Nový VW Golf na dosud nejlepší ilustraci. Takhle by měl opravdu vypadat

Snímků maskovaných prototypů nové generace Golfu je všude plno, stejně jako výsledků práce grafiků. Nejnovější ilustrace ale mají podle našich informací k realitě velice blízko.

Volkswagen Golf je ikona, která tady s námi bude ještě minimálně sedm či osm let. Nějak takhle dlouhý by měl být životní cyklus připravované osmé generace, kterou jsme v minulosti mohli vidět na řadě špionážních snímků. Fotky z továrny či u rychlého občerstvení jsou inspirací pro grafiky, kteří své vize designu rádi přenášejí na „papír“.

Zajímavé zpracování se objevilo na webu kolesa.ru. Grafik vycházel ze špionážních snímků a podle našich informací se do sériového designu trefil téměř dokonale. Úzké světlomety podle očekávání maskují vyšší kapotu, kterou vůz dostane s ohledem na čím vyšší nároky na ochranu chodců, a podle „plástve“ v čelní masce a designu kol se díváme na verzi GTI. Chybí ovšem plaketa a hlavně charakteristická rudá linka, která masku spojuje s grafikou světlometů.

VW ukazuje mild-hybridní ústrojí nového Golfu. 48V systém pomůže motorům 1.0 a 1.5

VW ukazuje mild-hybridní ústrojí nového Golfu. 48V systém pomůže motorům 1.0 a 1.5

Moc bychom se divili, kdyby zadní svítilny sériovému provedení neodpovídaly na sto procent. Volkswagen je už totiž ukázal loni na podzim, tehdy jako experimentální projekt. O designovou revoluci se nejedná, žádnou divočinu ale v případě Golfu, který pasuje masám, asi ani nikdo nečekal. Zezadu už to na GTI nevypadá, leda by se Volkswagen zbavil dvojice koncovek výfuku, které nese současná generace. Celek spíše odpovídá verzi R-Line, která také může mít velká kola i nástavce prahů a tváří se sportovněji.

VW Golf zachrání i metalisty. Vtipná reklama předvádí užitečnou funkci

VW Golf zachrání i metalisty. Vtipná reklama předvádí užitečnou funkci

Zvenku to tedy celkově nebude žádné drama, uvnitř se ale připravte na revoluci. Jak už napověděla nedávno zveřejněná skica, zabudovaný displej infotainmentu je minulostí a místo toho se Golf vydá cestou současných trendů. Volně stojící obrazovka má dokonce navazovat na digitální přístrojový štít, panel klimatizace zmizí a spodní část přístrojovky zůstane vyhrazena výdechům ventilace.

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

Zdá se, že před sebou opravdu máme nový Golf v téměř sériovém provedení, a to docela dlouho před jeho oficiální premiérou. K té mělo podle dřívějších předpokladů dojít na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu, hlavní hvězdou stánku VW ale nakonec bude hatchback I.D 3, neboli první sériový elektromobil Volkswagen postavený na platformě MEB. Nový Golf by se měl ukázat ještě letos v rámci prezentace věnované pouze jemu samotnému.

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

dnes | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 104 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků