Nový VW Golf na dosud nejlepší ilustraci. Takhle by měl opravdu vypadat

JirkaX  |  27. 05. 2019 12:25

přímý konkurent pro nově představené Bmw1

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  27. 05. 2019 13:08

Smrst koncernovych článků graduje!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 13:25

já jsem rozhodně rád, že je pan Mička pracovitý, kde jinde bych ty informace získal, nehledě na rychlost..

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 05. 2019 13:51

Negraduje.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:20

Graduje.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 05. 2019 17:01

Degraduje.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 18:02

a dograduje..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:42

Co čekat jiného.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 13:27

Galakticky revoluční nový model s galakticky revoluční technologií s galakticky revolučními světly. Tak měl znít titulek přeci.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 05. 2019 13:51

Neměl.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:20

Měl.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:04

Uměl

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 05. 2019 13:36

Opravdu by mě zajímalo, proč si někteří designeři myslí, že fejkové výfuky vzadu a fejkové obří chladící otvory vpředu vypadají dobře... Vždyť je to tuzingová hrůza...

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  27. 05. 2019 14:01

Tak to je teda brutálně hnusný auto.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:25

Je to jen nástřel. Nicméně, v místní redakci mačkačů klávesnice, protože nazvat je novináři, urazil bych některé pravé novinářské legendy, a to nechci, i kdyby wurst koncern vyrobil lejno, bude to mezigalaktický automobil mezigalaktických schopností a mezigalakticky krásný, mezigalakticky sportovní design.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:26

Ale hnus to je. To jako souhlas. Sorry jako.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 18:05

Také se mi to moc nelíbí, ale že bych se kvůli tomu musel projevovat jako hotentot, k tomu nevidím důvod.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  27. 05. 2019 19:25

myslíš jako Andrej jako

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:44

Zlodějíčku ty si nedáš pokoj?

Odpovědět  |   | 
Jakob  |  27. 05. 2019 14:28

A vsadí pan redaktor svou roční gáži na to, že takto bude skutečně vypadat?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  27. 05. 2019 14:45

no fuj ale! Tohleto mi nedělejte, dávat takového Quasimoda na titulku!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 05. 2019 14:51

Rika majitel ojete pastiky :D

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  27. 05. 2019 14:58

Sámsy pažťyka

Odpovědět  |   | 
LOL  |  27. 05. 2019 18:50

Teď už ojetá je, ale auto si kupuju vždy nové. Je mi líto jej prodat, protože je skoro jako nové a hlavně se taková auta už nedělají. Navíc za celý kilometrový proběh s výjimkou jedné patálie s klimatizací jde o originál, jak sjel z výrobní linky. Škodovka, kterou jsem měl předtím, už byla po takovém nájezdu prakticky po smrti - inu šarlatáni z Vlkohradu.

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  27. 05. 2019 16:22

Převratná designova revoluce! To tu ještě nebylo. Úchvatné!!!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 05. 2019 17:02

Takže zase zpátky na zem... Možná, že si VW povolí drobný designový "odvaz", ale takovou zrůdnost fakt na trh nepustí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:46

Čím více hrůzy tím více VW.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  27. 05. 2019 17:32

Golf VII je super a myslím že aj Golf VIII bude super.Z trojice Golf VIII , Octavia IV a Leon IV bude najkrajší Leon.V podstate budu mať rovnaku techniku takže zavisí hlavne od designu a hlavne od ceny.O techniku by som sa nebál maju to už hádam vychytané.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 05. 2019 17:58

Interiér byl již vyfocen téměř bez maskování a je opravdu parádní. O techniku bych se zrovna z kraje výroby trošku bál. 1.0 a 1.5 budou v provedení mild-hybrid s novým 8st. automatem. Na 8.gen. jsem zvědav.

Odpovědět  |   | 
Tibor  |  27. 05. 2019 17:33

V tych svetlometoch vidim trosku toyotu

Odpovědět  |   | 
josephko  |  27. 05. 2019 22:08

Ono ten osmičkový Golf bude asi tak "nový" ako bol nový šestkový Golf oproti päťkovému. Skrátka väčší facelift. Rovnaký rázvor, rovnaké dvere, len inak tvarovaný tapacírung.
Ale u VW sme si už na to zvykli. Passat B5.5 bol tiež oproti B5-ke "nová" generácia.
Dodnes si pamätám, keď predstavovali Passat B5.5, tak sa vtedajší šéf VW, ktorý viedol to oficiálne predstavenie, vyjadril tak, že ak si nasledujúci deň v novinách prečíta niečo o facelifte Passatu, a nie o novom modeli, tak si nechá prejsť guľku hlavou...
Rovnaké to bolo u B7-ky a B6-ky. Čo inde volajú faceliftom, to je u VW nový model. Ale zákazníci to "žerú", tak vo co go?

Odpovědět  |   | 
Radon  |  28. 05. 2019 09:20

ale ten přístup je pochopitelný, i ty když budeš mít automobilku, jejíž prodeje stagnují nebo dokonce padají a jsou na třetině prodejů Golfa, tak budeš vymýšlet psí kusy v designu a konstrukci abys to zvrátil. Naopak pokud budeš mít držák, který kraluje trhu ve své kategorii, tak se budeš větších změn bát, aby tě akcionáři nesežrali. Tohle bych Němcům nevyčítal.
Ale jestli je ten předek realita, tak si budu teda chvilku zvykat

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  28. 05. 2019 09:29

No já doufám, že takhle ty světla nebudou, protože je to hnusný. Viděl jsem jiný "fotky", na kterých to vypadalo o mnoho líp, tohle fakt né.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A