Nový V-Power od Shellu

Palivo Shell V-Power je českým motoristům k dispozici již téměř tři roky a za tu dobu si získalo mnoho příznivců. Protože vývoj jde stále kupředu, společnost Shell se rozhodla Shell V-Power inovovat.
Nový V-Power od Shellu
Shell V-Power je bezolovnatý benzin obsahující prostředek Friction Modifier, díky kterému palivo získává zcela unikátní vlastnosti. Tato vylepšení byla do produktu zakomponována tak, aby řidiči používajícímu Shell V-Power přinesla maximum výhod a aby tyto výhody pocítil od prvního natankování. Česká republika je prvním místem na světě, kde je inovovaný Shell V – Power představen, představení se uskutečnilo na včerejší tiskové konferenci v prostorách kbelského letiště.

Nový Shell V-Power obsahuje prostředek Friction Modifier. A co to znamená pro řidiče a jeho vůz? Jednak snížení tření pístu ve válci, ale především více síly a výkonu, které pocítí hned po prvním natankování. Palivo se při hoření vypařuje a oddělují se z něj částice Friction Modifier, snášející vyšší tepelné zatížení a dostávající se na stěny válců. Tím se vytváří tenký dodatečný třecí film, doplňující film tvořený olejem z klikové skříně. Díky této dvojnásobné ochraně se snižuje tření pístů ve válcích zejména při tzv. studených startech, kdy v prvních okamžicích po spuštění motoru hrozí nedostatečné mazání jeho pohyblivých částí.

Nový Shell V-Power zdokonaluje spalovací proces. Motor nového automobilu opouštějícího továrnu je v perfektním stavu, ale časem se na hladkém povrchu sacího systému motoru (sběrného potrubí, sacího kanálu a ventilu) vytvářejí usazeniny z paliva a z maziva, které vznikají částečnou oxidací a mají negativní vliv na jízdní vlastnosti vozu. Usazeniny nepříznivě ovlivňují nejen akceleraci, ale i maximální výkon při konstantní rychlosti (například při jízdě po dálnici). Houbový efekt usazenin vede k omezení množství paliva, které je k dispozici pro spalování, a tedy i k poklesu výstupního výkonu. Absorbované palivo uvolněné z usazenin se nespálí úplně, čímž se zvyšují emise výfukových plynů.

Nový Shell V-Power navíc čistí ještě lépe a dokonaleji, dokáže díky svému složení odstranit již usazené nečistoty a zabránit tvorbě nečistot nových. S usazeninami v motoru můžete bojovat kdykoliv. Běžné přísady dokáží pouze potlačit vytváření usazenin na nových sacích ventilech. Účinně upravené palivo Shell V-Power však proniká póry usazenin, rozmělňuje je a nakonec je rozpouští.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků