VW poprvé ukázal interiér nového Golfu. Nic takového ještě nedokázal

Osmá generace Volkswagenu Golf bude mít světovou premiéru ještě v letošním roce. Automobilka se zatím podělila o první skici, i ty ale napoví mnohé.

Kolem osmé generace Golfu bylo v poslední době živo. Ještě než samotná automobilka stihla oficiálně zveřejnit první detaily či fotky, dostaly se na internet snímky maskovaného prototypu pořízené přímo v továrně. A rovnou šlo o rychlou verzi GTI. Vůz byl následně zachycen také na video, a dokonce i u fast foodu. Inu, i testovací řidiči jsou jenom lidi.

Nový Volkswagen Golf spatřen bez maskování. Je tohle ostré GTI?

Nový Volkswagen Golf spatřen bez maskování. Je tohle ostré GTI?

Psalo se také o tom, že premiéra osmé generace kompaktu nabírá zpoždění. Pro tuto chvíli nicméně vycházejme z toho, že se vůz ukáže během samostatné prezentace až po podzimním autosalonu ve Frankfurtu (tam bude představen elektromobil ID.3). Prodej pak začne v únoru příštího roku.

Nový VW Golf spatřen u fast foodu. I testovací řidiči jsou jenom lidi…

Nový VW Golf spatřen u fast foodu. I testovací řidiči jsou jenom lidi…

Během setkání akcionářů byla zveřejněna brožura se skicami exteriéru i interiéru. Vnější tvary již v podstatě známe, i když ne zcela detailně, a nákres dosavadní snímky pouze podtrhuje. Ale co ten vnitřek? Něco podobného asi původně nikdo nečekal.

Právě kokpit, lépe řečeno konektivita, údajně stojí za odklady premiéry nové generace Golfu. V dnešní době, kdy se aktualizace systémů řeší online, totiž není zase tak složité do nich proniknout zvenčí a Volkswagen musí udělat všechno proto, aby byl jeho „cloud“ neprolomitelný.

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

V rámci zvyklostí modelu samotného je přístrojová deska revoluční, stačí se však podívat k Mercedesu a bude vám jasné, že o úplnou novinku nepůjde. Kompaktní třída A bude podle všeho novému Golfu vzorem, počet klasických tlačítek bude omezen na naprosté minimum a vedle dotykového rozhraní se do popředí dostane ovládání hlasem. Na běžný přístrojový štít také zapomeňte, tedy alespoň u vrcholného provedení. Jsme zvědaví, jak bude vypadat to základní!

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků