Ono ten osmičkový Golf bude asi tak "nový" ako bol nový šestkový Golf oproti päťkovému. Skrátka väčší facelift. Rovnaký rázvor, rovnaké dvere, len inak tvarovaný tapacírung.Ale u VW sme si už na to zvykli. Passat B5.5 bol tiež oproti B5-ke "nová" generácia. Dodnes si pamätám, keď predstavovali Passat B5.5, tak sa vtedajší šéf VW, ktorý viedol to oficiálne predstavenie, vyjadril tak, že ak si nasledujúci deň v novinách prečíta niečo o facelifte Passatu, a nie o novom modeli, tak si nechá prejsť guľku hlavou... :-DRovnaké to bolo u B7-ky a B6-ky. Čo inde volajú faceliftom, to je u VW nový model. Ale zákazníci to "žerú", tak vo co go?
ale ten přístup je pochopitelný, i ty když budeš mít automobilku, jejíž prodeje stagnují nebo dokonce padají a jsou na třetině prodejů Golfa, tak budeš vymýšlet psí kusy v designu a konstrukci abys to zvrátil. Naopak pokud budeš mít držák, který kraluje trhu ve své kategorii, tak se budeš větších změn bát, aby tě akcionáři nesežrali. Tohle bych Němcům nevyčítal.Ale jestli je ten předek realita, tak si budu teda chvilku zvykat :-)
No já doufám, že takhle ty světla nebudou, protože je to hnusný. Viděl jsem jiný "fotky", na kterých to vypadalo o mnoho líp, tohle fakt né.
V tych svetlometoch vidim trosku toyotu :-)
Golf VII je super a myslím že aj Golf VIII bude super.Z trojice Golf VIII , Octavia IV a Leon IV bude najkrajší Leon.V podstate budu mať rovnaku techniku takže zavisí hlavne od designu a hlavne od ceny.O techniku by som sa nebál maju to už hádam vychytané.
Interiér byl již vyfocen téměř bez maskování a je opravdu parádní. O techniku bych se zrovna z kraje výroby trošku bál. 1.0 a 1.5 budou v provedení mild-hybrid s novým 8st. automatem. Na 8.gen. jsem zvědav.
Takže zase zpátky na zem... Možná, že si VW povolí drobný designový "odvaz", ale takovou zrůdnost fakt na trh nepustí.
Čím více hrůzy tím více VW.:-D:-D:-D:-D
Převratná designova revoluce! To tu ještě nebylo. Úchvatné!!!
no fuj ale! Tohleto mi nedělejte, dávat takového Quasimoda na titulku!
Rika majitel ojete pastiky :D
Teď už ojetá je, ale auto si kupuju vždy nové. Je mi líto jej prodat, protože je skoro jako nové a hlavně se taková auta už nedělají. Navíc za celý kilometrový proběh s výjimkou jedné patálie s klimatizací jde o originál, jak sjel z výrobní linky. Škodovka, kterou jsem měl předtím, už byla po takovém nájezdu prakticky po smrti - inu šarlatáni z Vlkohradu.
Sámsy pažťyka
A vsadí pan redaktor svou roční gáži na to, že takto bude skutečně vypadat?
Tak to je teda brutálně hnusný auto.
Je to jen nástřel. Nicméně, v místní redakci mačkačů klávesnice, protože nazvat je novináři, urazil bych některé pravé novinářské legendy, a to nechci, i kdyby wurst koncern vyrobil lejno, bude to mezigalaktický automobil mezigalaktických schopností a mezigalakticky krásný, mezigalakticky sportovní design.
Ale hnus to je. To jako souhlas. Sorry jako.
Také se mi to moc nelíbí, ale že bych se kvůli tomu musel projevovat jako hotentot, k tomu nevidím důvod.
Zlodějíčku ty si nedáš pokoj?
myslíš jako Andrej jako
Opravdu by mě zajímalo, proč si někteří designeři myslí, že fejkové výfuky vzadu a fejkové obří chladící otvory vpředu vypadají dobře... Vždyť je to tuzingová hrůza...
Galakticky revoluční nový model s galakticky revoluční technologií s galakticky revolučními světly. Tak měl znít titulek přeci.
Neměl.
Měl.
Uměl
Smrst koncernovych článků graduje!
Co čekat jiného.3-[
Negraduje.
Graduje.
Degraduje.
a dograduje..
já jsem rozhodně rád, že je pan Mička pracovitý, kde jinde bych ty informace získal, nehledě na rychlost..
přímý konkurent pro nově představené Bmw1
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.