Nový VW Golf na dosud nejlepší ilustraci. Takhle by měl opravdu vypadat

33 komentářů

josephko
27. května • 22:08

Ono ten osmičkový Golf bude asi tak "nový" ako bol nový šestkový Golf oproti päťkovému. Skrátka väčší facelift. Rovnaký rázvor, rovnaké dvere, len inak tvarovaný tapacírung.
Ale u VW sme si už na to zvykli. Passat B5.5 bol tiež oproti B5-ke "nová" generácia.
Dodnes si pamätám, keď predstavovali Passat B5.5, tak sa vtedajší šéf VW, ktorý viedol to oficiálne predstavenie, vyjadril tak, že ak si nasledujúci deň v novinách prečíta niečo o facelifte Passatu, a nie o novom modeli, tak si nechá prejsť guľku hlavou... :-D
Rovnaké to bolo u B7-ky a B6-ky. Čo inde volajú faceliftom, to je u VW nový model. Ale zákazníci to "žerú", tak vo co go?

Radon
28. května • 9:20

ale ten přístup je pochopitelný, i ty když budeš mít automobilku, jejíž prodeje stagnují nebo dokonce padají a jsou na třetině prodejů Golfa, tak budeš vymýšlet psí kusy v designu a konstrukci abys to zvrátil. Naopak pokud budeš mít držák, který kraluje trhu ve své kategorii, tak se budeš větších změn bát, aby tě akcionáři nesežrali. Tohle bych Němcům nevyčítal.
Ale jestli je ten předek realita, tak si budu teda chvilku zvykat :-)

Pantani
28. května • 9:29

No já doufám, že takhle ty světla nebudou, protože je to hnusný. Viděl jsem jiný "fotky", na kterých to vypadalo o mnoho líp, tohle fakt né.

Tibor
27. května • 17:33

V tych svetlometoch vidim trosku toyotu :-)

Peter
27. května • 17:32

Golf VII je super a myslím že aj Golf VIII bude super.Z trojice Golf VIII , Octavia IV a Leon IV bude najkrajší Leon.V podstate budu mať rovnaku techniku takže zavisí hlavne od designu a hlavne od ceny.O techniku by som sa nebál maju to už hádam vychytané.

Aladin
27. května • 17:58

Interiér byl již vyfocen téměř bez maskování a je opravdu parádní. O techniku bych se zrovna z kraje výroby trošku bál. 1.0 a 1.5 budou v provedení mild-hybrid s novým 8st. automatem. Na 8.gen. jsem zvědav.

mpolan
27. května • 17:02

Takže zase zpátky na zem... Možná, že si VW povolí drobný designový "odvaz", ale takovou zrůdnost fakt na trh nepustí.

JirkaX
27. května • 20:46

Čím více hrůzy tím více VW.:-D:-D:-D:-D

Klobásyn
27. května • 16:22

Převratná designova revoluce! To tu ještě nebylo. Úchvatné!!!

LOL
27. května • 14:45

no fuj ale! Tohleto mi nedělejte, dávat takového Quasimoda na titulku!

Petr
27. května • 14:51

Rika majitel ojete pastiky :D

LOL
27. května • 18:50

Teď už ojetá je, ale auto si kupuju vždy nové. Je mi líto jej prodat, protože je skoro jako nové a hlavně se taková auta už nedělají. Navíc za celý kilometrový proběh s výjimkou jedné patálie s klimatizací jde o originál, jak sjel z výrobní linky. Škodovka, kterou jsem měl předtím, už byla po takovém nájezdu prakticky po smrti - inu šarlatáni z Vlkohradu.

Osel z Jetele
27. května • 14:58

Sámsy pažťyka

Jakob
27. května • 14:28

A vsadí pan redaktor svou roční gáži na to, že takto bude skutečně vypadat?

Spinakr
27. května • 14:01

Tak to je teda brutálně hnusný auto.

Assasin
27. května • 16:25

Je to jen nástřel. Nicméně, v místní redakci mačkačů klávesnice, protože nazvat je novináři, urazil bych některé pravé novinářské legendy, a to nechci, i kdyby wurst koncern vyrobil lejno, bude to mezigalaktický automobil mezigalaktických schopností a mezigalakticky krásný, mezigalakticky sportovní design.

Assasin
27. května • 16:26

Ale hnus to je. To jako souhlas. Sorry jako.

JirkaX
27. května • 18:05

Také se mi to moc nelíbí, ale že bych se kvůli tomu musel projevovat jako hotentot, k tomu nevidím důvod.

JirkaX
27. května • 20:44

Zlodějíčku ty si nedáš pokoj?

fogel
27. května • 19:25

myslíš jako Andrej jako

E15
27. května • 13:36

Opravdu by mě zajímalo, proč si někteří designeři myslí, že fejkové výfuky vzadu a fejkové obří chladící otvory vpředu vypadají dobře... Vždyť je to tuzingová hrůza...

Assasin
27. května • 13:27

Galakticky revoluční nový model s galakticky revoluční technologií s galakticky revolučními světly. Tak měl znít titulek přeci.

pirate
27. května • 13:51

Neměl.

Assasin
27. května • 16:20

Měl.

JirkaX
27. května • 20:04

Uměl

Klobásyn
27. května • 13:08

Smrst koncernovych článků graduje!

JirkaX
27. května • 20:42

Co čekat jiného.3-[

pirate
27. května • 13:51

Negraduje.

Assasin
27. května • 16:20

Graduje.

mpolan
27. května • 17:01

Degraduje.

JirkaX
27. května • 18:02

a dograduje..

JirkaX
27. května • 13:25

já jsem rozhodně rád, že je pan Mička pracovitý, kde jinde bych ty informace získal, nehledě na rychlost..

JirkaX
27. května • 12:25

přímý konkurent pro nově představené Bmw1

Doporučujeme

Články odjinud