Nový VW Golf na dosud nejlepší ilustraci. Takhle by měl opravdu vypadat

Snímků maskovaných prototypů nové generace Golfu je všude plno, stejně jako výsledků práce grafiků. Nejnovější ilustrace ale mají podle našich informací k realitě velice blízko.

Volkswagen Golf je ikona, která tady s námi bude ještě minimálně sedm či osm let. Nějak takhle dlouhý by měl být životní cyklus připravované osmé generace, kterou jsme v minulosti mohli vidět na řadě špionážních snímků. Fotky z továrny či u rychlého občerstvení jsou inspirací pro grafiky, kteří své vize designu rádi přenášejí na „papír“.

Zajímavé zpracování se objevilo na webu kolesa.ru. Grafik vycházel ze špionážních snímků a podle našich informací se do sériového designu trefil téměř dokonale. Úzké světlomety podle očekávání maskují vyšší kapotu, kterou vůz dostane s ohledem na čím vyšší nároky na ochranu chodců, a podle „plástve“ v čelní masce a designu kol se díváme na verzi GTI. Chybí ovšem plaketa a hlavně charakteristická rudá linka, která masku spojuje s grafikou světlometů.

VW ukazuje mild-hybridní ústrojí nového Golfu. 48V systém pomůže motorům 1.0 a 1.5

VW ukazuje mild-hybridní ústrojí nového Golfu. 48V systém pomůže motorům 1.0 a 1.5

Moc bychom se divili, kdyby zadní svítilny sériovému provedení neodpovídaly na sto procent. Volkswagen je už totiž ukázal loni na podzim, tehdy jako experimentální projekt. O designovou revoluci se nejedná, žádnou divočinu ale v případě Golfu, který pasuje masám, asi ani nikdo nečekal. Zezadu už to na GTI nevypadá, leda by se Volkswagen zbavil dvojice koncovek výfuku, které nese současná generace. Celek spíše odpovídá verzi R-Line, která také může mít velká kola i nástavce prahů a tváří se sportovněji.

VW Golf zachrání i metalisty. Vtipná reklama předvádí užitečnou funkci

VW Golf zachrání i metalisty. Vtipná reklama předvádí užitečnou funkci

Zvenku to tedy celkově nebude žádné drama, uvnitř se ale připravte na revoluci. Jak už napověděla nedávno zveřejněná skica, zabudovaný displej infotainmentu je minulostí a místo toho se Golf vydá cestou současných trendů. Volně stojící obrazovka má dokonce navazovat na digitální přístrojový štít, panel klimatizace zmizí a spodní část přístrojovky zůstane vyhrazena výdechům ventilace.

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

Zdá se, že před sebou opravdu máme nový Golf v téměř sériovém provedení, a to docela dlouho před jeho oficiální premiérou. K té mělo podle dřívějších předpokladů dojít na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu, hlavní hvězdou stánku VW ale nakonec bude hatchback I.D 3, neboli první sériový elektromobil Volkswagen postavený na platformě MEB. Nový Golf by se měl ukázat ještě letos v rámci prezentace věnované pouze jemu samotnému.

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků