Nový VW Golf na dosud nejlepší ilustraci. Takhle by měl opravdu vypadat

JirkaX  |  27. 05. 2019 12:25

přímý konkurent pro nově představené Bmw1

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  27. 05. 2019 13:08

Smrst koncernovych článků graduje!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 13:25

já jsem rozhodně rád, že je pan Mička pracovitý, kde jinde bych ty informace získal, nehledě na rychlost..

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 05. 2019 13:51

Negraduje.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:20

Graduje.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 05. 2019 17:01

Degraduje.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 18:02

a dograduje..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:42

Co čekat jiného.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 13:27

Galakticky revoluční nový model s galakticky revoluční technologií s galakticky revolučními světly. Tak měl znít titulek přeci.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 05. 2019 13:51

Neměl.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:20

Měl.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:04

Uměl

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 05. 2019 13:36

Opravdu by mě zajímalo, proč si někteří designeři myslí, že fejkové výfuky vzadu a fejkové obří chladící otvory vpředu vypadají dobře... Vždyť je to tuzingová hrůza...

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  27. 05. 2019 14:01

Tak to je teda brutálně hnusný auto.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:25

Je to jen nástřel. Nicméně, v místní redakci mačkačů klávesnice, protože nazvat je novináři, urazil bych některé pravé novinářské legendy, a to nechci, i kdyby wurst koncern vyrobil lejno, bude to mezigalaktický automobil mezigalaktických schopností a mezigalakticky krásný, mezigalakticky sportovní design.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 05. 2019 16:26

Ale hnus to je. To jako souhlas. Sorry jako.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 18:05

Také se mi to moc nelíbí, ale že bych se kvůli tomu musel projevovat jako hotentot, k tomu nevidím důvod.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  27. 05. 2019 19:25

myslíš jako Andrej jako

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:44

Zlodějíčku ty si nedáš pokoj?

Odpovědět  |   | 
Jakob  |  27. 05. 2019 14:28

A vsadí pan redaktor svou roční gáži na to, že takto bude skutečně vypadat?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  27. 05. 2019 14:45

no fuj ale! Tohleto mi nedělejte, dávat takového Quasimoda na titulku!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 05. 2019 14:51

Rika majitel ojete pastiky :D

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  27. 05. 2019 14:58

Sámsy pažťyka

Odpovědět  |   | 
LOL  |  27. 05. 2019 18:50

Teď už ojetá je, ale auto si kupuju vždy nové. Je mi líto jej prodat, protože je skoro jako nové a hlavně se taková auta už nedělají. Navíc za celý kilometrový proběh s výjimkou jedné patálie s klimatizací jde o originál, jak sjel z výrobní linky. Škodovka, kterou jsem měl předtím, už byla po takovém nájezdu prakticky po smrti - inu šarlatáni z Vlkohradu.

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  27. 05. 2019 16:22

Převratná designova revoluce! To tu ještě nebylo. Úchvatné!!!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 05. 2019 17:02

Takže zase zpátky na zem... Možná, že si VW povolí drobný designový "odvaz", ale takovou zrůdnost fakt na trh nepustí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 05. 2019 20:46

Čím více hrůzy tím více VW.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  27. 05. 2019 17:32

Golf VII je super a myslím že aj Golf VIII bude super.Z trojice Golf VIII , Octavia IV a Leon IV bude najkrajší Leon.V podstate budu mať rovnaku techniku takže zavisí hlavne od designu a hlavne od ceny.O techniku by som sa nebál maju to už hádam vychytané.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  27. 05. 2019 17:58

Interiér byl již vyfocen téměř bez maskování a je opravdu parádní. O techniku bych se zrovna z kraje výroby trošku bál. 1.0 a 1.5 budou v provedení mild-hybrid s novým 8st. automatem. Na 8.gen. jsem zvědav.

Odpovědět  |   | 
Tibor  |  27. 05. 2019 17:33

V tych svetlometoch vidim trosku toyotu

Odpovědět  |   | 
josephko  |  27. 05. 2019 22:08

Ono ten osmičkový Golf bude asi tak "nový" ako bol nový šestkový Golf oproti päťkovému. Skrátka väčší facelift. Rovnaký rázvor, rovnaké dvere, len inak tvarovaný tapacírung.
Ale u VW sme si už na to zvykli. Passat B5.5 bol tiež oproti B5-ke "nová" generácia.
Dodnes si pamätám, keď predstavovali Passat B5.5, tak sa vtedajší šéf VW, ktorý viedol to oficiálne predstavenie, vyjadril tak, že ak si nasledujúci deň v novinách prečíta niečo o facelifte Passatu, a nie o novom modeli, tak si nechá prejsť guľku hlavou...
Rovnaké to bolo u B7-ky a B6-ky. Čo inde volajú faceliftom, to je u VW nový model. Ale zákazníci to "žerú", tak vo co go?

Odpovědět  |   | 
Radon  |  28. 05. 2019 09:20

ale ten přístup je pochopitelný, i ty když budeš mít automobilku, jejíž prodeje stagnují nebo dokonce padají a jsou na třetině prodejů Golfa, tak budeš vymýšlet psí kusy v designu a konstrukci abys to zvrátil. Naopak pokud budeš mít držák, který kraluje trhu ve své kategorii, tak se budeš větších změn bát, aby tě akcionáři nesežrali. Tohle bych Němcům nevyčítal.
Ale jestli je ten předek realita, tak si budu teda chvilku zvykat

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  28. 05. 2019 09:29

No já doufám, že takhle ty světla nebudou, protože je to hnusný. Viděl jsem jiný "fotky", na kterých to vypadalo o mnoho líp, tohle fakt né.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 115 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A