 10:12

Japonec nakonec

mpolan
21. prosince • 10:34

Jenže Corolla je o nezanedbatelných čtyřicet tisíc dražší u motoru s porovnatelným výkonem. Když se někdo spokojí se základním, pak o sedmdesát. Sice tu zatím je akční verze "Prestige", ale ta by měla v lednu skončit.

Pospa
16. ledna • 23:27

mpolan za kvalitu je třeba si připlatit

Trenér
21. prosince • 10:57

Když slevíš u Corolly na výbavě a bude ti stačit Comfort, poštěstí se ti vydrndat slevu 10-15%, jak zmiňuji majitelé na toyota forum, dostaneš se s Corollou kolem 470tis. Jedna akční verze skončí, druhá za pár měsíců opět začne. Důležité je se projet a zjistit co Ti více vyhovuje.

mpolan
21. prosince • 12:11

Pořád jsem s Golfem v základu níže, tak kde je ta výhodnost? Slevu na Golf dostane bez problémů každý, takže odhaduji, že se bude moci dopracovat i pod čtyřista tisíc za základ. Vždycky ale dost pod Corollu.
Taky se mi Corolla líbí, ale vychvalovat ji za každou cenu nebudu, když to není objektivní.

petr r. (petrumr)
21. prosince • 17:09

toyota má levnější servis, VW potřebuje ty dražší oleje a je celkově ten servis dražší.. Toyota má i levnější havarijní pojištění, nejvíce je to markantní, když chceš vše-vandal, krádež, živel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
21. prosince • 19:42

No jasny a kdyz to pak rozpocitas, zjistis, ze rozdil zaplatis za 10let.
Toyota je silene spatne auto. Neda se s Golfem srovnat. Maximalne na papire.

Blábolení
21. prosince • 19:53

Proč si myslíš, že Corolla je šíleně špatná? Osobní zkušenost? Testy na zahraničních serverech? Pohádky bratří Grimmů odposlechnuté v pivnici?

Jean
21. prosince • 21:18

Ja mam osobni zkusenost a ano, za tie prachy je toyota spatna. Mozno je uzasne spolahliva, ale inak je to auto dost priemerne. Prijemnejsia jazda je aj v megane, to je uz dost zle...

Znalec
21. prosince • 22:40

Ja som mal Corollu a bola aj nespolahliva.Corolla je lacné svetové auto pre Áziu a chudobnych Američanov.Že sa Toyota podarilo vytvoriť corolla image super auta a že to teda môžu predávať za brutal prirážku - tak to bol geniálny marketingový čarodejník, kto to vymyslel.Ja som sa nechal odrbat raz a stačilo mi.A už niekoľko rokov jazdím v škodovke a hyundai a vw.

mpolan
22. prosince • 8:03

Takové znalce mám nejradši.
To samé se dá napsat o Golfu.

tom
23. prosince • 9:26

Zato ty ses expert. On popsal zkusenost jako vlastnik, zatimco ty? Nic jen placnuti do vody.

petr r. (petrumr)
23. prosince • 21:17

A má kopii techničáku, proč nenapíše typ corolly? Kde to servisoval a co se mu pořád stávalo? Nemáš dva nicky?

Petr
21. prosince • 20:03

To treti ;)

Blábolení
21. prosince • 20:11

Tak mě to opravdu zajímá, zda ti pouze nevyhovovala nějaká předváděčka nebo se to tvému kamarádovi vysypalo. Nejkradenější vůz na planetě je LandCruiser. Tento model nemůže být špatný. Z druhé strany, c-hr 1.8 hybrid dostal od pár novinářů nejnižší hodnocení v historii.

ACE
21. prosince • 10:13

Na Slovensku se asi nepodařilo vytvořit tak rozšířenej kult jako o nás, že folks je to nejlepší co se dá v konfekci pořídit a proto je ho potřeba zaplatit.

JirkaX
21. prosince • 17:55

To si děláte srandu, nebo je to jen neznalost nespolehlivých motorů ale i jiných komponentů tohoto prolhaného výrobce? :-O

ACE
21. prosince • 17:59

Přečti si ještě jednou na co a jak reaguješ.

JirkaX
21. prosince • 21:42

No jo, jsem blb.

Mirek
21. prosince • 22:03

Ale dříve jsi byl docela rozumný. I ve vztahu ke škodovkám. Co se stalo?

Ďuri
21. prosince • 9:00

To si robíte srandu,17000€ je levne?S motorom ktorý je vtip.Minula generácia začínala so štvorvalcom na 14000€.Dalo sa uvažovať o kúpe.Teraz sa niekto sa diví, že sa kupujú jazdenky vo zvýšenej miere s normálnymi agregatmi?

petr r. (petrumr)
21. prosince • 9:14

to jsou ceny v roce 2020, i u jiných aut bude nárust ceny, ale jak tady byl ten článek o ceně, tak u toyoty bude ten nárust nejmenší. Tak lidi budou kupovat ty jazdenky/ojetiny) a u nás i ty jízdenky, u vás někdo ani tu jízdenku nepotřebuje.

Trenér
21. prosince • 8:50

Golf bude v čr tradičně dražší. Teď jde o to, jaké slevy půjde vysomrovat. V rámci celé Evropy bude nejprodávanější 1.0 tsi life. Proti němu má nasazeného konkurenta Corolla 1.2. Menší výbava je vynahrazena čtyřmi válci a možná o třídu lepším podvozkem. Bude zajímavé si zkusit oba vozy a vzájemně porovnat.

Jean
21. prosince • 21:14

Mam odjazdene po sebe corollu aj ucasneho golfa (dosluhujucu gen) a toyota je proti golfu dost v pici komfortom a najma odhlucnenim. Navyse ten 1,2 turbo od toyoty sa chova jak stary diesel, dolu nic, potom hruby zatah a nad 2700 zase nic. To ten sranda trojvalec taha ako elektromot linearne a turbo ma min. turbodieru.
Toyota ma tak slabo odhlucneny podvozok, ze na drsnom asfalte rezonovala karoseria. Na auto z roku 2019 dost zufale

E15
23. prosince • 0:18

S RAV4 stejná zkušenost a to je přitom auto za milion ("komfort" jako v nějakém japonském pracovním stroji)

Chytrák
21. prosince • 10:30

Ty si dobrej. V golfu si ani neseděl, ale už je ti jasný ze Toyoty má o třídu lepší podvozek. Hihihi.
Jako fanouskovstvi je hezká věc, zaslepenost ale ne.

Trenér
21. prosince • 10:46

Jezdím Octavií, kterou jsem nefasoval, nýbrž dobrovolně vybral. Jsem spokojen, v té době pro mě dobrá volba. Jsem tedy fanoušek Škody, Toyoty nebo kvalitních vozů? Po zkušenostech s firemním Passatem, mou Octavií a porovnáním s jinými vozy, mohu prohlásit, že vw má základní podvozky (bez příplatku a dodávané k základním motorům), podprůměrně pohodlné. Tím neříkám, že nemusí vykazovat lepší jízdní vlastnosti při rally okreska. Jsou hlučné, na hrbolech odskakují a zvláště Škodovky se tak drobně pohupují (malé podvozky). Když sedneš do Hyundai, Toyoty a jiných vozů, podvozek je tichý, klidný, pohodlný, méně unavuje. A právě proto, že jsem Golfa zatím nezkoušel, říkám, že bude zajímavé si oba vozy osobně porovnat. Šanci mu dávam. Corolla i Golf jsou v příštím roce v mém výběru. Bohužel, vzhledem k ceně budu mířit spíše na základnější verze. O těch jsem se i zmiňoval.

Chytrák
21. prosince • 13:06

Ok. Pak se ale nebavíme o kvalitě celeho podvozku, ale pouze o komfortu pérování. To ze vw obecně má tužší podvozky ve prospěch bezpečnosti je pravda. Ale to tak bylo vždycky. Osobně si ale nemyslím ze Toyoty jsou nějaký vzor komfortu. Naopak vždy v minulosti jsem z celkového pocitu z jízdy z Toyoty hrozně zklamán. Napr avensis byl ve své době horší než dvojkova octavka. A to měl být o tridu výš. Auris úplně o ničem. Naopak golf byl vždy premiantem ve své třídě. To ze je tuhý pro mne neznamená nekonformní. Drobne rázy citis, ale velké s nim cvičí daleko min než s jinými auty které v tu chvíli přestanou zvládat.

Pospa
16. ledna • 23:24

Nesrovnavej proboha škodovky s Toyotou. Je to utopie. Ty auta jsou úplně někde jinde. Golf je vzhledově neštěstí a při crash testu se mu otevírají dveře 😄 hold lidová značka

Mirek
21. prosince • 20:27

Ten tužší podvozek VW ve prospěch bezpečnosti, tím máš na mysli i ten nedávný losí test Passatu?

.
21. prosince • 12:44

Dvacet let jsem kupoval Octávky, benzíny i naftu, základ i FL, až do poslední trojky. A konec, šlus. Ta mne tak zklamala podvozkem, že po půl roce a cca 16 tis. km šla dál. S torzkou vzadu seděla jak přišitá i na rozbitých vozovkách, ale na úkor komfortu. Podotýkám, že na 16" kolech. Ten komfort byl mizerný i na relativně dobrém povrchu. Stačily dilatační spáry a o nějakém komfortu nemohla být řeč. Jako kdyby mne někdo vzadu kopal zespod do sedačky. Přitom co se týče kvality těchto aut jsem byl spokojen, na jedné dvojkové jsem natočil 300 a téměř vše bylo původní, nikdy mne žádná Octávka nenechala ve štychu. Bohužel ten trojkový podvozek, v naftě, mne poslal jinam.

petr r. (petrumr)
21. prosince • 8:36

jsem myslel, že hybrid je 1,4 stejná plug-in i mild. Kolik tam stojí corolla, která má tři karosářské verze.

Jozef
21. prosince • 10:24

Sedan 1,6 - 132k začína 16490€ .

Doporučujeme

Články odjinud