Nový VW Golf na dosud nejlepší ilustraci. Takhle by měl opravdu vypadat

JirkaX  |  27. 05. 2019 12:25

přímý konkurent pro nově představené Bmw1

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  27. 05. 2019 13:08

Smrst koncernovych článků graduje!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 13:25

já jsem rozhodně rád, že je pan Mička pracovitý, kde jinde bych ty informace získal, nehledě na rychlost..

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 05. 2019 13:51

Negraduje.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:20

Graduje.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 05. 2019 17:01

Degraduje.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 18:02

a dograduje..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:42

Co čekat jiného.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 13:27

Galakticky revoluční nový model s galakticky revoluční technologií s galakticky revolučními světly. Tak měl znít titulek přeci.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 05. 2019 13:51

Neměl.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:20

Měl.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:04

Uměl

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 05. 2019 13:36

Opravdu by mě zajímalo, proč si někteří designeři myslí, že fejkové výfuky vzadu a fejkové obří chladící otvory vpředu vypadají dobře... Vždyť je to tuzingová hrůza...

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  27. 05. 2019 14:01

Tak to je teda brutálně hnusný auto.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:25

Je to jen nástřel. Nicméně, v místní redakci mačkačů klávesnice, protože nazvat je novináři, urazil bych některé pravé novinářské legendy, a to nechci, i kdyby wurst koncern vyrobil lejno, bude to mezigalaktický automobil mezigalaktických schopností a mezigalakticky krásný, mezigalakticky sportovní design.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:26

Ale hnus to je. To jako souhlas. Sorry jako.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 18:05

Také se mi to moc nelíbí, ale že bych se kvůli tomu musel projevovat jako hotentot, k tomu nevidím důvod.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  27. 05. 2019 19:25

myslíš jako Andrej jako

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:44

Zlodějíčku ty si nedáš pokoj?

Odpovědět  |   | 
Jakob  |  27. 05. 2019 14:28

A vsadí pan redaktor svou roční gáži na to, že takto bude skutečně vypadat?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  27. 05. 2019 14:45

no fuj ale! Tohleto mi nedělejte, dávat takového Quasimoda na titulku!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 05. 2019 14:51

Rika majitel ojete pastiky :D

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  27. 05. 2019 14:58

Sámsy pažťyka

Odpovědět  |   | 
LOL  |  27. 05. 2019 18:50

Teď už ojetá je, ale auto si kupuju vždy nové. Je mi líto jej prodat, protože je skoro jako nové a hlavně se taková auta už nedělají. Navíc za celý kilometrový proběh s výjimkou jedné patálie s klimatizací jde o originál, jak sjel z výrobní linky. Škodovka, kterou jsem měl předtím, už byla po takovém nájezdu prakticky po smrti - inu šarlatáni z Vlkohradu.

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  27. 05. 2019 16:22

Převratná designova revoluce! To tu ještě nebylo. Úchvatné!!!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 05. 2019 17:02

Takže zase zpátky na zem... Možná, že si VW povolí drobný designový "odvaz", ale takovou zrůdnost fakt na trh nepustí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:46

Čím více hrůzy tím více VW.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  27. 05. 2019 17:32

Golf VII je super a myslím že aj Golf VIII bude super.Z trojice Golf VIII , Octavia IV a Leon IV bude najkrajší Leon.V podstate budu mať rovnaku techniku takže zavisí hlavne od designu a hlavne od ceny.O techniku by som sa nebál maju to už hádam vychytané.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 05. 2019 17:58

Interiér byl již vyfocen téměř bez maskování a je opravdu parádní. O techniku bych se zrovna z kraje výroby trošku bál. 1.0 a 1.5 budou v provedení mild-hybrid s novým 8st. automatem. Na 8.gen. jsem zvědav.

Odpovědět  |   | 
Tibor  |  27. 05. 2019 17:33

V tych svetlometoch vidim trosku toyotu

Odpovědět  |   | 
josephko  |  27. 05. 2019 22:08

Ono ten osmičkový Golf bude asi tak "nový" ako bol nový šestkový Golf oproti päťkovému. Skrátka väčší facelift. Rovnaký rázvor, rovnaké dvere, len inak tvarovaný tapacírung.
Ale u VW sme si už na to zvykli. Passat B5.5 bol tiež oproti B5-ke "nová" generácia.
Dodnes si pamätám, keď predstavovali Passat B5.5, tak sa vtedajší šéf VW, ktorý viedol to oficiálne predstavenie, vyjadril tak, že ak si nasledujúci deň v novinách prečíta niečo o facelifte Passatu, a nie o novom modeli, tak si nechá prejsť guľku hlavou...
Rovnaké to bolo u B7-ky a B6-ky. Čo inde volajú faceliftom, to je u VW nový model. Ale zákazníci to "žerú", tak vo co go?

Odpovědět  |   | 
Radon  |  28. 05. 2019 09:20

ale ten přístup je pochopitelný, i ty když budeš mít automobilku, jejíž prodeje stagnují nebo dokonce padají a jsou na třetině prodejů Golfa, tak budeš vymýšlet psí kusy v designu a konstrukci abys to zvrátil. Naopak pokud budeš mít držák, který kraluje trhu ve své kategorii, tak se budeš větších změn bát, aby tě akcionáři nesežrali. Tohle bych Němcům nevyčítal.
Ale jestli je ten předek realita, tak si budu teda chvilku zvykat

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  28. 05. 2019 09:29

No já doufám, že takhle ty světla nebudou, protože je to hnusný. Viděl jsem jiný "fotky", na kterých to vypadalo o mnoho líp, tohle fakt né.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 61 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 14 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta