Nový VW Golf na dosud nejlepší ilustraci. Takhle by měl opravdu vypadat

Snímků maskovaných prototypů nové generace Golfu je všude plno, stejně jako výsledků práce grafiků. Nejnovější ilustrace ale mají podle našich informací k realitě velice blízko.

Volkswagen Golf je ikona, která tady s námi bude ještě minimálně sedm či osm let. Nějak takhle dlouhý by měl být životní cyklus připravované osmé generace, kterou jsme v minulosti mohli vidět na řadě špionážních snímků. Fotky z továrny či u rychlého občerstvení jsou inspirací pro grafiky, kteří své vize designu rádi přenášejí na „papír“.

Zajímavé zpracování se objevilo na webu kolesa.ru. Grafik vycházel ze špionážních snímků a podle našich informací se do sériového designu trefil téměř dokonale. Úzké světlomety podle očekávání maskují vyšší kapotu, kterou vůz dostane s ohledem na čím vyšší nároky na ochranu chodců, a podle „plástve“ v čelní masce a designu kol se díváme na verzi GTI. Chybí ovšem plaketa a hlavně charakteristická rudá linka, která masku spojuje s grafikou světlometů.

VW ukazuje mild-hybridní ústrojí nového Golfu. 48V systém pomůže motorům 1.0 a 1.5

VW ukazuje mild-hybridní ústrojí nového Golfu. 48V systém pomůže motorům 1.0 a 1.5

Moc bychom se divili, kdyby zadní svítilny sériovému provedení neodpovídaly na sto procent. Volkswagen je už totiž ukázal loni na podzim, tehdy jako experimentální projekt. O designovou revoluci se nejedná, žádnou divočinu ale v případě Golfu, který pasuje masám, asi ani nikdo nečekal. Zezadu už to na GTI nevypadá, leda by se Volkswagen zbavil dvojice koncovek výfuku, které nese současná generace. Celek spíše odpovídá verzi R-Line, která také může mít velká kola i nástavce prahů a tváří se sportovněji.

VW Golf zachrání i metalisty. Vtipná reklama předvádí užitečnou funkci

VW Golf zachrání i metalisty. Vtipná reklama předvádí užitečnou funkci

Zvenku to tedy celkově nebude žádné drama, uvnitř se ale připravte na revoluci. Jak už napověděla nedávno zveřejněná skica, zabudovaný displej infotainmentu je minulostí a místo toho se Golf vydá cestou současných trendů. Volně stojící obrazovka má dokonce navazovat na digitální přístrojový štít, panel klimatizace zmizí a spodní část přístrojovky zůstane vyhrazena výdechům ventilace.

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

Zdá se, že před sebou opravdu máme nový Golf v téměř sériovém provedení, a to docela dlouho před jeho oficiální premiérou. K té mělo podle dřívějších předpokladů dojít na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu, hlavní hvězdou stánku VW ale nakonec bude hatchback I.D 3, neboli první sériový elektromobil Volkswagen postavený na platformě MEB. Nový Golf by se měl ukázat ještě letos v rámci prezentace věnované pouze jemu samotnému.

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků