VW poprvé ukázal interiér nového Golfu. Nic takového ještě nedokázal

Osmá generace Volkswagenu Golf bude mít světovou premiéru ještě v letošním roce. Automobilka se zatím podělila o první skici, i ty ale napoví mnohé.

Kolem osmé generace Golfu bylo v poslední době živo. Ještě než samotná automobilka stihla oficiálně zveřejnit první detaily či fotky, dostaly se na internet snímky maskovaného prototypu pořízené přímo v továrně. A rovnou šlo o rychlou verzi GTI. Vůz byl následně zachycen také na video, a dokonce i u fast foodu. Inu, i testovací řidiči jsou jenom lidi.

Nový Volkswagen Golf spatřen bez maskování. Je tohle ostré GTI?

Nový Volkswagen Golf spatřen bez maskování. Je tohle ostré GTI?

Psalo se také o tom, že premiéra osmé generace kompaktu nabírá zpoždění. Pro tuto chvíli nicméně vycházejme z toho, že se vůz ukáže během samostatné prezentace až po podzimním autosalonu ve Frankfurtu (tam bude představen elektromobil ID.3). Prodej pak začne v únoru příštího roku.

Nový VW Golf spatřen u fast foodu. I testovací řidiči jsou jenom lidi…

Nový VW Golf spatřen u fast foodu. I testovací řidiči jsou jenom lidi…

Během setkání akcionářů byla zveřejněna brožura se skicami exteriéru i interiéru. Vnější tvary již v podstatě známe, i když ne zcela detailně, a nákres dosavadní snímky pouze podtrhuje. Ale co ten vnitřek? Něco podobného asi původně nikdo nečekal.

Právě kokpit, lépe řečeno konektivita, údajně stojí za odklady premiéry nové generace Golfu. V dnešní době, kdy se aktualizace systémů řeší online, totiž není zase tak složité do nich proniknout zvenčí a Volkswagen musí udělat všechno proto, aby byl jeho „cloud“ neprolomitelný.

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

V rámci zvyklostí modelu samotného je přístrojová deska revoluční, stačí se však podívat k Mercedesu a bude vám jasné, že o úplnou novinku nepůjde. Kompaktní třída A bude podle všeho novému Golfu vzorem, počet klasických tlačítek bude omezen na naprosté minimum a vedle dotykového rozhraní se do popředí dostane ovládání hlasem. Na běžný přístrojový štít také zapomeňte, tedy alespoň u vrcholného provedení. Jsme zvědaví, jak bude vypadat to základní!

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků