VW poprvé ukázal interiér nového Golfu. Nic takového ještě nedokázal

Osmá generace Volkswagenu Golf bude mít světovou premiéru ještě v letošním roce. Automobilka se zatím podělila o první skici, i ty ale napoví mnohé.

Kolem osmé generace Golfu bylo v poslední době živo. Ještě než samotná automobilka stihla oficiálně zveřejnit první detaily či fotky, dostaly se na internet snímky maskovaného prototypu pořízené přímo v továrně. A rovnou šlo o rychlou verzi GTI. Vůz byl následně zachycen také na video, a dokonce i u fast foodu. Inu, i testovací řidiči jsou jenom lidi.

Nový Volkswagen Golf spatřen bez maskování. Je tohle ostré GTI?

Nový Volkswagen Golf spatřen bez maskování. Je tohle ostré GTI?

Psalo se také o tom, že premiéra osmé generace kompaktu nabírá zpoždění. Pro tuto chvíli nicméně vycházejme z toho, že se vůz ukáže během samostatné prezentace až po podzimním autosalonu ve Frankfurtu (tam bude představen elektromobil ID.3). Prodej pak začne v únoru příštího roku.

Nový VW Golf spatřen u fast foodu. I testovací řidiči jsou jenom lidi…

Nový VW Golf spatřen u fast foodu. I testovací řidiči jsou jenom lidi…

Během setkání akcionářů byla zveřejněna brožura se skicami exteriéru i interiéru. Vnější tvary již v podstatě známe, i když ne zcela detailně, a nákres dosavadní snímky pouze podtrhuje. Ale co ten vnitřek? Něco podobného asi původně nikdo nečekal.

Právě kokpit, lépe řečeno konektivita, údajně stojí za odklady premiéry nové generace Golfu. V dnešní době, kdy se aktualizace systémů řeší online, totiž není zase tak složité do nich proniknout zvenčí a Volkswagen musí udělat všechno proto, aby byl jeho „cloud“ neprolomitelný.

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

V rámci zvyklostí modelu samotného je přístrojová deska revoluční, stačí se však podívat k Mercedesu a bude vám jasné, že o úplnou novinku nepůjde. Kompaktní třída A bude podle všeho novému Golfu vzorem, počet klasických tlačítek bude omezen na naprosté minimum a vedle dotykového rozhraní se do popředí dostane ovládání hlasem. Na běžný přístrojový štít také zapomeňte, tedy alespoň u vrcholného provedení. Jsme zvědaví, jak bude vypadat to základní!

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků