Nový „top“ nafťák pro Ford Mondeo

Ford Mondeo dostane v blízké době nový naftový motor, který bude stát na vrcholu nabídky. V současné době se nabízí na českém trhu pouze se dvěma nafťáky, a sice 2.0 TDCi s výkony 85 a 96 kW. Nově k nim přibude čtyřválcový motor 2.2 TDCi s výkonem 114 kW. Točivý moment bude činit 350 Nm, při požadavku na maximální výkon pak vzroste díky funkci „overboost“ na 400 Nm. Podobnou možnost má i 2.0 TDCi 96 kW, kde může točivý moment (a tím i výkon) vzrůst z běžných 330 Nm na 350 Nm. nejprve bude motor plnit normu Euro 3, později přidá Ford filtr pevných částic, čímž nafťák splní Euro 4.

Mondeo se na českém trhu nabízí ve třech karosářských verzích sedan, liftback a kombi a mimo zmíněné naftové motory najdete pod kapotou také šest benzínů: 1.8 81 kW, 1.8 92 kW, 1.8 SCi 96 kW, 2.0 107 kW, 2.5 V6 125 kW a konečně 3.0 V6 166 kW (model ST220). Základní cena Mondea činí 624 900 Kč, v akci pak lze získat nafťák už za 599 tisíc.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků