VW poprvé ukázal interiér nového Golfu. Nic takového ještě nedokázal

Osmá generace Volkswagenu Golf bude mít světovou premiéru ještě v letošním roce. Automobilka se zatím podělila o první skici, i ty ale napoví mnohé.

Kolem osmé generace Golfu bylo v poslední době živo. Ještě než samotná automobilka stihla oficiálně zveřejnit první detaily či fotky, dostaly se na internet snímky maskovaného prototypu pořízené přímo v továrně. A rovnou šlo o rychlou verzi GTI. Vůz byl následně zachycen také na video, a dokonce i u fast foodu. Inu, i testovací řidiči jsou jenom lidi.

Nový Volkswagen Golf spatřen bez maskování. Je tohle ostré GTI?

Nový Volkswagen Golf spatřen bez maskování. Je tohle ostré GTI?

Psalo se také o tom, že premiéra osmé generace kompaktu nabírá zpoždění. Pro tuto chvíli nicméně vycházejme z toho, že se vůz ukáže během samostatné prezentace až po podzimním autosalonu ve Frankfurtu (tam bude představen elektromobil ID.3). Prodej pak začne v únoru příštího roku.

Nový VW Golf spatřen u fast foodu. I testovací řidiči jsou jenom lidi…

Nový VW Golf spatřen u fast foodu. I testovací řidiči jsou jenom lidi…

Během setkání akcionářů byla zveřejněna brožura se skicami exteriéru i interiéru. Vnější tvary již v podstatě známe, i když ne zcela detailně, a nákres dosavadní snímky pouze podtrhuje. Ale co ten vnitřek? Něco podobného asi původně nikdo nečekal.

Právě kokpit, lépe řečeno konektivita, údajně stojí za odklady premiéry nové generace Golfu. V dnešní době, kdy se aktualizace systémů řeší online, totiž není zase tak složité do nich proniknout zvenčí a Volkswagen musí udělat všechno proto, aby byl jeho „cloud“ neprolomitelný.

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

V rámci zvyklostí modelu samotného je přístrojová deska revoluční, stačí se však podívat k Mercedesu a bude vám jasné, že o úplnou novinku nepůjde. Kompaktní třída A bude podle všeho novému Golfu vzorem, počet klasických tlačítek bude omezen na naprosté minimum a vedle dotykového rozhraní se do popředí dostane ovládání hlasem. Na běžný přístrojový štít také zapomeňte, tedy alespoň u vrcholného provedení. Jsme zvědaví, jak bude vypadat to základní!

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků