Nový UAZ 2206 Bajkal AMC je nádherná obytná stylovka. A v Česku nestojí moc!

29 komentářů

LADA
11. června • 2:51

strašná sračka, původně palgiát podobně koncipované dodávky od Jeepu, proč s tím stále redakce opruzuje

_Info_
11. června • 6:47

Redakce musí něco zveřejňovat a moc horších aut ,než od VW koncernu není. Hyundai Kia je platí ,takže nepřipadá v úvahu . A jsme doma, opruz UAZ je zde. Anebo auta mimo Evropu -EU, to je další možnost .

Mirek St
10. června • 5:54

1. Reklama
2. Kolik “to” jede, cili za jak dlouho se dostanete na evropskych silnicich do nejake divociny, kde vyuzijete terenni potencial…
3. Kolik “to” zere, cili kolik vam “to” vycucne penez z penezenky, nez se nekam dostanete.
4. Jake “to” ma perovani a jake odhlucneni, cili nez nekam dojedete, nakolik uz budete mit vytrepanou dusi a docasne omezenou funkci usnich bubinku.

Jarda P
10. června • 8:56

1)Nejede to. Do divociny to bude trvat věčnost.
2) Trávu okolo silnice, je to ruský auto.
3)Péruje to jak vodní postel, špunty do uší jsou součástí výbavy, alternativně doplněné sluchátky zn. Otík Rakosník.

Marty
10. června • 12:45

1) není to dálniční stíhačka
2) LPG stojí 11 Kč
3) má to americký nápravy Spicer jestli umíte číst :)

_Info_
10. června • 13:55

To by mě zajímalo, jak se soudruzi od UAZU dostali k tĕm " emérickým " nápravam.
Vzhledem k dlouholetým sankcím očekávám příběh velice akční, takže, Prosím , pište rychle

Lovap
11. června • 12:21

Tie sankcie nie sú ani omylom plošné - napríklad stále funguje obchod s titánom a podobne. Sankcie sa týkajú viac-menej technológií na ťažbu ropy, bankovníctvo a samozrejme vojenské technológie.

Marty
11. června • 10:20

že by přes partnery z Číny nebo Evropy?Jak se asi GAZ dostal k motorům Cummins....

Jan Taraba
10. června • 17:37

Kim Čong vyhrabal na bojišti zakopané Jeepy a posílá je do Ruska

w00t
10. června • 10:04

1) kravina
2) blbost
3) nesmyslJel jsi s tím někdy?

Pzd
10. června • 12:07

Jezdil jsem s tim, už je to skoro 40 let.
Fakt nechápu, jak za tohle může někdo může dát víc než 50 tisíc.

jogurt
10. června • 11:32

já jo, nejede to žere to, řve to, všechno v tom drnčí, pérování jak kostitřas, o bezpečnosti raději ani nemluvěkrátké vše vystihující zhodnocení: příšernej křáp

_Info_
10. června • 12:08

Kamaráde,
Tímto jsi zapsal své jméno na listinu nepřátel Putinovy říše a jeho českých poskoků

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
10. června • 13:25

tak to jsem poctěn

_Info_
10. června • 13:38

Tak to i já jsem poctěn, že jsi poctěn.
Live long and Prosper

Jedna Bedna
10. června • 12:06

Do ruskýho křápu kde přední deformační zónu tvoří nohy řidiče, spolujezdec má mezi koleny nádržku ostřikovače a mezi sebou mají pod filcovým deklem chladič, topení se ovládá všude možně jen ne na panelu a nic není po ruce, člověk s pudem sebezáchovy nesedne.

Jedna Bedna
9. června • 18:49

Tybrďo to je hnusný i zevnitř. Fakt se najde ichtyl co za to vysází nějaké peníze, natož pak tolik co za tu hrůzu chtějí?

_Info_
9. června • 18:58

Více, jak rok starý článek, ale hodin se.
https://www.garaz.cz/clanek/uaz-bajkal-buchank... ...

Jozef Kostelansky
9. června • 18:10

Marně přemýšlím, jaký zoufalec by si u nás tuhle pravěkou vykopávku za 700 nebo 800 tisíc koupil...

_Info_
9. června • 18:42

Je jich dokonce celý klub a vozí to načerno, i jiné vozidla.

jogurt
9. června • 18:46

inu lidé jsou různé,.... někteří si raději koupí 15+ let starou californii syncro za třetinu, bude to prostornější, pohodlnější, spolehlivější, lépe vybavené, rychlejší, úspornější a ještě to neudělá ostudu kdekoli zastavíte.

Moik
9. června • 13:08

Ty kráso...já jsem si vždycky myslel, že je California předražená :-) Ale vybavit Buchanku blíž k VW, nebude to už velký cenový rozdíl B-]

Sorin
11. června • 6:12

WV stojí třikrát tolik

Jedna Bedna
12. června • 9:47

To asi jo, technicky srovnatelný je Bulli T1 a ten už dnes svou cenu má vysoko, nebo dvanácettroska a ta je za cenu šrotu

Jan Taraba
9. června • 15:53

Pravěk stojí peníze

jogurt
9. června • 18:43

Ovšem pro sebemrskače to může přinést neomšelé kouzlo, byť tedy opravdu nechápu, že by si to někdo s šedou kůrou mozkovou mohl dobrovolně koupit.

_Info_
9. června • 19:45

Průchodnost terénem a s tim spojená jakási "výjimečnost " tohoto výdobytku inženýrství a strojírenství a vodky.

Jedna Bedna
9. června • 19:49

tak na sibiřskou dálnici díra-bláto-pařez možná, ale na asfaltové silnici to bude něco mezi očistcem a peklem

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sorin
12. června • 14:10

Na okrsky je to naprosto v pohode. Tohle auto opravdu není na přejíždění mezi kempy na dálnici po evropě

Doporučujeme

Články odjinud