Motor se vyrábí v Dagenhamu (UK) s kapacitou 100-150tis. jednotek ročně. Mluví se XJčku a jistý jsou zatím pouze Landrover a Peugeot.
Souhlasím s poznámkou výše, tj. kam se poděl naftový motor 2,7 který koncern Ford před cca 2 měsíci představil, s tím, že bude od letošního jara vyrábět v závodě myslím v Belgii cca 100 tis. kusů tohohle nového motoru, tzn. množství, které určitě nebude pouze do Jaguaru apod.
Tzn. připadá mi podivné, když Ford představí v květnu zlepšený motor 2,2 TDCi a zřejmě někdy v září/říjnu přijde s 2,7 litrem?! Nebo se chce přiblížit koncernu VW s jejich logem "musíme mít v nabídce dohromady alespoň 30 motorů, ať to stojí co to stojí, však to zákazníci zaplatí" = někdy méně znamená více, auta by neměla být mobil u kterého jsme si zvykli, že každých půl roku je tady nový model a tudíž hurá si ho pořídit!
To bude zase smradu. Co takle vyvinout pořádný ekologický benzíňáky a ne se v honbě za spotřebou nestále zabývat dieselovými hnusy. Ještě že alespoň Japonci a Amíci (světe div se) mají rozum.
Jé zase další zastánce ekologických benzínů..........benzín nekouří.......tak je ekologickej....co oči nevidí, to srdce nebolí.....že?...... Jediná relativně ekologická přeprava je vlakem........koukam, že poslední dobou je to tady samej ekolog.....
Zdravim, co si myslite ze je lepsi volba pockat na novou Octavku v 2 litru(benzin) nebo nynejsi Mondeo v tom samem (benzin). Daji se vubec tyto dve auta porovnat Mondeo mi pripada o tridu vys nez Octavka, ale ceny jsou podobne.
zkus si v oktavce a mondeu sednout dozadu .....
ja mam mondeo, oktavka se mi libi, ale porad je to oktavka postavena na golfu, ne na pasatu
pokud se divas na oktavku v cene mondea, zkus mrknout i na superba, celebration stoji 680kkc
Samozrejme ze Mondeo je o tridu vejs (nekdo mozna bude tvrdit, ze jen o pultridu). Ale vzhledem k tomu, ze Octavia je novejsi, tak ten rozdil neni tak dramaticky - vsechna auta rostou a zlepsuji se. Mondeo ve srovnatelny vybave a srovnatelnym motorem bude urcite drazsi. Octavia2 s benzinovym 2.0 motorem jeste neni a nejakou chvili jeste asi nebude.
Octavia 2 je sice novější, ale jednak měla opravdu co dohánět, a jednak je skutečně nová a tím pádem dosud oplývající dětskými nemocemi. Řešil jsem podobné dilema, ale nakonec jsem dal přednost odladěnému mondeu po faceliftu, které mě v TDCi 2 litru s výhodnou slevou přišlo na míň O2 s 2litrem TDI. Týden v tom jezdím a jsem nadšený.
Kam se ztratil motor 2,7? Mluví se o něm už alespoň rok a pořád nic.
Vzdyt uz jezdi v Jagu S-type
Proč vyvýjí nový motor kvůli 18 kW ? To mohli rovnou čipnout ten původní.... Asi chtějí pěkně nazdvihnout cenu a neměli na co. Novým motorem se to zdůvodní, proč vytáhnout ze zákazníka více peněz....
Nerek bych ze vyvinuli upne novej motor. Pac na nafte spolupracujou s PSA tak je to urcite stejnej motor co se dava treba do 607 ( 2.2 HDI). Akorad uz to pravdepdobne ma common rail II, coz by vysvetlilo vykon navic v porovnani s 607. Takze jen dalsi generace 2.2 HDI od PSA, kterou asi casem bude nabizet i Peugeot ve svejch autech.
S timhle motorem nema PSA nic spolecneho, to je akorat modifikovany soucasny dvoulitr z Mondea.
Obávám se, že nový motor nebude asi jen kvůli 18kW, ale i kvůli nižším emisím stanoveným Euro4 popř. do budoucna Euro5, i když vyšší výkon bude asi i kvůli udržení konkurenceschopnosti s Renaultem a WV. Nebo myslíte že stávající 96kW 2l má nějaké problémy, které bylo potřeba odstranit? Vím, že TDCi do roku 2002 měly nějaké problémy s filtry a vstřikovací jednotkou.
Motor bude zpočátku Euro3, teprve později přibude filtr pevných částic a motoru bude plnit Euro 4.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.