Nový úspěch stáje Scuderia Portello v Brně

Milánská stáj opakuje úspěch, kterého dosáhla v prvním závodě s Rossem Zampattim a Walterem Antonaccim za volantem Alfy Romeo 1900 Css Zagato, jež byl ještě doplněn vítězstvím a třetím místem Antona Dietera Karla na Alfě Romeo GTA.

Vítězství „Scuderia Portello“ se opakovalo ve druhém závodě na FIA Historic GT Cupu v Brně. Stejně jako před měsícem na zahajovacím závodě v Hockenheimu, držela Alfa Romeo 1900 monopol ve své třídě a kompletně zbarvila podium do barev již zmiňovaného milánského klubu. I na české trati belgicko-australská posádka Walter Antonacci a Ross Zampatti, za volantem Alfy 1900 Css Zagato, za sebou nechali posádky Renato Ambrosi – Marco Rossi s 1900 Coupé i Luigi Ambrosi – Vinicio Marta s další 1900 Zagato, zatímco dvojice Marco Cajani – Luigi Somaschini se umístila na čtvrté pozici.

Příští dostaveníčko historických aut a všech automobilových nadšenců je 18. června na okruhu Santamonica v Misano Adriatico.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 24 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků